חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כולסטרול - אורח חיים בריא להפחתת רמות כולסטרול

מאת: שיווק באינטרנטמחלות לב06/04/20101055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים שאובחנו כבעלי רמות כולסטרול גבוהות או אלו שכבר החלו לסבול מבעיות בריאותיות שקשורות לרמות גבוהות של כולסטרול "רע" יכולים לעשות הרבה על מנת לשנות את המצב ולשפר אותו. מעבר לטיפולים תרופתיים שיכולים להינתן על ידי רופאים ישנם הרבה פעולות שאפשר לעשות כדי לחזור לרמות כולסטרול תקינות וקידום בריאות כללית.

השינוי אפשרי בכל גיל

איזון ושינוי רמות כולסטרול אפשריים בכל גיל, מילדים קטנים ועד קשישים, יש לערוך כמה שינויים והסתגלויות באורח החיים ובכך להוריד את הרמות ולתרום למצב בריאותי כללי טוב יותר.

פעולות להורדת רמות כולסטרול והפחתת סיכון למחלות לב

תזונה דלת שומן, לרוב מזונות שעשירים בשומן, בעיקר מהחי, יהיו גם עשירים בשומנים רוויים וכולסטרול. הפחתה בצריכת מזונות אלו תוריד את הצריכה האנרגטית (קלוריות) ואת צריכת הכולסטרול החיצונית ובכך תתרום לירידה במשקל וברמות הכולסטרול. חשוב לזכור שמזונות מחי מכילים כולסטרול ומזונות מהצומח אינם מכילים אותו כלל ולכן העדיפו מוצרים דלים בכולסטרול או צמחיים. כבד, ביצים, בשר אדום למשל עשירים בכולסטרול.

להיפטר מהשומן הרווי, רמות כולסטרול גבוהות מושפעות מאוד מצריכת שומן רווי גבוהה, הפחתה משמעותית בשומנים אלו תוריד את רמות הכולסטרול ואת שאר השומנים בדם. העדיפו בשר רזה כמו דגים.

צרכו יותר סיבים, מזונות שעשירים בסיבים תזונתיים מספקים ערך תזונתי גבוה יותר מאשר מזונות שעשירים בשומן רווי, דגנים מלאים, קטניות, פירות וירקות הם מקור אנרגיה וחומרי תזונה חיוניים ובריאים. הסיבים התזונתיים (המסיסים במים) מסייעים מאוד להורדת רמות הכולסטרול הרע מסוג LDL ומנקים אותו מהגוף.

היו פעילים יותר, הגברת הפעילות הגופנית תורמת רבות להורדת רמות כולסטרול מסוג LDL ומקדמות מאוד אורח חיים בריא ותקין. אנשים בעלי עודף משקל נוטים לפתח בעיות בריאות שונות כאשר רמות כולסטרול גבוהות תמיד יופיעו אצל אנשים הסובלים מהשמנת יתר. פעילות גופנית סדירה ונכונה מעלה משמעותית את רמות ה-HDL בדם (כולסטרול טוב) ומורידה LDL, הפעילות הגופנית תעזור לירידה במשקל, לתחושת ערנות ואנרגיה ובאופן כללי רצוי להיות פעילים - במיוחד בעולם המודרני שמציע אפשרויות רבות שאינן מצריכות פעילות כלל.

רצוי לערוך את כל השינויים שהוזכרו הצורה איטית יחסית והדרגתית, זהו תהליך שיש להתמיד בו כל חייכם כך שאם תתחילו בכל הכוח ובמהרה תישברו ותחזרו לאורח החיים המזיק שניהלתם קודם לא תפתרו את הבעיה. ככל שיעבור זמן ואורח החיים שלכם יהיה בריא יותר כך תשתפר הרגשתכם הכללית וכמובן שרמות הכולסטרול ירדו משמעותית.

רכישת מזון אחראית וחכמה

חלק בלתי נפרד מפעולות שמטרתן הורדת רמות הכולסטרול היא שינוי הדרך שבה קונים מזון, חשוב לשים לה למרכיבים ולבחור באפשרויות הבריאות והמתאימות לכם. היו צרכני מזון אחראים וחכמים למען בריאותכם ועתידכם. העדיפו מזונות דלי שומן, דלי מלח, עם מעט שומן רווי וללא שומן טרנס, יותר ירקות, פירות ודגנים מלאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר בחסות מילה טובה כתיבת מאמרים ו-omedia שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיווק באינטרנט

מאת: שיווק באינטרנטבניין ואחזקה - כללי23/03/10967 צפיות
תמ"א 38, - תכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה היא תכנית ארצית במטרה לעודד חיזוק מבנים מפני רעידת אדמה עתידית - בין אם בעתיד הקרוב או הרחוק. התוכנית פורסמה על ידי מדינת ישראל בשנת 2005 ומאז מעוררת גלים אולם ללא ישום ממשי בשטח.

מאמרים נוספים בנושא מחלות לב

מאת: דניאל seoמחלות לב12/06/147245 צפיות
אם אתם מחפשים אטרקציה מהנה ואטרקטיבית לימי הקיץ החמים המתקרבים ועימם עולה הטמפרטורה מדי יום, מצאנו לכם פעילות מהנה וכיפית לכל המשפחה.פארק מים זו החוויה הכי מהנה להעביר יום שלם בכיף ובהנאה בימי הקיץ הרותחים.

מאת: ישראלמחלות לב27/10/139159 צפיות
מאמר העוסק בתרופות מדללות דם ביחוד קומדין COUMADIN.המאמר מסקר את התרופה ,שימוש,והצורך בניטור ומעקב של רמת התרופה בדם.

מאת: ישראלמחלות לב08/07/132204 צפיות
ניתוח לב פתוח אחד הארועים הכי לא צפויים שנוחתים עלייך ביום בהיר אחד, לרוב מדובר בניתוח מעקפיים אך בניתוח מסתמים מרבית הניתוחים הם יזומים ומתוכננים מראש.זה מתחיל בעבודה, בזמן נהיגה או באירוע עם כאבים בחזה ,לחץ ותחושה רעה, ישנם כאלה אשר מסתובבים מס' ימים עם התחושה הזאת ומרגישים עייפות וחולשה בהליכה או עלייה במדרגות עד שמגיעים לרופא או למיון כי הכריחו אותם או המליצו להם. ישנם כאלה שמגיעים במסגרת בדיקות לחדר כושר ומשם הם מגיעים לצינטור ואף לחדר ניתוח בעל כורחם. יש לציין שהאחרון הוא מקרה הכי טוב מבין השאר משום שזה יזום והלב אינו נפגע ותהליך ההחלמה מהיר יותר.

מאת: מיכאל רומנסקימחלות לב26/05/132127 צפיות
הלב הוא, כיודע המשאבה שאחראית על זרימת הדם הסדירה בגוף האדם. על מנת לאפשר לדם לנוע בכיוון הנכון, ולמנוע ממנו מצב של זרימה הפוכה, מכיל הלב מסתמים - ארבעה במספר. לעיתים, פגיעה במסתמים עשויה להצריך התערבות כירורגית לצורך תיקון הבעיה באמצעות החלפת המסתם הפגום. למרבה המזל, מדובר בניתוח קל, יחסית. למעשה ניתוחי מסתמים הם בין הניתוחים הנפוצים ביותר בישראל. מרכזים רפואיים פרטיים מציגים, גם בתחום זה, יתרונות רבים.

מאת: רוני סופרמחלות לב13/12/129214 צפיות
ורידים הם כלי הדם בגוף אשר מחזירים דם מהזרועות, הרגליים ושאר האיברים אל הלב. אי ספיקה ורידית היא מצב בו זרימת הדם בורידים חסום או מוגבל. אי ספיקה ורידית יכולה להתרחש בגלל מספר הפרעות – בעיקר פקקת של ורידים עמוקים ודליות. בורידים בריאים ישנה זרימה מתמדת של דם מאיברי הגוף. ישנם שסתומים בתוך הורידים ברגליים אשר מונעים מהדם לזרום בכיוון ההפוך.

מאת: לי באומןמחלות לב23/04/129106 צפיות
מחלת לב היא המחלה השכיחה ביותר בעולם המערבי, והתמותה ממנה רק הולכת וגדלה. למטופלים שחיים עם מחלה חמורה יש מספר צרכים בסיסיים מהמערכת הרפואית: ניהול כאב וסימפטומים, הימנעות מהארכה לא מתאימה של גסיסה, להשיג תחושה של שליטה והעצמה של יחסים עם אחרים משמעותיים.מטופלים עם בעיה לבבית סובלים מעייפות, כאבים, דיכאון, בצקות, נדודי שינה, דיכאון, בלבול, אנורקסיה ועצירות. טיפול פליאטיבי יכול לסייע למטופלים ובני משפחותיהם בשלב הסופני ולהפחית עלויות מהמערכת הרפואית, אלא שמעט הרופאים מפנים לטיפול פלאטיבי

מאת: רויטל בוחניקמחלות לב01/12/118975 צפיות
הלב הוא אחד האיברים החשובים ביותר בגופנו. התקפי לב הם מצבים מסוכנים העשויים להביא למוות וכדאי לדעת כיצד ניתן למנוע אותם ואיך אפשר לטפל בהם. להלן כמה עובדות אודות התקפי לב שכדאי שתדעו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica