חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העצמה אישית, למדו עצמכם להתחזק

מאת: אורי בינהרוחניות - כללי20/03/20101114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך עבודתי כמטפלת הוליסטית, אני פוגשת אנשים עם בעיות שונות, פיזיות ורגשיות. כאלה שמודעים למצבם ורוצים לשפר את איכות חייהם. ישנם אנשים שבמהלך עבודתנו המשותפת מגלים דברים על עצמם והסובבים אותם וכך מצליחים לפתור בעיות שהטרידו אותם. ישנם גם אנשים חולים מאוד שמנסים להיאחז בחיים אפילו ששנינו יודעים שכבר מאוחר. אני רואה זכות גדולה לעזור לאנשים ברגעים האחרונים של חייהם. לא מזמן ליוויתי אדם יקר מאוד בשבילי בדרכו האחרונה. אחד ההספדים נגע לליבי והרגשתי צורך לעשות הפסקה במאמרי על איך אפשר לרפא ולאבחן בכל מני שיטות ולהתמקד במודעות, במחשבה על הדברים הקטנים שסובבים אותנו ביום יום.

אני מביאה כאן בשלמות את מכתב הפרדה של הסופר גבריאל גרסייה מרקס אשר פרש מהחיים הציבוריים עקב סרטן בבלוטות הלימפה. ממיטת חוליו הוא שלח מכתב פרידה לחבריו:

אם לרגע אלוהים היה שוכח כי אני רק בובת סמרטוטים, והיה מעניק לי במתנה פרק חיים, הייתי מנצל זמן זה עד כמה שהייתי יכול. יתכן שלא הייתי אומר כל מה שאני חושב, אבל בוודאות הייתי חושב על כל מה שאני אומר. הייתי מעריך את הדברים, לא לפי שווים, אלא לפי ערכם. הייתי ישן מעט, חולם יותר. אני מבין שעל כל דקה שאנו עוצמים עיניים,אנו מפסידים שישים שניות של אור. הייתי מתהלך במקומות בהם האחרים נעצרו, הייתי מתעורר בזמן שהאחרים ישנים. אם אלוהים היה מעניק לי במתנה פרק חיים, הייתי מתלבש בפשטות, הייתי משתרע מול השמש, חשוף לא רק בגופי אלא גם בנשמתי.

הייתי מוכיח לאנשים עד כמה הם טועים בחושבם שהם מפסיקים להתאהב בהזדקנותם מבלי לדעת שמזדקנים ברגע שמפסיקים להתאהב! לילד הייתי נותן כנפיים, אבל משאיר אותו ללמוד בכוחות עצמו לעוף. לזקנים הייתי מלמד שהמוות לא מגיע עם הזקנה אלא עם השכחה. כל-כך הרבה דברים למדתי מכם, האנשים... למדתי שכל העולם רוצה לחיות על פסגת ההר, מבלי לדעת שהאושר האמיתי טמון בצורת העלייה במעלה ההר. למדתי שכשתינוק תופס בידו בפעם הראשונה את אצבע אביו, הוא מחזיק אותו לתמיד. למדתי שלאדם יש זכות להביט כלפי מטה בזולת רק כאשר הוא עומד לעזור לו להתרומם. כל-כך הרבה דברים הצלחתי ללמוד מכם, אבל באמת - הם לא יעזרו לי, משום שכשישימו אותי בתוך הארון, למרבה הצער כבר לא אהיה בחיים. אילו הייתי יודע שהיום תהיה הפעם האחרונה בה אראה אותך ישן, הייתי מחבק אותך בחוזקה ומתפלל לאלוהים שאוכל להיות שומר נפשך.

אילו הייתי יודע שאלו הם רגעי האחרונים לראותך, הייתי אומר "אני אוהב אותך " מבלי להניח, בטיפשות, שזה כבר ידוע לך. תמיד קיים המחר והחיים נותנים לנו הזדמנות נוספת בכדי לעשות את הדברים היטב, אבל במקרה שאני טועה והיום הוא כל מה שנשאר לנו, הייתי רוצה להגיד לך עד כמה אני אוהב אותך, ושלעולם לא אשכחך. המחר לא מובטח לאף אחד, צעיר או זקן. היום יכולה להיות הפעם האחרונה שתראה את אהוביך. בגלל זה אל תחכה יותר, עשה היום, כי אם המחר לעולם לא יגיע, בודאי תתחרט על היום בו לא הקדשת זמן לחיוך, לחיבוק, לנשיקה והיית עסוק מכדי להגשים להם בקשה אחרונה.

שמור את אהוביך קרוב, תלחש באזנם עד כמה אתה זקוק להם, תאהב ותתייחס טוב אליהם, תקדיש זמן להגיד להם "אני מצטער", "תסלח לי", "בבקשה", "תודה", וכל אותן מילות האהבה שאתה מכיר. אף אחד לא יזכור אותך בשל מחשבותיך הנסתרות. בקש מאלוהים את הכוח והחוכמה לבטא אותם. תראה לחבריך ולאהוביך עד כמה הם חשובים לך.

אנא הצטרפו אלי במסעי להעצמה אישית- מרכז הלל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז הלל בהדרכת סנדרה אליאש. מרכז הלל הוקם ביישוב נופית כמרכז להנחיה, יעוץ, הדרכה, הכוונה, וקבלת כלים מעשיים ורוחניים להגשמת מטרות. וזאת, מתוך רצון לעזור לאנשים להתמודד עם מצבי לחץ והתמודדות עם מצב חריג בתוך המשפחה.

במרכז נערכים טיפולים הוליסטיים, סדנאות, קורסים, ערבי העשרה ומדיטציות.

מצאתי כי המרכז הוא מקום בו כל אחד יוכל למצוא את השקט הפנימי, להתחזק, להרגיש בנוח לבכות ולצחוק, למצוא את הכוחות הטמונים בכל אחת ואחד על מנת להמשיך ולהתמודד עם "ההפתעות" שמזמנות לנו החיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי בינה

מאת: אורי בינהאומנות - כללי06/09/162086 צפיות
עולם הקעקועים הישראלי פורץ גבולות בשנים האחרונות, מאות מכוני קעקועים פזורים ברחבי הארץ ונראה בהחלט כי התחום רק הולך ומתרחב באופן עוצר נשימה. רבים מהאנשים אשר בוחרים לעשות קעקוע כלל אינם לחשיבות הטיפול בקעקוע, ובמיוחד בימים הראשונים שלאחר עשייתו. בעוד חשוב ביותר כמובן להמשיך ולשמור על הקעקוע גם בשבועות, בחודשים, ובשנים שלאחר עשייתו, את עיקר הדגש יש לשים על הימים הראשון שלאחר ביצועו, ימים אשר הקפדה על הוראות הטיפול הינה קריטית.

מאת: אורי בינהאומנות - כללי03/08/162992 צפיות
מדהים לחשוב עד לפני עשר שנים היו בישראל 15 מכוני קעקועים בלבד, בכל רחבי המדינה. וכיום, לעומת זאת ישנם מעל ל-300 מכונים פעילים מצפונה ודרומה של המדינה, נתון אשר גדל משבוע משבוע עם פתיחה של עסקים חדשים בתחום. השינוי אשר חל בארץ תחת תחום הקעקועים הוא הרבה מעבר למספר העסקים הפועלים בה. מרתק לראות את השינוי אשר חל במדינה מבחינת התפיסה, דרך ההסתכלות של הישראלים אל עולם הקעקועים.

מאת: אורי בינהבתים משותפים21/03/161418 צפיות
בשנת 2005 החלה ממשלת ישראל בשיווקה של תכנית חדשנית בשם תמ"א 38, אשר הדליקה את דמיון של מאות אלפי בעלי דירות ונכסים ברחבי הארץ. הרעיון אשר עליו התבססה התכנית הוא חיזוק מבנים ישנים אשר דורשים תחזוקה, ובפירוט – בניינים אשר הוקמו טרם לשנת 1980, בה הוחל תקן בנייה לבנייני מגורים אשר כולל הגנה מפני רעידות אדמה.

מאת: אורי בינהתעשייה21/03/161227 צפיות
חשיבות לבישת ביגוד מגן מצד עובדים לא תסולא בפז, אך ניכר כי החשיבות, לעיתים, נופלת על אוזניים ערלות מצד מעסיקים, אשר כל רצונם הוא לחסוך עלויות על גבם של עובדם ותוך כדי סיכון ידוע של בריאותם והעמדתם במצב של סכנה.

מאת: אורי בינהבניית אתרים21/03/162288 צפיות
בעולם רווי טכנולוגיה וריחוק, בו ניכור אינה מילה זירה, ניכר כי תחושת הבדידות הינה בין המתגברות והחזקות מבין אלו אשר בני האדם חווים בתקופה האחרונה. תחושות אלו קיימות גם במסגרות ארגונים גדולים וכן במקומות עבודה, שכן במקומות אלו מתקיים מדרג, חיץ, ברור בין העובדים לבין החברים בהנהלה \ מנהלים, אשר מגביר באופן מובן את תחושת הריחוק מצד העובד.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101456 צפיות
כיום רבות פונות אל מכוני הקוסמטיקה השונים, בעיקר לצורך הסרת שיער בשיטות שונות. המחיר לעיתים מציק לכיס וגם לא כולנו אוהבות או סתם מתביישות להראות את איברי גופנו המוצנעים, בפני אנשים זרים. כיום כל אחת יכולה להעניק לעצמה טיפול פרטי ואישי בעזרת מכשיר להורדת שיער ביתי.

מאת: אורי בינהקוסמטיקה20/11/101387 צפיות
מי מאיתנו לא לפעמים מתעצלת להוריד את השיער המיותר מהאיברים, בעיקר בחודשי החורף אז חלקי גופנו יחסית מוגנים ומוסתרים. אך אם את שיער הרגליים, הידיים וכל השאר ניתן להסתיר, משיער הפנים אין שום דרך להימלט מלא להוריד. שפם , סנטר ולחיים, חייבים להוריד מיידית בלי לחשוב פעמיים. קיימות שיטות רבות של הסרת שיער פנים, החל מלבד בבית ועד במכון.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191188 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103082 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182139 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181836 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181414 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162313 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica