חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון טיולים עם משפחה גדולה

מאת: תמר טוביטיולים משפחתיים18/04/20101317 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משפחות מרובות ילדים מתקשות בתכנון טיולים – לרוב מדובר בחוויה מתישה וסוחטת אנרגיה, שלא לומר עצבים. טיולים עם משפחות גדולות יכולים להיות מעיקים ולהציב בפני הורים אתגרים לא פשוטים, החדשות הטובות הן שבאמצעות מחשבה ותכנון מראש אפשר להימנע מכל אותם מכשולים. הנה כמה טיפים לשמירה על השפיות שלכם ועל החסכונות שלכם לפני שאתם יוצאים להרפתקה המשפחתית הגדולה שלכם.

איך מגיעים

במידה מסוימת, לדעת איך אתה מתכנן להגיע למקום מסוים תקבע כמה רחוק אתה יכול להגיע. עם עליית מחירי הדלק וכרטיסי הטיסה, ענייני תחבורה יכולים בקלות להיות בזבזני התקציב הכי בעייתיים שלך.

טיסות

טיסה יכולה להיות עסק יקר מאוד כשמדובר במשפחה גדולה. אם החלטתם לטוס בכל זאת, תכננו את החופשה המשפחתית סביב יעדים או תאריכים מוזלים, במקום לנסות למצוא עסקה משתלמת לאחר שהחלטתם על  תאריך ומיקום מראש (זה אף פעם לא קורה).  בדרך זו, ניתן לגלות פנינים נסתרות ואולי אפילו לנצח את ההמונים.

נהיגה

בדרך כלל, הדרך החסכונית ביותר עבור טיולים משותפים של משפחה גדולה היא על ידי נסיעה. לרוע המזל, נהיגה יכולה גם לקחת זמן רב, וייבוב או ריבים בין הילדים במושב האחורי יכולים להעמיד את הסבלנות של ההורים במבחן.

איך להעסיק את הילדים במהלך נסיעה

הביאו איתכם הרבה מאוד (הדגש הוא על כמות מקסימלית) חטיפים מעדנים ומשחקים.

חנויות צעצועים מוכרות סיפורים על דיסק (קבצי אודיו) והשמיעו אותם במהלך הנסיעה. קלטות אודיו הם דרך נהדרת להפיג שיעמום הכרוך בטיולים ארוכים ולהעביר את הזמן עד להגעה ליעד.

שתפו פעולה במשחקים המתאימים לנסיעה במכונית כמו "ארץ-עיר", טריוויה ועוד וכבדו את המסורת שבהפעלה זו.

הקציבו מספיק זמן לעצירה במסעדות או בגני שעשועים מקומיים, כך שהילדים יוכלו להתרוצץ ולשחרר קיטור. תביאו מהבית כדור או פריזבי.

אם יש לכם ילדים קטנים נסו לעצור במסעדות עם ג'ימבורי. תנו לילדים לשחרר קצת אנרגיה (בתקווה שפעילות גופנית נמרצת תעייף אותם ותאפשר לכם שעת נסיעה שקטה ללא צעקות ושאלות בסגנון "מתי כבר מגיעים?") - אולי אפילו כדאי לתת להם לשחק עכשיו ולאכול את הארוחה לאחר מכן, במכונית.

לחילופין, הכינו ארוחות פיקניק עם אוכל שקניתם במסעדה או במעדנייה: זה חוסך כסף, ונותן לילדים הזדמנות לשחק בחוץ.

שנו את סדרי הישיבה של הילדים.  הטיפ הזה חשוב מאוד אם אתם מעוניינים לשמור על שפיותכם ולצמצם קונפליקטים.

ציידו את הילדים הגדולים יותר במפות נוספות ושתפו אותם בניווט הדרך ובסימון מסלול הנסיעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר טובי

מאת: תמר טובישיקום והידרותרפיה23/06/1113428 צפיות
המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. צטברותם של רעלים אילו במערכת העיכול פוגעים בתפקודו התקין של הגוף ועשויים לעורר את הופעתם של מחלות ובעיות בריאותיות נלוות. הידרותרפיה (חוקן מים) זו שיטה לניקוי יסודי של המעי הגס מפסולת ורעלנים שהצטברו במהלך השנים, והחזרת האיזון החומצי - בסיסי הטבעי.

מאת: תמר טובירפואה סינית20/06/111388 צפיות
שיטת הטיפול באמצעות כוסות רוח היא שיטה שמקורה לפני אלפי שנים והייתה בשימוש של מרפאים בכל הדורות וכמעט בכל התרבויות. היתרון המרכזי של טיפול בכוסות רוח טמון בכך שתגובת הריפוי הינה מיידית, והמטופל מתחיל לחוש בשיפור במצבו כבר לאחר הטיפול הראשון.

מאת: תמר טובירפואה09/05/111428 צפיות
תסמונת העייפות הכרונית, שנקראה בעבר גם “מחלת היאפים” או “מונונקלואוזיס כרוני”, תוקפת כ- 0.2% מהאוכלוסייה, בלי קשר למעמד חברתי-כלכלי. פיברומיאלגיה מוגדרת כמחלה ראומטית הפוגעת ב: 4%-2% מהאוכלוסייה, כאשר 95% מהסובלים ממנה הן נשים, רובן בנות 50-20. המחלה מתאפיינת בכאבים בשלד, במפרקים ובשרירים, ללא רקע דלקתי. על אף שהן נחשבות לתסמונות שונות, יש ביניהן קשר הדוק: שתיהן מאופיינות בתסמינים הפוגעים בצורה קשה באיכות החיים וביכולת התפקוד.

מאת: תמר טובייהדות22/03/111746 צפיות
באמצעות לימודי הקבלה ניתן להסביר את המורכבות של היקום בהיבט החומרי והלא-חומרי שלו, כמו כן, את הטבע הפיזי והמטאפיזי של המין האנושי.

מאת: תמר טובירפואה11/11/102676 צפיות
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית שפוגעת ברירית מערכת העיכול ויכולה להופיע בכל רקמה באזורי מערכת העיכול: החל מחלל הפה ועד לפי הטבעת. במרבית המקרים, מחלת קרוהן פוגעת בחלק הסופי של צינור המעי הדק (באזור המעבר בין המעי הדק למעי הגס).

מאת: תמר טוביספא30/10/101624 צפיות
חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים.

מאת: תמר טוביספא30/10/101644 צפיות
ספא, הנו שם כולל לתחום ריפוי המסתמך על הקשר בין הגוף לנפש. תעשיית ה-WELLNESS התפתחה רבות בעשור האחרון וביטויה המרכזי הוא בריבוי מכוני הספא הבריאותיים והטמעת התפיסה כי ספא אינו רק מותרות ופינוק, אלא טמונים בו יתרונות בריאותיים רבים הן במישור הפיסיולוגי והן במישור הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196141 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162075 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica