חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע בנושא ניתוחי מסתמים

מאת: מיכאל רומנסקימחלות לב26/05/20132126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלב הוא, כיודע המשאבה שאחראית על זרימת הדם הסדירה בגוף האדם. על מנת לאפשר לדם לנוע בכיוון הנכון, ולמנוע ממנו מצב של זרימה הפוכה, מכיל הלב מסתמים - ארבעה במספר. לעיתים, פגיעה במסתמים עשויה להצריך התערבות כירורגית לצורך תיקון הבעיה באמצעות החלפת המסתם הפגום. למרבה המזל, מדובר בניתוח קל, יחסית. למעשה ניתוחי מסתמים הם בין הניתוחים הנפוצים ביותר בישראל. מרכזים רפואיים פרטיים מציגים, גם בתחום זה, יתרונות רבים.

לב אחד, ארבעה מסתמים

הלב האנושי מורכב מחדרים. מתוך ארבעת שסתומי הלב, שניים מהם נועדו לאפשר את זרימת הדם מהעלייה אל החדר המתאים. השסתומים הללו הם אשר מונעים מן הדם לצאת בכיוון הלא נכון - מהחדר לעליה. שני שסתומים נוספים ממוקמים ביציאה מן הלב. דרך השסתומים הללו זורם הדם אל העורקים. שסתומים אלה נועדו, מטבע הדברים, למנוע מן הדם לזרום מן העורקים לעבר הלב ולתוך החדרים. שני הסוגים השונים הללו של מסתמים (שמכונים גם שסתומים) פועלים בקצב כזה שכאשר סוג אחד של שסתומים פתוח, הסוג השני סגור.

תקלה במסתמים

הצורך בהחלפת מסתמי הלב יכול להיות תוצאה של כמה סיבות. בין הגורמים העיקריים להיווצרות תקלות במסתמים מצויים:

  • מומי לב שמקורם מולד.
  • פגיעה שנגרמת בשל דלקות פרקים.
  • פגיעה שנובעת מזיהום חמור.
  • פציעה וטראומה.
  • פגיעה שנובעת מ"עייפות החומר". מדובר בנזקים של הגיל המבוגר, ובין היתר גם נזקי הסתיידות.

טיפול רפואי פרטי

לא מעט חולי לב ומועמדים שצפויים לעבור ניתוחי לב בוחרים לקבל את הטיפול באמצעות מרכזים רפואיים פרטיים. גם בניתוחי מסתמים, השירות הרפואי הפרטי יכול להציע יותר. מעבר להיותו של השירות הפרטי מתקדם וסבלני, הוא גם מאשר שיתוף של מומחים מתחומים שונים. שילוב הידיים הזה של מומחים ידועים תחת קורת גג אחת מסייע למטופל ולמתרפא להתרכז בהחלמה ולא להיות טרוד בהתרוצצויות בין גורמים שונים. בין היתרונות הנוספים של טיפול רפואי פרטי ומקצועי בבעיות לבביות:

  • ראש שקט, בלי ביורוקרטיה - חלק מהמרכזים הפרטיים מסייעים למטופליהם לעשות סדר מבחינת ניצול הזכויות הרפואיות והכיסויים הביטוחיים המגיעים להם מקופות החולים וחברות הביטוח השונות.
  • תיאום רפואי - מרכז רפואי פרטי ראוי לשמו מסייע למטופל בתאום בדיקות רפואיות, קבלת ייעוץ וחוות דעת רפואיות, התייעצות עם מומחים לפי רצונו, ועוד.
  • לא רק רופאים - מרכז רפואי מקצועי מתרכז בתהליך ההכנה לטיפול וגם בהחלמה, לא פחות משהוא מתרכז בתהליך הרפואי - כירורגי. התייעצות וליווי של אנשי מקצוע רפואיים ופרא רפואיים מעניקים למחלימים מעטפת טיפולית תומכת.
  • מקצועיות ממעלה ראשונה, גם בניתוחי מסתמים - מרכז רפואי פרטי רציני, לא יהיה מוכן להעניק פחות מהשירות המקצועי הטוב ביותר. תחום טיפולי הלב, הוא כיידוע מקום שבו חלות פריצות דרך רפואיות חשובות. מרכז פרטי מקצועי יהיה תמיד עם היד על הדופק, ויהיה מוכן להעניק למטופלים את הטיפול הבטוח ביותר והמתאים ביותר,בהתאם למצבם האישי והבריאותי. בתחום המסתמים, למשל, ישנן אפשרויות לניתוחים שמבוצעים בגישה ניתוחית סטנדרטית, אך מקרים שמתאפשר ניתן לנקוט גם בגישה החדשנית של כירורגיה לפרוסקופית.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144852 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148397 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא מחלות לב

מאת: דניאל seoמחלות לב12/06/147245 צפיות
אם אתם מחפשים אטרקציה מהנה ואטרקטיבית לימי הקיץ החמים המתקרבים ועימם עולה הטמפרטורה מדי יום, מצאנו לכם פעילות מהנה וכיפית לכל המשפחה.פארק מים זו החוויה הכי מהנה להעביר יום שלם בכיף ובהנאה בימי הקיץ הרותחים.

מאת: ישראלמחלות לב27/10/139159 צפיות
מאמר העוסק בתרופות מדללות דם ביחוד קומדין COUMADIN.המאמר מסקר את התרופה ,שימוש,והצורך בניטור ומעקב של רמת התרופה בדם.

מאת: ישראלמחלות לב08/07/132204 צפיות
ניתוח לב פתוח אחד הארועים הכי לא צפויים שנוחתים עלייך ביום בהיר אחד, לרוב מדובר בניתוח מעקפיים אך בניתוח מסתמים מרבית הניתוחים הם יזומים ומתוכננים מראש.זה מתחיל בעבודה, בזמן נהיגה או באירוע עם כאבים בחזה ,לחץ ותחושה רעה, ישנם כאלה אשר מסתובבים מס' ימים עם התחושה הזאת ומרגישים עייפות וחולשה בהליכה או עלייה במדרגות עד שמגיעים לרופא או למיון כי הכריחו אותם או המליצו להם. ישנם כאלה שמגיעים במסגרת בדיקות לחדר כושר ומשם הם מגיעים לצינטור ואף לחדר ניתוח בעל כורחם. יש לציין שהאחרון הוא מקרה הכי טוב מבין השאר משום שזה יזום והלב אינו נפגע ותהליך ההחלמה מהיר יותר.

מאת: רוני סופרמחלות לב13/12/129214 צפיות
ורידים הם כלי הדם בגוף אשר מחזירים דם מהזרועות, הרגליים ושאר האיברים אל הלב. אי ספיקה ורידית היא מצב בו זרימת הדם בורידים חסום או מוגבל. אי ספיקה ורידית יכולה להתרחש בגלל מספר הפרעות – בעיקר פקקת של ורידים עמוקים ודליות. בורידים בריאים ישנה זרימה מתמדת של דם מאיברי הגוף. ישנם שסתומים בתוך הורידים ברגליים אשר מונעים מהדם לזרום בכיוון ההפוך.

מאת: לי באומןמחלות לב23/04/129106 צפיות
מחלת לב היא המחלה השכיחה ביותר בעולם המערבי, והתמותה ממנה רק הולכת וגדלה. למטופלים שחיים עם מחלה חמורה יש מספר צרכים בסיסיים מהמערכת הרפואית: ניהול כאב וסימפטומים, הימנעות מהארכה לא מתאימה של גסיסה, להשיג תחושה של שליטה והעצמה של יחסים עם אחרים משמעותיים.מטופלים עם בעיה לבבית סובלים מעייפות, כאבים, דיכאון, בצקות, נדודי שינה, דיכאון, בלבול, אנורקסיה ועצירות. טיפול פליאטיבי יכול לסייע למטופלים ובני משפחותיהם בשלב הסופני ולהפחית עלויות מהמערכת הרפואית, אלא שמעט הרופאים מפנים לטיפול פלאטיבי

מאת: רויטל בוחניקמחלות לב01/12/118975 צפיות
הלב הוא אחד האיברים החשובים ביותר בגופנו. התקפי לב הם מצבים מסוכנים העשויים להביא למוות וכדאי לדעת כיצד ניתן למנוע אותם ואיך אפשר לטפל בהם. להלן כמה עובדות אודות התקפי לב שכדאי שתדעו.

מאת: רויטל בוחניקמחלות לב13/11/118855 צפיות
מוקד רפואה הוא מוקד המיועד לתת שירות רפואי זמין ומיידי לאנשים הזקוקים לו. מוקד רפואה יהיה פתוח בכל שעות היממה ובכל ימי השבוע על מנת לתת מענה לאנשים. מוקד רפואה יכול להיות מוקד אליו ניגשים פיזית ומקבלים טיפול רפואי, מוקד אשר נותן שירות באמצעות מענה טלפוני, או מוקד רפואה אליו מחוברים באמצעות לחצן מצוקה. מיותר לציין שמוקד רפואה זמין ויעיל ביותר הוא מוקד רפואה שנותן מענה טלפוני ישיר או קישור ללחצן מצוקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica