חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש – הקוסמטיקה של עולם הרצפות

מאת: איל ניקיון25/04/20101421 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רצפה נעשית דהויה ושרוטה עם השנים ולכן רבים שוקלים להחליפה ברצפה חדשה. לפני שעושים זאת ומוצאים בוכטה של כסף מהכיס, מזמינים קבלן שעושה לכם בבית ג'ונגל, כדאי לחשוב על האופציה השנייה - פוליש. ביצוע פוליש לרצפה הינו פתרון אולטימטיבי שיעניק לרצפה שלכם "פייס ליפט" והרצפה תראה כמו חדשה, וכל זאת במחיר זול (ביחס להחלפתה) ללא הצורך לפנות את הדירה.

הפוליש מהו?

פוליש יכול קשור לתחומים רבים ושמו מתקשר לניקיון יסודי. במקרה שלנו זהו תהליך של ניקוי הרצפה, חידושה והברקתה. זה נעשה כמון על ידי אנשי מקצוע שמתמצאים במספר סוגי הפוליש השונים. יש כמה סוגי פוליש בשל ריבוי סוגי הרצוף ובשל שונות בין סוגי הפוליש.

רצוי מאוד שעבודות הפוליש יבוצעו על ידי אנשי מקצוע בתחום למרות שיש מוצרים ביתיים שמתיימרים להקנות לרצפה מראה מבריק ועוד יתרונות שהאמיתות בהן מסתיימת במשרד הפרסום שהמציא אותן.  פוליש מקצועי בבית מביא לניקיון הרצפות והברקתן, מקנה לרצפה הגנה מפני כתמים ושריטות.

פוליש עלה לארץ ועוברת לשם זה מאנגלית ל"קרצוף". בישראל למרות הניסיון הפוליש שמר על שמו המקורי. פוליש הוא שם כללי שכן יש סוגי רצפות שונים כפי שצוין. קיים פוליש המיועד למרצפות  טרצו שהן בלטות ישנות שבוצע שימוש בהן לפני שני עשורים. יש שיש טבעי, מרצפות קרמיקה, גרניט או פורצלן. כל אחת מרצפות אלו בעלות תכונות שונות ולכן מצריכות פעולת קרצוף שונה. סוג המרצפות אינו הגורם היחיד שיש לקחת בחשבון. יש לדעת מהי מטרת הפוליש: הברקה, ניקיון יסודי או גימור של מט או הברקה.

פוליש  קריסטלי

פוליש קריסטלי  הינו קרצוף  שונה שפעולתו היא הכנסת חומר לשכבה העליונה המצפה  את המרצפות. התוצאה לכך היא רצפה מבריקה הכוללת שכבת הגנה מפני כתמים ושריטות. יש להדגיש שלאחר פעולת עשיית פוליש קריסטלי אין סכנת החלקה למרות  המראה שנראה כאילו הרצפה מחליקה. פוליש קריסטלי מתאים לרוב למרצפות טרצו, מרצפות שיש, מרצפות סומסום ומשטחים העשויים מוזאיקה יצוקה.

פוליש  אקרילי

פוליש אקרילי  הוא בעצם שכבת סילר (איטום בעברית) המקנה לרצפה מראה מבריק במיוחד. הסילר מתייבש והתוצאה היא שכבת הגנה חזקה ועמידה מפני שריטות וכתמים. זהו פוליש שמתאים יותר למקומות עבודה שבהם יש תנועה גדולה של אנשים. פוליש אקרילי מאריך את חיי המדף של מראה המרצפות על ידי האטה של תהליך הבלאי הטבעי שלהן. פעולת המריחה של הסילר מתבצעת לאחר פעולת קרצוף הרצפה באמצעות מכונה ייעודית לכך.

פוליש ווקס

רגע, לא מדובר על פוליש ווקס למכונית אלא שוב, מדובר על רצפות. פוליש ווקס היא פעולה של מריחה של שעווה מותכת על המרצפות שנראית כחדשות לאחר מכן. פוליש ווקס היא פעולה זולה ביחס לשאר סוגי הפוליש אך מחזיק מעמד לתקופה קצרה יחסית, יוצר רצפה חלקה ואינו מגן מפני סימני גרירה של רהיטים. הוא מתאים למשרדים בעיקר.

לעשות פוליש לבד או להזמין איש מקצוע?

כיום ניתן לשכור מכונות פוליש, לקנות חומרים ולעשות את הפוליש לבד ולחסוך קצת כסף. לא מומלץ כי זה דורש זמן ומשאבים שלעיתים אין לנו. לכן כדאי להשאיר זאת לבעלי מקצוע שלהם יש את המכונות המיוחדות לפוליש, חומרים תעשייתיים וניסיון רב בתחום.  את המומחים לפוליש ניתן למצוא בנקל באינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת אי.קיי.דיזיין

בנייה וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איל

מאת: איל יהדות24/08/101305 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעתם המאגית על האדם.

מאת: איל צרכנות23/08/101265 צפיות
סקירה על תכישי קבלה שפופולאריות שלהם מזמן יצאה מגבולות ישראל והיהודים. סקירה קצרה על כמה מתכשיטי הקבלה והשפעת המאגית על האדם.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101265 צפיות
מהו IQ פיננסי ומה עלינו לעשות בכדי לגרום לך שנשלם מיסים בדיוק כפי שהחוק המסובך קבע ולא יותר מכך.

מאת: איל דיני מיסים23/08/101363 צפיות
מהו מיסוי בינלאומי והגדרת מספר מונחים בסיסיים בתחום זה.

מאת: איל ניקיון18/08/101218 צפיות
חברות ניקיון רבות קיימות בשוק. רבים מאיתנו מעסיקים עובדי משק בית באופן פרטי ומשלמים על פי חוק ביטוח לאומי לעובדים אלו. להלן יתרונות העסקת חברת ניקיון.

מאת: איל שימור לקוחות18/08/101569 צפיות
חברת ניקיון ביחס לעובד ניקיון בודד מציעה מגוון שירותים ובעת יתרונות רבים על פני נותני שירותי ניקיון אחרים. על כך במאמר הבא באדיבות חב' המבריקן.

מאת: איל הגירה27/07/102499 צפיות
תושב חוזר, מי מוגדר בחוק כתושב חוזר, רפורמה במס עבור תושב חוזר, והטבות לתושב חוזר במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222942 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191673 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica