חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתאות

מה זה ביטוח משכנתאות ?

לכל מי שלא יודע כל מי שעושה משכנתא צריך לעשות ביטוח משכנתאות , וכיום חשוב מאוד לעשות ביטוח משכנתאות מה שמבטיח כי המשכנתא של אותו בן אדם תהיה מבוטחת וכי ההלוואה של המשכנתא תוחזר כמו שצריך, מי שרוצה לעשות ביטוח משכתנאות צריך לדעת כי יש שני דרכים עיקריות לעשות ביטוח משכנתאות, הדרך הראשונה לעשות ביטוח משכנתאות זה לעשות ביטוח משכנתאות דרך הבנק וזו הדרך הוותיקה והמוכרת לכולם, הדרך השניה אשר התפתחה בשנים האחרונות זה לעשות ביטוח משכנתאות דרך חברת הביטוח, וכיום יש תחרות מאוד גדולה בין חברות הביטוח לבנקים וההיפך, כמובן שיש לנו את האפשרות לבחור באיזה דרך לבחור לעשות ביטוח משכנתאות.

היתרונות של ביטוח משכנתאות דרך הבנק

מי שעושה ביטוח משכנתאות דרך הבנק צריך לדעת כי זו הדרך הוותיקה והמוכרת לכולנו, וכי מי שעושה ביטוח משכנתאות דרך הבנק צריך לדעת כי יש לו שני יתרונות עיקריים, היתרון הראשון שיש למי שעושה ביטוח משכנתאות דרך הבנק זה שהבנק אינו מחליט על גובה הפוליסה באופן קולקטיבי, מה שאומר שאם יש בן אדם שהוא בסיכון בריאותי וכי אם יש בן אדם שהוא בריא אז לשניהם גובה הפוליסה יהיה דומה, היתרון השני שיש למי שעושה ביטוח משכנתאות דרך הבנק זה הנוחות, להרבה מאוד אנשים יש בעיה של זמן ובאלגן ולכן אותם אנשים מעדיפים לעשות איפה שהם עושים את המשכנתא את ביטוח משכנתאות שזה בבנק.

היתרונות של ביטוח משכנתאות דרך חברת הביטוח

כמובן שכולנו מכירים את הדרך שלעשות ביטוח משכנתאות דרך חברת הביטוח ודרך זו יצאה והתפתחה בשנים האחרונות, ומי שעושה ביטוח משכנתאות דרך חברת הביטוח צריך לדעת כי יש לזה שני יתרונות עיקריים, היתרון הראשון שיש למי שעושה ביטוח משכנתאות דרך חברת הביטוח זה שיש לנו כיום את הזכות לבחור איפה לעשות את ביטוח משכנתאות, היתרון השני שיש למי שעושה ביטוח משכנתאות דרך חברת הביטוח זה שחברת הביטוח אינה מחליטה על גובה הפוליסה באופן קולקטיבי, מה שאומר שאם יש בן אדם שהוא בריא אז גובה הפוליסה שלו תהיה יותר נמוכה מגובה הפוליסה של בן אדם עם סיכון בריאותי.

 



תגיות המאמר: ביטוח משכנתאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הדרך הטובה ביותר של הסרת משקפיים.

לעשות עבודה בארה"ב , כי עבודה בארה"ב זה לא דבר קשה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בוקובזה

מאת: אופיר בוקובזהתיירות ונופש - כללי11/03/131081 צפיות
חולמים על נסיעה בקרוב לארה"ב? עדיין לא הגשתם בקשה לקבלת ויזה? הבאנו לפניכם במאמר זה את כל הדרכים אליהם ניתן היום לפנות על מנת לקבל ויזה לארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהטיולים בחו"ל20/08/121067 צפיות
ישנם היום הרבה מאוד אנשים אשר מחפשים עבודה לתקופה ארוכה אשר תהיה קצת שונה משאר העבודות המזדמנות שקיימות, קשה מאוד למצוא עבודות כאלה ואם אנו נמצא עבודות אלו יתבססו בעיקר על מכירות, אחת מן העבודות אשר נכללות בתחום המכירות היא עבודה בארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121111 צפיות
אחד מן החלקים הכי חשובים במעבר הדירה היא העברת החפצים בעזרת חברת הובלות. כל אדם רוצה שהעברת החפצים שלו תתבצע בצורה הטובה והמהירה ביותר שיש ללא כל שגיאות בין אם זה פגיעה בחפצים או בין אם זה תקלה אחרת בהובלה.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121133 צפיות
כולנו מגיעים מתישהו ליום שבו עלינו להעביר את הדברים שלנו למקום אחר, אם זה לעזוב את הבית על מנת לעבור לדירה חדשה, או אם זה לעבור בשביל הלימודים, מתישהו אנו נזדקק לחברת הובלות טובה אשר תעזור לנו להעביר את הדברים שלנו ממקום למקום.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי05/02/121414 צפיות
כאשר אנו שומעים על עבודה בהוואי השאלה הראשונה אשר עוברת בראשנו היא למי עבודה בהוואי נחשבת כמשתלמת ?, התשובה לכך היא כי עבודה בהוואי מתאימה בעיקר לצעירים בגילאים 20 – 35 והכי הרבה הם החיילים אשר סיימו את שירותם הצבאי ורוצים לעשות טיול לאחר הצבא.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי30/01/121735 צפיות
אתם בטח רואים את כל המודעות האלו בצד של הפייסבוק או של האימייל שלכם- "בעלי דרכון אירופאי?" או "לאזרחים אמריקאים בלבד!" ואתם חושבים- מה איתנו? מה עם הישראלי שרוצה לעבוד בחו"ל חוקי? אז הנה הפתרון ! עבודה חוקית בקנדה !

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי29/01/121377 צפיות
איזה ישראלי לא חולם על אמריקה? יבשת הבייסבול, הרוקנ'רול, המקדונלס, הצ'יפס וההמבורגר, הדולרים, הסופרמן והכוכב הנולד (המקורי!), יבשת ה"הכול בגדול" וה"הכול אפשרי". כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה? שואלים ברי סחרוף ורמי פורטיס (בשירם "אמריקה"), ואנחנו שואלים: למה לכתוב שירים על אמריקה כשאפשר לנסוע לעבוד ולחיות באמריקה?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223046 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162760 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142851 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147651 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148037 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138255 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131973 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica