חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול פליאטיבי במחלת לב

מאת: לי באומןמחלות לב23/04/20129105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחלת לב היא המחלה השכיחה ביותר בעולם המערבי, והתמותה ממנה רק הולכת וגדלה. למטופלים שחיים עם מחלה חמורה יש מספר צרכים בסיסיים מהמערכת הרפואית: ניהול כאב וסימפטומים, הימנעות מהארכה לא מתאימה של גסיסה, להשיג תחושה של שליטה והעצמה של יחסים עם אחרים משמעותיים.מטופלים עם בעיה לבבית סובלים מעייפות, כאבים, דיכאון, בצקות, נדודי שינה, דיכאון, בלבול, אנורקסיה ועצירות. טיפול פליאטיבי יכול לסייע למטופלים ובני משפחותיהם בשלב הסופני ולהפחית עלויות מהמערכת הרפואית, אלא שמעט הרופאים מפנים לטיפול פלאטיבי

הקווים המנחים של טיפול פלאטיבי בחולי לב במצב חמור הם שבחודשים האחרונים שלהם, פרוצדורות אגריסיבות כמו השתלה לא יינקטו אם הן לא מובילות להחלמה או לשיפור של איכות החיים. אין הנחיות ברורות מתי להפנות חולה קרדיאלי חמור להוספיס כי בדומה למחלות אחרות יש תקופות של הטבה, לצד התדרדרות פרוגרסיבית. לכן מאוד קשה לרופאים לאמוד את השלב של המטופל והצורך בטיפול פלאטיבי.


אחד ממקורות הסבל העיקריים במחלת לב סופנית הוא העייפות. עייפות היא תוצר משני של כל מיני תהליכים כמו אנמיה, חנק בשינה, זיהום, התייבשות, בעיות בבלוטות התריס ודיכאון. נהוג לתת טיפול תרופתי או אימונים בשימור אנרגיה והתעמלות אירובית. חשוב לסייע למטופל לשמור על סביבת שינה נקייה ונינוחה על מנת להקל עליו את זמן השינה. יש להקפיד על התאמת מזרון נוח ככל האפשר לאדם. במידה ואין אפשרות לבצע החלפת מזרונים כדאי לתת עוד כריות ושמיכות על מנת שהאדם יוכל למקם את עצמו בנוחות האופטימלית במיטת חוליו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובבת מדורי אומנות וספרות, אוהבת לכתוב על נושאים מגדריים, תרבות, אומנות וגוף.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי באומן

מאת: לי באומןנישואין30/04/131184 צפיות
כיום יש מבחר מאוד מגוון של טבעות אירוסין . בעבר הטרנד הרגיל היה טבעות אירוסין סוליטר- כלומר שאבן החן נמצאת במרכז הטבעת. כיום יש המון אופציות, והמבחר של טבעות אירוסין מיוחדות הוא כמעט אין סופי. במידה והגבר בוחר לבד את הטבעת סביר להניח שהוא ממש הולך לאיבוד בין כל הצורות, הצבעים, הדגמים והרקעים. איך ניתן לעזור לגבר שלך לבחור טבעת היטב?

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133371 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: לי באומןרפואה משלימה30/04/131680 צפיות
שנים רבות סירבתי אפילו לבדוק מה זה רפואה משלימה. הייתי אומרת שאני לא רוצה ללכת למשהו שרק משלים, ולא מספק את השירות העיקרי. דווקא הסביבה שלי היתה בדיעה אחרת- ולא פעם אנשים אמרו לי שאם הרפואה הקונבנציונלית זקוקה למשהו משלים- סימן שהיא לא מספיקה כשלעצמה. עד לשבועות האחרונים לא השתכנעתי, אבל כיום אני יותר פתוחה לכל התחום הזה.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין28/04/131077 צפיות
למעשה, לכל אורך שלבי תכנון החתונה והנישואין עצמן יש דעות סותרות באשר למהות של הדברים. יש הרואים בחתונה ובכלל בנישואין כמבטאת משהו טהור וחשוב, ויש אחרים שרואים בכך מנהג שאבד עליו הכלח. ניקח לדוגמא את טקס הענקת טבעת האירוסין.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין15/04/131163 צפיות
הענקת טבעת אירוסין יכולה להיות מאוד מרגשת ומשמחת, אך היא גם יכולה לגרום לתחושות רבות ולא פשוטות לעלות לפני השטח.אם כי מדובר במנהג, יכולה לעורר אצל אנשים שונים רגשות מועצמים, ולעיתים לא פופורציונליים. אנשים שאוהבים אחד את השני ורוצים להתחתן, נתקעים פעמים רבות על נושא ההצעה עצמה, שיש סביבה מתח ומיתולוגיה רבה. איך זה אמור לקרות? מי אמור להציע? כמה כסף ותכנון הושקעו בכך?

מאת: לי באומןשיפוצים25/03/131126 צפיות
בנייה אקולוגית היא בנייה שמתוכננת כך שהמבנה ואנשיו יוכלו להפיק תועלת מהמשאבים הסביבתיים וזאת על ידי הפחתה בצריכה של שימוש בחשמל. לבנייה אקולוגית קשר הדוק עם תכנון של חלונות של מבנה חדש או בשיפוץ מבנה קיים.

מאת: לי באומןרפואה משלימה11/03/131097 צפיות
מי לא חווה כאב ראש בחייו? הרי בעידן המודרני כשאנחנו חשופים לכל כך הרבה גירויים ולעיתים אפילו בו זמנית, הראש שלנו צריך להכיל כל כך הרבה שלפעמים מתוך כל המאמץ הזה הוא פשוט כואב. יש אנשים שלוקחים כדור לכאב ראש ברגע שהם מרגישים ולו ניע קטן באזור הרכות או אפילו כאב עדין וכמעט בלתי מורגש.

מאמרים נוספים בנושא מחלות לב

מאת: דניאל seoמחלות לב12/06/147245 צפיות
אם אתם מחפשים אטרקציה מהנה ואטרקטיבית לימי הקיץ החמים המתקרבים ועימם עולה הטמפרטורה מדי יום, מצאנו לכם פעילות מהנה וכיפית לכל המשפחה.פארק מים זו החוויה הכי מהנה להעביר יום שלם בכיף ובהנאה בימי הקיץ הרותחים.

מאת: ישראלמחלות לב27/10/139159 צפיות
מאמר העוסק בתרופות מדללות דם ביחוד קומדין COUMADIN.המאמר מסקר את התרופה ,שימוש,והצורך בניטור ומעקב של רמת התרופה בדם.

מאת: ישראלמחלות לב08/07/132204 צפיות
ניתוח לב פתוח אחד הארועים הכי לא צפויים שנוחתים עלייך ביום בהיר אחד, לרוב מדובר בניתוח מעקפיים אך בניתוח מסתמים מרבית הניתוחים הם יזומים ומתוכננים מראש.זה מתחיל בעבודה, בזמן נהיגה או באירוע עם כאבים בחזה ,לחץ ותחושה רעה, ישנם כאלה אשר מסתובבים מס' ימים עם התחושה הזאת ומרגישים עייפות וחולשה בהליכה או עלייה במדרגות עד שמגיעים לרופא או למיון כי הכריחו אותם או המליצו להם. ישנם כאלה שמגיעים במסגרת בדיקות לחדר כושר ומשם הם מגיעים לצינטור ואף לחדר ניתוח בעל כורחם. יש לציין שהאחרון הוא מקרה הכי טוב מבין השאר משום שזה יזום והלב אינו נפגע ותהליך ההחלמה מהיר יותר.

מאת: מיכאל רומנסקימחלות לב26/05/132125 צפיות
הלב הוא, כיודע המשאבה שאחראית על זרימת הדם הסדירה בגוף האדם. על מנת לאפשר לדם לנוע בכיוון הנכון, ולמנוע ממנו מצב של זרימה הפוכה, מכיל הלב מסתמים - ארבעה במספר. לעיתים, פגיעה במסתמים עשויה להצריך התערבות כירורגית לצורך תיקון הבעיה באמצעות החלפת המסתם הפגום. למרבה המזל, מדובר בניתוח קל, יחסית. למעשה ניתוחי מסתמים הם בין הניתוחים הנפוצים ביותר בישראל. מרכזים רפואיים פרטיים מציגים, גם בתחום זה, יתרונות רבים.

מאת: רוני סופרמחלות לב13/12/129214 צפיות
ורידים הם כלי הדם בגוף אשר מחזירים דם מהזרועות, הרגליים ושאר האיברים אל הלב. אי ספיקה ורידית היא מצב בו זרימת הדם בורידים חסום או מוגבל. אי ספיקה ורידית יכולה להתרחש בגלל מספר הפרעות – בעיקר פקקת של ורידים עמוקים ודליות. בורידים בריאים ישנה זרימה מתמדת של דם מאיברי הגוף. ישנם שסתומים בתוך הורידים ברגליים אשר מונעים מהדם לזרום בכיוון ההפוך.

מאת: רויטל בוחניקמחלות לב01/12/118975 צפיות
הלב הוא אחד האיברים החשובים ביותר בגופנו. התקפי לב הם מצבים מסוכנים העשויים להביא למוות וכדאי לדעת כיצד ניתן למנוע אותם ואיך אפשר לטפל בהם. להלן כמה עובדות אודות התקפי לב שכדאי שתדעו.

מאת: רויטל בוחניקמחלות לב13/11/118855 צפיות
מוקד רפואה הוא מוקד המיועד לתת שירות רפואי זמין ומיידי לאנשים הזקוקים לו. מוקד רפואה יהיה פתוח בכל שעות היממה ובכל ימי השבוע על מנת לתת מענה לאנשים. מוקד רפואה יכול להיות מוקד אליו ניגשים פיזית ומקבלים טיפול רפואי, מוקד אשר נותן שירות באמצעות מענה טלפוני, או מוקד רפואה אליו מחוברים באמצעות לחצן מצוקה. מיותר לציין שמוקד רפואה זמין ויעיל ביותר הוא מוקד רפואה שנותן מענה טלפוני ישיר או קישור ללחצן מצוקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica