חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לואיס פרננדז מונה למאמן הנבחרת החדש

מאת: Click4Webמשחקי כדור22/03/20101041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש מאמן חדש לנבחרת ישראל. לואיס פרננדז, שאימן בעבר את בית"ר ירושלים הוא השם החדש מאחורי הקווים של נבחרת ישראל בכדורגל. מי שיהיה עוזר המאמן ככל הנראה הוא טל בנין שעוסק כיום באימון נבחרת הנערים של ישראל. בינן שיחק תחת הדרכתו של פרננדז בקאן הצרפתית, ופרננדז מאוד מעריך את בנין ולכן סיכם איתו כי הוא ימונה לעוזר המאמן.

המאמן השנוי במחלוקת מונה לאחר שיו"ר ההתאחדות אבי לוזון החליט ללכת בכל הכוח על מאמן זר בעל שם גדול, כשהשמות שעלו על הפרק היו ווינפירד שייפר, רוברטו דונאדוני, רונאלד קומאן, פתיח טרים ועוד שמות גדולים ולבסוף כשהתפוגג העשן נשארנו עם השם "הגדול" - לואיס פרננדז לאחר שהאחרים לא ששו לבוא ארצה כדי לאמן את הנבחרת הישראלית.

פרננדז ידוע בתור אדם חם מזג עם פתיל קצר מאוד שאף פעם לא חוסך במלים ולא מפחד מעימוים עם הקהל, התקשורת ואנשי הצוות המקצועי. לוזון השיג את מה שרצה, על אף כל הביקורות שספג כשהחל לדבר על מאמן זר. הוא הצליח להשיג מאמן זול (פרננדז יישתכר כ-480 אלף יורו לעונהו ויזכה למענק בסך 250 אלף יורו במידה ויעלה עם הנבחרת לטורניר היורו 2012). בנוגע לגודל השם אפשר להתווכח. אומנם לואיס פרננדס היה בעברו שחקן ענק, ויחד עם מאלדיני והנבחרת הצרפתית המדהימה דאז, זכה פרננדז ביורו 84. פרננדז רשם גם הישגים כמאמן כשהצליח לקחת את פ.ס.ז' לזכייה בגביע המחזיקות בשנת 1996 ורשם עוד מספר הישגים אך במהלך 10 השנים האחרונות לא הצליח פרננדז להרשים.

ב-2005 הוא הגיע לביקור ראשון בארץ, כמאמן בית"ר ירושלים בתקופתו של ארקדי גאידמק. האיש והסוכריה סיפק לא מעט רגעים משעשעים לחובבי הכדורגל בארץ. אם חשבנו שמה שימנע מברקוביץ' לאמן את הנבחרת הוא הפה הגדול שלא מאפיין מאמן נבחרת, הרי שקיבלנו את אותה הגברת בשינוי אדרת.

שאף אחד לא יחשוב שהמאמן החדש ישמור על לשונו. דבר אחד בטוח, אם לא מהכדורגל נהנה לפחות אפשר להיות בטוחים שדרמות לא יחסרו לנו. מספיק להסתכל על הקדנציה של פרננדז בבית"ר ירושלים כדי להבין עם מי יש לנו עסק. המאמן שחתום על לא מעט תקריות עם אוהדים ואנשי מקצוע בא על תקן "מאופק" אבל אני חושב שהפסד אחד יספיק בשביל להתחיל את ההצגה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111046 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111433 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/101064 צפיות
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101043 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101049 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10992 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/101032 צפיות
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173574 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152329 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145193 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148460 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138385 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131895 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131848 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica