חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התייעלות - סדר וארגון - כיצד לעבוד -במהירות- בצורה רגועה ובלי לחץ?

התייעלות / סדר וארגון - כיצד לעבוד *במהירות* בצורה רגועה ובלי לחץ?

אם נתבונן בעניין, נראה שככל שהאדם מסוגל לעשות את מעשיו בצורה מהירה יותר, כך הוא מסוגל להשיג את המטרות שלו מהר יותר. כי כדי להגיע אל מטרה כלשהי, לשם כך צריך לעבור דרך כלשהי. וככל שהאדם מסוגל לעבור את הדרך יותר מהר, כך הוא מסוגל להגיע אל המטרה יותר מהר. ומי שמסוגל לעשות את מעשיו במהירות, הוא מסוגל להגיע אל ההצלחה יותר מהר.

ואחד מהדברים שמאפיינים ניהול זמן נכון, הוא שהאדם עושה את הדברים בצורה מאוד יעילה ומהירה. כי מי שעושה את מעשיו בצורה איטית, על ידי זה הזמן מתבזבז. והזמן לא מנוהל בצורה יעילה. אבל כאשר האדם משפר את המיומנות שלו ועושה את הדברים בצורה יותר יעילה, על ידי זה הזמן מנוהל בצורה טובה.

ויחד עם זאת, גם אם האדם כן מסוגל לעשות את מעשיו בצורה מהירה, הרי שלמהירות יש את החסרונות שלה. וגם כאשר האדם מסוגל לרוץ בדרך בצורה מהירה בלי לטעות בגלל המהירות, הרי שהמהירות גובה מהאדם מחיר של לחץ נפשי. כי כאשר האדם עושה את מעשיו במהירות, בד"כ זה כרוך בכך שהאדם מרגיש תחושה של לחץ, ושל איזה דבר שמאיץ בו לעשות את מעשיו במהירות.

והשאלות הנשאלות הן, כיצד באפשרותו של האדם ללמוד לעשות את מעשיו בצורה מהירה ובלי לטעות? ובנוסף, כיצד יכול האדם ללמוד לעשות את מעשיו בצורה מהירה, ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר, ועדיין להישאר רגוע, בלי להרגיש תחושה של לחץ כלשהו? ואיך בכלל אפשר ליצור עבודה מהירה, בלי תחושה של לחץ?

ואם נתבונן בעניין, נראה שיש בעולם שלנו המון דברים שפועלים בצורה מהירה, בלי שום מאבק ובלי שום לחץ. וכל תלוי במיומנות של הדבר. וככל שהדבר נעשה בצורה יותר מיומנת, כך המהירות מגיעה מעצמה, וגם התוצאות טובות יותר. וכאשר האדם באמת מיומן לעשות את מעשיו, על ידי זה הוא עושה את מעשיו בצורה מהירה בלי שום מאמץ, ובנוסף הוא גם רגוע, ובנוסף הוא גם משיג את התוצאות בצורה מהירה.

והשאלה היא, איך בעצם יכול האדם לשפר את המיומנות האישית שלו? ואיך יכול האדם ללמד את עצמו לעבוד ולעשות את הדברים בצורה מהירה, בלי מאמץ ובלי טעויות עד כמה שאפשר?

והתשובה היא, כי המיומנות של האדם, תלוי בעד כמה הוא עושה את מעשיו ופעולותיו בצורה מסודרת ומובנית. ומי שרוצה ללמוד לעשות את מעשיו בצורה מהירה ובלי טעויות, עליו ללמד את עצמו לעבוד בצורה מסודרת. והמהות של לעבוד בצורה מסודרת, היא הסדר שיש לאדם במחשבות שלו כאשר הוא עובד.

ובטרם נסביר את משמעות הסדר במחשבות, נסביר כיצד להגיע לסדר במחשבות. וכדי להגיע לסדר במחשבות, לשם כך על האדם לנסות להיות יותר מסודר בדברים הממשיים שסביבו. דהיינו, ברמה המעשית על האדם להשתדל שסביבת העבודה שלו תהיה יותר מסודרת. ועל האדם לשבת בצורה מסודרת על הכסא. ועל האדם לשים לב לכך ששולחן העבודה שלו מסודר.

ולמרות שנדמה לאדם שהדברים האלו הם לא חשובים, הרי שכל הבלגאן שיש סביבו של האדם בעולם הממשי, הוא לא מאפשר לאדם להגיע לסדר במחשבות שלו. כי כאשר הדברים שסביב האדם לא מסודרים, על ידי זה אין למחשבה של האדם רוגע. כי כדי שהמחשבה של האדם תהיה מסוגלת להירגע ולהיות בישוב הדעת, לשם כך המחשבה של האדם צריכה להיות מסוגלת להגדיר את מה שהיא רואה.

וכאשר האדם עובד בסביבה לא מסודרת, הדבר הזה לא נותן לו רוגע ושקט נפשי למחשבות שלו. כי המחשבה של האדם, כל הזמן צריכה להתאמץ להירגע מהבלגאן שיש סביבה. וחוסר הסדר שיש סביב האדם בעולם הממשי, הוא יוצר אצל האדם חוסר סדר במחשבות שלו.

וכאשר אנחנו מדברים על סביבת עבודה מסודרת, הכוונה היא לא רק לסביבת העבודה, אלא בכלל לסדר באופן כללי בדברים של האדם. כי כאשר האדם לא חי בצורה מסודרת בחייו הפרטיים, על ידי זה החוסר סדר הזה, משרה עליו אוירה ותחושה של חוסר סדר במחשבות שלו, גם בעבודה.

ומי שרוצה לשפר את המיומנות שלו לעשות סדר במחשבות שלו, עליו בשלב הראשון לנסות לעשות סדר בדברים הקטנים. וסדר בדברים הקטנים, פירושו שעל האדם לשים את הדברים במקומם. ועל האדם לסדר את הדברים שנמצאים על השולחן שלו. ועל האדם לסדר את החפצים שלו בצורה מסודרת. וכיו"ב בכל תחום ועניין, שעל האדם להשתדל להיות כמה שיותר מסודר.

וכאשר האדם מתחיל לחיות בצורה מסודרת בחיים האישיים שלו, על ידי זה הרוגע נכנס לחייו של האדם. ועל ידי זה לאט לאט האדם מתחיל לחשוב בצורה יותר רגוע ושקולה, ואז שיקול הדעת וישוב הדעת חוזרים אל האדם.

וכאשר האדם חושב בצורה מסודרת, על ידי זה הוא יודע להבין טוב יותר את המטרות שאליהן הוא רוצה להגיע. ועל ידי זה האדם מסוגל להבין טוב יותר את האלטרנטיבות והאפשרויות שלו להשיג את המטרות שלו. ועל ידי זה האדם מסוגל להבין ולראות טוב יותר את הדרך שלו אל ההצלחה.

וכאשר המחשבות של האדם מסודרת, וכאשר האדם רואה את תמונת המצב שלו בצורה יותר בהירה, על ידי כל זה האדם משפר את המיומנות שלו. ואז ממילא הוא עושה את מעשיו בצורה יותר מהירה ורגועה ומשיג את התוצאות הטובות ביותר, בצורה היעילה ביותר.

ראה גם:

* סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?.

* ניהול זמן נכון - איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?.

* פזיזות. איך לפעול בפזיזות שנובעת מישוב הדעת?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על חיים, מחשבות, שכל, מחשבות ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223282 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205115 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193175 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182909 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172898 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172985 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica