חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אישי בעבודה כתהליך מובנה, האומנם?

קידום אישי בעבודה כתהליך מובנה, האומנם?

דורית קיי MA ,אימון אישי, פיתוח אישי,יעוץ ארגוני,www.doritcoahcing.com

קידום בעבודה - לדוגמא...

דורון בן 30 עובד בחברת הי-טק בתפקיד של מהנדס תוכנה. דורון היגיע אלי כשהוא מתוסכל מכיוון שחש שהתפקיד אינו מהווה עוד את האתגר לו הוא קיווה ,וברור היה לו מעל לכל ספק שהוא חפץ לקבל קידום בעבודה. דורון ספר לי שהחברה בה הוא עובד ביצעה רה-ארגון, ובעצם אין סיכוי עבורו, להערכתו, להתקדם מקצועית וכלכלית בארגון הנוכחי. לשאלתי , מה היה רוצה שיקרה, השיב דורון :" אני אוהב את מקום עבודתי,את הסביבה האנושית והטכנולוגית ,אני מרגיש שעדיין לא מיציתי את האפשרויות בחברה שלי והייתי רוצה, למרות המציאות החדשה שבה אני נמצא, לנסות ולהתקדם."

עובדים בעלי ותק בארגון מוצאים את עצמם מתמודדים תכופות עם השאלה כיצד הם יכולים ליצור בולטות בארגון כדי להתקדם לתפקידים בכירים יותר. דורון –הלקוח שלי הגיע לתובנה הזו מתוך מציאות שבה החברה ביצעה שינוי שהשפיע על האתגר שלו בעבודה ,שינוי שאילץ אותו לשקול מה הם סיכוייו לקבל קידום בעבודה שלו בעתיד. יחד פתחנו בתהליך של מספר מפגשים של אימון אישי ,שבתומם יצא דורון עם "תוכנית עבודה". חלפו כ - 5 חודשים מאז דורון סיים את תהליך. לפני כשבוע שלח לי דורון מייל ושיתף אותי שהוצע לו להיות ראש צוות של 6 תכנתים בחברה בה הוא עובד. מה סייע לדורון להשיג את מבוקשו לקדם את עצמו, מבלי שהוצע לו תפקיד, בתוך פחות משנה?

אחריות אישית - דורון קבל החלטה עם עצמו שיכולת הקידום שלו נמצאת בידיו ואינה תלויה בלעדית בסביבה החיצונית שלו. משעה שדורון נקלע כמו כל העובדים למצב של שינוי ,הוא ערך בירור עם עצמו האם היה רוצה לעזוב את מקום עבודתו עתה,או שיש טעם להישאר עוד קצת. דורון קבל החלטה שמצביעה על כך שהבחירה ויכולת הקדום שלו נמצאת גם אצלו ולא רק אצל הממונים.

כתיבה עצמית - משעה שדורון קבל את ההחלטה הוא התבקש לכתוב לעצמו כיצד הוא רואה את עצמו מבחינה מקצועית בעוד 5 שנים, מה יהיה תפקידו ,באיזה סוג חברה הוא יעבוד.

קידום בעבודה - הצבת יעדים

דורון התבקש לגזור יעד מרכזי לתמונת שיא ההצלחה שלו. שאלתי את דורון היכן הוא רואה את עצמו בעוד שנה ,דורון הגדיר לעצמו שהוא רוצה להגיע לתפקיד של ראש צוות בתוך כשנה בחברה הנוכחית בה הוא עובד.

קידום בעבודה - תחומי תוצאה

לאחר הגדרת היעד המרכזי בחנו יחדיו מהם התחומים בהם דורון צריך להשקיע בארגון שלו. דורון הגיע למסקנה שתחום השווק העצמי שלו זקוק לשיפור.

קידום בעבודה - רישות בארגון

דורון התבקש לערוך 2 רשימות. רשימת קולגות וממונים שמכירים אותו, ורשימה של ממונים שחשוב שיכירו אותו ,אך בנקודת הזמן הנוכחית אינם מכירים אותו ואת יכולותיו.

קידום בעבודה - שיחות פרוזדור

דורון במהותו הוא מהנדס משימתי. מבחינתו יש לו יעד לבצע והוא שקוע בו עד למילוי המשימה . אחד ההרגלים החדשים שדורון סיגל לעצמו הוא ליצור לעצמו הפסקות קפה יזומות בהם הוא עוזב את עמדת העבודה שלו, ויוצר לעצמו שיחות חולין עם קולגות וממונים בפינת הקפה. מטרת השיחות הללו הייתה שדורון יהיה מוכר באופן בלתי אמצעי לכמה שיותר אנשים בארגון.

קידום בעבודה - חזקות מקצועיות

דורון התבקש לזהות אצלו את חזקותיו המקצועיות והאישיותיות - לעשות רשימה של חוזקות אלו ולהבין כיצד הן תורמות להתהליכים בעבודה ובחייו.

קידום בעבודה - מפגשי העשרה

דורון יזם מפגשי העשרה בארגון שלו. אחת לכמה שבועות הוא הציע לקיים הרצאה בשדרות החברה בנושאים מקצועיים. התוצאה של יוזמה זו הייתה שעד מהרה צוותים נוספים החליט להעתיק יוזמה זו ולהתחיל להשתמש בבסיסי ידע מתוך הארגון, הכך למעשה טווה דורון תרבות של ניהול ידע בארגון.

קידום בעבודה - מיתוג עצמי

באמצעות ההרצאות שדורון קיים תחילה בצוות שלו ועד מהרה בצוותים נוספים, הוא סומן כמומחה בתחומו, וקבל בקשות לסיוע מקצועי מצוותים ממחלקות אחרות בארגון.

כוחות בארגון- דורון ערך לעצמו תרשים זרימה של הממונים הישירים והעקיפים לו שיכולים לסייע לו לטפס למעלה בארגון. דורון אף ציין לעצמו באיזה סוג תקשורת מילולית כדאי להשתמש עם כל אחד מהם.

קידום בעבודה - יידוע הממונים

דורון השתמש במערכת האינטראנט לשיתוף הממונים עליו וקבלת ברכת הדרך ליוזמות שלו בתוך החברה. לאורך כל הדרך אף אחד מהממונים עליו לא הרגיש מאוים מנוכחותו המסיבית של דורון בפרוזדורי החברה.

המסע שדורון עבר הוא דוגמא לכך שהקידום המקצועי של העובד אינו תלוי בלעדית ביכולותיו המקצועיות, בהחלטת הממונים או אפילו בהמלצות מחלקת משאבי האנוש בארגון. הבחירה ויכולת הקידום היא גם בידי העובד. הבחירה היא גם שלנו האם אנו נהיה אלו היושבים בעמדת הניהול הגבוהה יותר או שאנו נהיה אלה המכינים את קרקע לתהליכי קידום בעבודה עבור אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122451 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122256 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122037 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121897 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121995 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122042 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121815 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194046 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152831 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/152666 צפיות
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica