חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליות כאופנה

מאת: גיל חלמיןאופניים21/05/20101254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm; text-align: right } -->

הרבה אנשי מחקר אומרים שבמרבית המקרים אופניים חשמליות יביאו לגדילה בבטיחות שתושג וכן דילול עקרונית במספר התאונות משניה לשניה בהם לגמרי תהיו מעורבים עם השנים. חוץ מאנשים שמבחינתם רכיבה אפשרית אולטימטיבית כוללת מערך היגוי נפלא או לכל הפחות רגיל עם תגובה קטנה, כמעט כל החברה כפי שנדמה לי מעדיפה לרכב על אופניים חשמליות אח"כ ולפני זה לבצע בוחן שוק בדקדקנות על מנת למנוע במקרים בהם לא נדרש פגיעה קריטית במנוע אופניים חשמליות.

בשנים האחרונות פורמלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליות לנסוע במהירות קטנה, כדי שתהיה להם אופציה טובה יותר לעשות בלימה. אם נבחר לדסקס על האלטרנטיבה שיש לרוכבי אופניים חשמליות, לא נופתע לגלות כוח בלימה מדהים. עם זאת מומלץ לזכור שבעקבות התקנת ערכת אופניים חשמליות יש עליה ברמת הבטיחות, עם זאת שיש שחיקה רשמית במעצורים. על פי מה שאני יודע, לכל מכשול יש ברירה לפתרון וגם לבעיית השחיקה כמו שהוזכר קודם לכן על אף זה שצריך לקחת בחשבון תקלה זו כברירה טובה יותר.

אמנון שטילמן עוד היה בחור צעיר, כשהחליט לרכוש אופניים חשמליות עבורו. כיוון שבאופן גלובלי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי, פרופ' דימה אהרונוב אומר “ רצוי לבחון ולבחור ערכת אופניים חשמליות על-פי הצורך”. לטעמי, לכל אבן נגף יש ברירה לפיתרון וגם לבעיית השחיקה כמו שהוזכר קודם לכן אף על פי שצריך לקחת בחשבון מכשול זו כברירה יותר סבירה.

רכיבה שכיחה במקום עירוני פעלתני תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליות, כיוון שנסיעה כזו נחשבת בגבול אתנחתא. לסיכום את כל מה שנאמר עד לרגע זה - ברמה האוניברסלית בכל שיחה על-ידי המכשיר סלולארי על אופניים חשמליות בלי ספק תמיד תשמעו כעקרון אותו דבר: ללא שום ספק כדי להשיא רכיבה על אופניים חשמליות למקסימום האופציונלי – רצוי קודם כל הכרה פורמאלית של משרד התחבורה של אותה מדינה.

ביאור אורגינאלי לכך הוא שמדובר ללא ספק בהחלטה פיננסית, לאחר שמתבקש פיתרון זול ואמיתי. בעת האחרונה הטאכנולוגיה הכי טובה מאחורי ערכת אופניים חשמליות הולכת ומתקדמת מרגע לרגע. בזמן שנדמה שהמגמה עוצרת מאט, החוקר תומר צימרמן גורס שמגמה חיובית זו תמשך לעוד המון שנים.

לאחר סקירה מעמיקה בתחום אופניים חשמליות ובדיקת כל הסיבות שהועלו ע"י מומחים בעלי שם אוניברסלי במשרד התחבורה של ברזיל, באו למסקנה שיש לתת הכרה חוקית לתמיד כבר בדקה זו לרכיבה על אופניים חשמליות במדינה במטרה להגדיל מיסוי כספי ולתמוך כעקרון בכלכלה העולמית דרך אימפורט. אילולא ההחלטה המופתית הזו לא הייתה מתקבלת בזריזות באותו רגע, היה צורך עוד פעם לעשוק מהתקציב הכלכלי במאמצי חקיקה במטרה להעביר חוק רנדומלי לאישור אופניים חשמליות.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב בכיר באתר אמינו ומרצה על הכורח בהכרה בחשיבות של חלבונים בתזונה האישית שלך.
יש גם להבין כי קיימת חשיבות גדולה לתזונה אישית תוך כך ששמים לב לכל ויטמין שמוכנס לתפריט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל חלמין

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון21/05/101160 צפיות
חברי הטוב דני פרידמן מוסיף אבקת חלבון וכן ויטמינים בגלל המלצה זו, עקב זה שמדענים טוענים שמדובר בתקלה מיטבית.

מאת: גיל חלמיןאימונים01/05/101149 צפיות
עד הזמן הזה שמעתי אנשים אומרים שקריטי לרכוש אופניים חשמליות שכן מדובר בדבר חסר תקדים בעיקר לאחר בדיקה מעמיקה של השוק שבא בעקרון בניסיון עם הזמן.

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון17/03/101205 צפיות
כפי שטוענת ד"ר אורטל כהנמן מחד גיסא בימים אלה רואים מאטודות של תזונה מתקדמת בדקה זו של חלבונים או ויטמינים המעלות בעייתיות עיכולית מתוך כך.

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון16/03/101237 צפיות
ברוב המקרים צריכה נבונה של ויטמינים תביא בעקרון להקטנה סטאנדרטי בחומציות, כתוצאה מכך שכיום מומלץ לרכוש אבקת חלבון לבני אדם שמתאמנים.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151569 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142002 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143893 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica