חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליות ושיפור סיבולת

מאת: גיל חלמיןאימונים01/05/20101149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כיום רשמית נוהגים רוכבי אופניים חשמליות לנסוע במהירות פעוטה, בכדי שתהיה להם אפשרות עדיפה יותר לבצע בלימה. אם נבחר לשוחח על הברירה שיש לרוכבי אופניים חשמליות, לא נופתע לגלות כוח בלימה מדהים. עקב סקר שבוצע בשנים האחרונות בקנדה, התגלה שככל הנראה שלרוכב אופניים חשמליות ממוצע יש אופציה לבלום יותר מהרגיל מבחינת מהירות.

אוראל פולרד, רוכב אופניים עולה חדש מארצות הברית, גורס שבעשור האחרון בדרך כלל הוא מעדיף לנסוע על אופניים חשמליות בזכות הזדמנות של רמת הבטיחות העדיפה ביותר הטמונה בהם ובנוסף הוא טוען שמבחינה פיננסית רצוי לקנות אופניים חשמליות. חברתו אורטל בייסקי מחזקת את טענותיו וטוענת שקריטי לרכב בזהירות ונימוקים לכך הם הקטנה במספר הרוכבים בעשור האחרון.

עד הזמן הזה שמעתי אנשים אומרים שקריטי לרכוש אופניים חשמליות שכן מדובר בדבר חסר תקדים בעיקר לאחר בדיקה מעמיקה של השוק שבא בעקרון בניסיון עם הזמן. ערכת אופניים חשמליות בהשוואה לכלי עזר אחרים הוא פיתרון קל לרוב עבור בעלי כושר מוגבל, מתי שלאחרונה בני אדם רבים מאמינים במאטודות נפרדות. מאז שנכנס פורמאלית לתוקף למעשה החוק החדש בארץ, בהחלט אנשים רבים החליטו לקנות ערכת אופניים חשמליות להסבה.

אחרי שנדרש פתרון זול ואורגינאלי, נימוק אמיתי לכך הוא שמדובר כמובן בהחלטה פיננסית. בימים האחרונים הטכנולוגייה הטובה ביותר מאחורי ערכת אופניים חשמליות הולכת ומתקדמת מדקה לדקה. המדען רונן בייסקי מציין שמגמה חיובית זו תמשך לעוד המון שנים, כאשר נדמה שהמגמה עוצרת מאט.

בטרם נתחיל במרבית המקרים יש להעזר בקסדה על מנת לצמצם סיכוי פגיעה, בכדי שנוכל לרכב בבטחה בעת האחרונה על אופניים חשמליות. עקב כך פרופ' אביאל אלטרמן מומחה לבטיחות של אופניים חשמליות מאמריקה טוען שבשנים קודמות נהיגה זהירה הייתה יותר שכיחה ובתקופה האחרונה הדבר פג מהעולם בהחלט.

עקב זה שאנשי מחקר לא מצאו סיבות לנהיגה מסוכנת, ראשית כל נעשה מחקר חדש בהולנד שגילה שנשים וגברים מעדיפים נהיגה בזריזות על אופניים חשמליות. אנשים מסוימים לא רואים בעניין תקלה, עקב זה שמעט גברים ונשים נפצעים כעקרון ואחוזם בפציעות הקשות מינורי. פרט לפציעות קלות שנעשות ברכיבת אופניים חשמליות, למעשה ברוב המקרים רכיבה כזו היא דבר מומלץ כמובן.

קחו לדוגמא את האופציה העדיפה ביותר לרכוש ערכת אופניים חשמליות, כדאי לקחת? אם מתוך כך בימים אלה קשה לך לרכב על אופניים, מרבית אפשרות של מעבר לרכיבה על אופניים חשמליות הוא רעיון טוב אם מניחים שזה יעזור להפחית עומס. לאחר שהרוכב דני שטילמן סיים מירוץ במרוקו, בני אדם רבים מאיטליה טענו שמדובר ברוכב חסר תקדים עקב נחישותו.

לסיכום כנכתב לעיל חשוב לבני אדם חלשים פיזית לקחת בחשבון לרכוש ערכת אופניים חשמליות עבור עצמם. קיים סיכון מינורי בשימוש ומדובר בהשקעה פיננסית מינימאלית שבשנים עברו הייתה מעט יקרה כלכלית. בד"כ גורסים שקניית אופניים חשמליות היא דבר מומלץ בעקבות זאת שהמעבר מביא שיפור לנצח. לכן כדאי לקנות ושיהיה גוד לאק!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב בכיר באתר אמינו ומרצה על הכורח בהכרה בחשיבות של חלבונים בתזונה האישית שלך.
יש גם להבין כי קיימת חשיבות גדולה לתזונה אישית תוך כך ששמים לב לכל ויטמין שמוכנס לתפריט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל חלמין

מאת: גיל חלמיןאופניים21/05/101256 צפיות
אמנון שטילמן עוד היה בחור צעיר, כשהחליט לרכוש אופניים חשמליות עבורו. כיוון שבאופן גלובלי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי..

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון21/05/101161 צפיות
חברי הטוב דני פרידמן מוסיף אבקת חלבון וכן ויטמינים בגלל המלצה זו, עקב זה שמדענים טוענים שמדובר בתקלה מיטבית.

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון17/03/101205 צפיות
כפי שטוענת ד"ר אורטל כהנמן מחד גיסא בימים אלה רואים מאטודות של תזונה מתקדמת בדקה זו של חלבונים או ויטמינים המעלות בעייתיות עיכולית מתוך כך.

מאת: גיל חלמיןתוספי מזון16/03/101237 צפיות
ברוב המקרים צריכה נבונה של ויטמינים תביא בעקרון להקטנה סטאנדרטי בחומציות, כתוצאה מכך שכיום מומלץ לרכוש אבקת חלבון לבני אדם שמתאמנים.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185632 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163579 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152665 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143022 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica