חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ:איך לגרום לילדך להקשיב לך?

מאת: ג.ט קראוןהורות27/04/201012685 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הבעיות שאני נתקלת בהם כמעט מדי יום היא בעיות בחינוך של ילידינו.
המסגרת המשפחתית והחברה ככלל עברה שינוי קיצוני בעשרים השנה האחרונות ודבר זה נותן את אותותיו הן בהתנהגותינו כתא משפחתי ,הן כהורים וגם הילדות היא לא מה שהיתה..ישנן עצות חינוך ואסכולות שונות.

לפי עניות דעתי ,הקדמה והטכנולוגיה כמו גם המירוץ אחרי הממון, הביאו לשפע חומרי אך לחסך בתחום החינוכי והרגשי שלנו כחברה.

מכיוון שהאחריות המלאה על בריאות,רווחה וחינוך ילדינו מוטל עלינו וכולנו כהורים יש את הרצון שלילדינו יהיו חיים טובים,מלאים ומאושרים עלינו להקנות להם ערכים בגיל צעיר ככל האפשר על אף הקשיים האובייקטיבים או הסובייקטיבים שקיימים סביבנו כפרט או כחברה.

ברב המשפחות כיום שני בני הזוג עובדים, הילדים נמצאים ברב היום תחת השגחה של מבוגר אחר,גננת,מטפלת או מורה,מה שהילד עובר במסגרת שבו הוא נמצא חשוב אך לא העיקר.

על שני בני הזוג לקחת אחריות מלאה בחינוך הילדים !

תמיד להיות מתואמים בעמדות כלפי הילד,גם אם יש חילוקי דעות ניתן לפתור זאת לבד.

שאני נוגעת בחינוך כוונתי לכל פן בחיי הילד:אוכל,היגיינה,ערכים,השכלה,חברה וכו'.

נכון,לא נולדו הורים..יש דברים שאנשי חינוך חקרו ובדקו והעלו על הכתב עשה ואל תעשה,ממליצה בחום לקרא וללמוד,מה שתשקיעו היום תקצרו בעתיד.

מקוה שפתחתי את מחשבתכם בנדון,במאמרים קודמים התייחסתי לבעיות ספציפיות של חינוך תזונתי והרזיה אצל ילדים ואיך לגרום לתינוקך לישון לילה שלם.

זכרו הורות זה הדבר הכי מדהים ומהנה בעולם אבל העבודה הקשה ביותר!

לטיפ של אתר מכון מחקר בריאות מחשבתית של ילדים מתוך MomTips  בלוג,לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג.ט קראון

בריאות וכושר הם המתכון לאושר

וכל השאר עוד יגיע...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי22/02/171644 צפיות
Before I opened up The Gout Code™ on my e-book reader, I had to ask myself a question: Is this really going to be something that actually teaches REALISTIC gout relief at home? I mean, I'm not a superhuman. I have (or rather, had) gout. I needed a guide that recognized that and empathized with my less than ideal habits which all people outside of the movies have.

מאת: ג.ט קראוןרפואה06/07/161823 צפיות
הורדת לחץ דם ללא תרופות הורדת לחץ דם וריפוי שאר מחלות ללא תרופות, מה שחברות התרופות לא ירצו שתקראו. שנו את אורח חייכם,נשמע מורכב לא? איך מתחילים בשינוי? במאמר זה אני אתן מספר נקודות חשובות שישומן כבר יתנו שינוי והורדת לחץ הדם, מומלץ לקרא כמה שיותר ללמוד ולישם ,יש ספרים ואתרים מעולים שילמדו אתכם איך להפחית את לחץ הדם וגם איך לחיות בלי תרופות מרשם בכלל..כן זה אפשרי..

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/06/151795 צפיות
איך לרזות מהר בלי כדורים או תרגילים? אני מייד התחלתי לחפש בגוגל והצלחתי למצוא את אתר האינטרנט של דיאט 3 שבוע הרשמי. שם, ראיתי את וידאו על ידי תזונאי מקצועי שחשף צעד-אחר-צעד מה שנדרש כדי לרדת במשקל במהירות. הייתי בהלם, כי אף אחד לא היה אי פעם אמר לי את המידע הזה לפני! ביקרתי מאמנים אישיים, דיאטניות, ורופאים, ובכל השנים האלה, אף אחד לא הייתה אי פעם אמר לי סודות דיאטה אלה!

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי10/05/151805 צפיות
למה סוכרת היא המגיפה הבאה? יש לך סוכרת? האם ניתן לרפא סוכרת ? לפי מאמר שקראתי, בשנת 2025 יהיו 300 מליון חולים בעולם!! לעומת 135 מליון חולים בשנת 1995 , יותר מהכפלה תוך שלושים שנה...מפחיד.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/02/151681 צפיות
איך הורדתי את השומן בדיאטת 3 השבועות? האם אתה מחפש לרדת במשקל במהירות? נמאס לך כל הונאות בחוץ כמו גלולות דיאטה ומוצרי infomercial שמבטיחים את העולם, אבל לא מספקים? אז יש לי הפתרון בשבילך! כולם אומר כי ירידה במשקל היא משימה קשה מאוד שלוקחת חודשים ולפעמים שנים, ושיש לך לאכול מזונות משעממים נורא לראות את כל תוצאות. אני יודע בודאות שזה לא נכון, כי אני איבדתי מעל 20 ק"ג ב 21 ימים בלבד באמצעות דיאטה סודית שמצאתי באינטרנט.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143572 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה23/06/142331 צפיות
ביקורת וסקירה ונוס פקטור-הדיאטה אם אתם מחפשים מידע על פקטור ונוס הרשמי.... לכמה שאלות נפוצות איפה רוכשים את ונוס פקטור? (רק באינטרנט..) האם ונוס פקטור רכישה מאובטחת? (כן!) האם אצליח?

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213971 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204556 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204600 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201446 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201435 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201479 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201616 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica