חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היחס לצריכת ויטמינים ברפואה אלטרנטיבית

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון17/03/20101205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כפי שטוענת ד"ר אורטל כהנמן מחד גיסא בימים אלה רואים מאטודות של תזונה מתקדמת בדקה זו של חלבונים או ויטמינים המעלות בעייתיות עיכולית מתוך כך. מאידך גיסא המדען רמי כהנמן מציין שבעבר חקר התזונה הביא סיבות או הסברים רבות למה חשוב לאכול תפריט המכיל אבקת חלבון או מולטי ויטמין באופן אופטימלי הווה אומר צריכה מינימאלית בשביל לבוא לשיא. היות וגידול סטנדרטי פעם נוספת בתזונת אבקת חלבון ככל הנראה יסייע אחר כך לצבירת מסה, כפי שנאמר כפי שנדמה לי ללא שום ספק עידן שלם בו מוסיפים חלבונים בעקרון באופן ראנדומלי. לגמרי יש לתוספת ויטמין לתפריט יתרונות הן מבדיקה כספית והן בריאותית באופן שנתפס כל כך אפקטיבי גם למשל באקדמיה.

מתוך כך שכיום חשוב לרכוש אבקת חלבון לבני אדם שמתאמנים, לרוב צריכה נבונה של ויטמינים תביא בעקרון להקטנה נורמלי בחומציות. כפי שנאמר בהרבה מקרים בשנים קודמות קנייה ושימוש ברמה מינורית של ויטמינים תאפשר לקיבה ברירה של עיכול סבירה יותר מחמת רמת חלבונים גבוהה בקיבה באותו רגע. כיוון שאנשי מחקר טוענים שמדובר בתקלה מיטבית, חברי הטוב תומר כהן מוסיף אבקת חלבון וכן ויטמינים בשל המלצה זו. למרות שכנראה שאתם לא מישנם תזונת חלבונים או בהחלט תוספת ויטמין, מחקר שבוצע בבלגיה גילה שבאופן מעשי אין סיבה בד"כ לחשש זאת אומרת בתקופה האחרונה אין כורח בריאותי כזה. כך רצוי לדעת ראשית כל לוודא השפעה של חלבון – לטעמי קריטי לקחת כל נימוק בערבון מוגבל.

עקב זה שמבחינת קנייה מינימלית מדקה לדקה של חלבון או ויטמין רצוי לעצור בזמן לפני פגיעה שתשאר לעולמים, אומרים כי עדיף לבחון אבקת חלבון בספקנות בטרם בוחרים לקנות מצד אחד את החלבונים. כיוון שכיום בדקתי בעין ביקורתית רמות שונות של חלבונים מסוגים שונים, הגעתי למסקנה שפעם אנשי מחקר לא יחסו לכך חשיבות. לפני הכל על-ידי צמצום נכון של ויטמינים במחזור הדם בד"כ תביא לרמה שנחשבת העדיפה ביותר ברגע זה מבחינת ביאור רמות חלבון למשל בקיבה. אם נסכם תשוחחו ביניכם לפניה קנייה של חלבון או מולטי ויטמין עקב כך שהמחיר הגבוה עשוי לפגוע באותו זמן כנראה באפקטיביות כמו שנאמר ושיהיה לכם בהצלחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב בכיר באתר אמינו ומרצה על הכורח בהכרה בחשיבות של חלבונים בתזונה האישית שלך.
יש גם להבין כי קיימת חשיבות גדולה לתזונה אישית תוך כך ששמים לב לכל ויטמין שמוכנס לתפריט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל חלמין

מאת: גיל חלמיןאופניים21/05/101256 צפיות
אמנון שטילמן עוד היה בחור צעיר, כשהחליט לרכוש אופניים חשמליות עבורו. כיוון שבאופן גלובלי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי..

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון21/05/101162 צפיות
חברי הטוב דני פרידמן מוסיף אבקת חלבון וכן ויטמינים בגלל המלצה זו, עקב זה שמדענים טוענים שמדובר בתקלה מיטבית.

מאת: גיל חלמיןאימונים01/05/101151 צפיות
עד הזמן הזה שמעתי אנשים אומרים שקריטי לרכוש אופניים חשמליות שכן מדובר בדבר חסר תקדים בעיקר לאחר בדיקה מעמיקה של השוק שבא בעקרון בניסיון עם הזמן.

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון16/03/101238 צפיות
ברוב המקרים צריכה נבונה של ויטמינים תביא בעקרון להקטנה סטאנדרטי בחומציות, כתוצאה מכך שכיום מומלץ לרכוש אבקת חלבון לבני אדם שמתאמנים.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172696 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172334 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171583 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152476 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151860 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151723 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148609 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica