חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו רייקי? כיצד הרייקי מרפאת?

מאת: שושנה דונאיהרייקי07/03/20099246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו רייקי?

רייקי היא שיטת ריפוי עתיקה בת אלפי שנים שהתגלתה מחדש בסוף 1800 ע"י ד"ר מיקאו אוסואי.

המילה רייקי מורכבת משתי מלים:

ריי- חכמה רוחנית, אנרגיה קוסמית אוניברסאלית שמניעה את היקום. בקבלה מופיעה המילה ריי כאחת מע"ב שמות של הבורא.קי- כח החיים הזורם בתוך כל גוף חי, זורם דרכו ומקיף אותו. ביחד שתי המלים- רייקי- אנרגיית חיים המודרכת באופן רוחני.

הרייקי מועברת לתלמיד /לחניך ע"י חניכה שנעשית בזמן מדיטציה. החניכה פותחת את צקרת הכתר, הלב וכף היד ויוצרת קשר מיוחד בין התלמיד ומקור הרייקי. לאחר שהתלמיד חובר לרייקי, האנרגיה עוברת ע"י הנחת ידיים על הגוף.

  כבר בשיעור הראשון התלמיד מקבל את היכולת לטפל בעצמו ברייקי וחווה בטיפול האישי את חווית האנרגיה שעוברת בידים בתחושות  של חום, עיקצוצים.. והגוף חווה זאת בתחושה של רוגע, שלווה ושיחרור של מתח, כאב, פחד, כעס.   שני השיעורים הראשונים מיועדים לחיבור לרייקי וטיפול עצמי. הטיפול באחרים מתחיל מהשיעור השלישי ואחרי:

טיפול מקוצר בישיבה על כסא למקרים של עזרה ראשונה לאדם אחר,  וטיפול מלא. הטיפול המלא מתבצע על מיטת טיפולים , בלבוש מלא (פרט לנעליים).

 איך הרייקי מרפאה?  

רייקי היא אנרגייה חכמה ופשוטה.אנרגיית הרייקי מתאימה את עצמה לצורכי האדם וזורמת לאן שהאדם המטופל זקוק. הרייקי מפסיקה ברגע שהאדם קיבל את המידה הנדרשת לה הוא זקוק ומוכן לקבל.

ההסבר הפשוט הוא שאנרגייה זורמת כמו מים מהמקום הגבוה אל הנמוך. בעיה, כאב או חולי בגוף, באיבר מסוים, נוצרת כאשר המקום סגור מבחינה אנרגטית. פציעה, מכה או פחד חוסמים את אנרגיית הקי מלזרום אל האיבר. חסימה זו, מונעת מהאנרגיה הטבעית להגיע אל האיבר. חוסר באנרגיה יוצר את החולי, הכאב. גם חשיבה שלילית ורגשות שליליים של כעס וטינה פוגעים בהילה וגורמים להפרעה בזרימה האנרגטית של כח החיים, הקי.   כאשר אנו מטפלים ברייקי, אנרגית הרייקי זורמת קודם כל אל האיבר הפגוע, פותחת את החסימה וממלאה אותו באנרגיה. כאשר יש בגוף אנרגיה, הגוף יודע לרפא את עצמו. תהליך הריפוי הטבעי נפתח ומאפשר את ההחלמה.

  השלב הראשון של הריפוי - הרייקי זורמת דרך החלקים הפגועים , מסלקת את השליליות ומטהרת את הגוף. פותחת את הצקרות והמרידיאנים (ערוצי האנרגיה בגוף). ניקוי וטיהור הגוף.

הניקוי מתבטא פעמים רבות בצורה פיזית- הגוף משחרר את הפסולת דרך יציאות, מתן שתן תכוף,הזעה, בכי, (שחרור של חסימה רגשית),ואפילו צחוק משוחרר..

  השלב השני של הריפוי - הטענה.  לאחר שיחרור הפסולת (פיזית-חומרים משמרים, צבעי מאכל, ריסוס, תרופות, ועוד),ופסולת רגשית(מחשבות שליליות, פחדים) הגוף  מתמלא אנרגייה.

 השלב השלישי הוא ריפוי - הגוף מתחיל לאזן את עצמו ומחלים.

אנרגיית הרייקי יוצרת טיהור של הגוף, מטעינה אותו וממלאה את המצברים שהתרוקנו. מיישרת את הצקרות ומאפשרת לאנרגית הקי-אנרגיית החיים לזרום בגוף בחופשיות. בשלב השלישי, ברגע שהגוף חופשי מחסימות ומרעלים יש בו את היכולת הטבעית והמופלאה לרפא את עצמו.

 גדולתה של הרייקי היא בפשטות שבה, ביכולת שלנו לטפל בעצמנו ובאחרים בצורה מיידית. אין צורך בידע אנטומי כדי לטפל ברייקי.ברגע שהתלמיד חובר לרייקי הוא מניח את ידיו על הגוף והתהליך מתחיל.

 אין צורך להאמין כדי שהרייקי תפעל. היא קיימת והיא טבעית. הוכחה לכך היא השפעתה על ילדים ובעלי חיים שלא קיים אצלם נושא האמונה.

ילדים מזהים באופן אינטואיטיבי את הרייקי , מתחברים אליה ומטפלים בעצמם בקלות.

בעלי חייים שנפצעים ומטופלים  ברייקי נרפאים  תוך זמן קצר מאד.

  אחד הסיפורים החביבים עלי הוא הסיפור על תלמידה שהגיעה לסדנת הרייקי בגלל הבן שלה. "הגננת של הבן שלי למדה רייקי (במקרה גם אצלי):, והשתמשה תמיד ברייקי בגן כאשר ילד נפל או קיבל מכה.

יום אחד בזמן חופשה כאבה הבטן לילד שלי. הוא בא אלי בטענה- למה את לא עושה לי רייקי כמו נטלי?

חשבתי בתמימותי שהרייקי משפיע בגלל החום הטבעי של הידים כששמים במקום כואב. אמרתי לעצמי- אני אשים לו ידים על הבטן והוא יחשוב שאני עושה לו רייקי. שמתי ידים על הבטן ואחרי כמה שניות הוא דוחף לי את היד ואומר"לכי, אין לך רייקי, זה לא רייקי". נדהמתי איך הוא ידע?"

איך הילד ידע? כי הרייקי גורמת לתחושת נעימות מאד מיוחדת בגוף. זה לא רק המגע שעושה זאת. זאת האנרגיה המיוחדת.

על מה הרייקי משפיעה?

הרייקי היא אנרגייה קוסמית המרפאה את הגוף, הנפש והרוח. הרייקי מטפלת ומאפשרת ריפוי :  

ברמה הפיזית:

  •  שחרור כאבים (אפילו כרוניים), כאבי ראש, כאבי גב, כאבי מחזור, כאבי שיניים ועוד.
  • מחזקת את המערכת החיסונית ומאפשרת לגוף להתמודד בקלות במקרים של שפעת והצטננות.
  •  הרפיה של הגוף - שחרור מתח וכאבי שרירים. החלמה מהירה יותר ממחלות ומניתוחים.
  • הקלה בזמן הריון ולידה. לנשים בהריון הרייקי מומלץ. התינוק נולד מאושר, תינוק רייקי.  
  • בלידה אם מטפלים באם הצעירה ברייקי, הלידה עוברת בקלות רבה יותר.
  • איזון לחץ הדם.
  • איזון הורמונלי- הרייקי מאזנת את נושא המחזור, כאבי מחזור ותופעות טרום וסת נעלמות.  המחזור מגיע ללא כאבים ובצורה מאוזנת.
  •  איזון של תופעות גיל המעבר, ללא גלי חום. 

 ברמה הנפשית והרגשית:

  • שחרור של מתח ולחץ.
  • ריפוי של פחדים.
  • שחרור מדכאון.
  • ריפוי התמכרויות.
  • שיפור הזכרון.
  • שחרור כעסים. 

ברמה הרוחנית:

  • הרייקי מחברת את האדם לרובד הרוחני שלו, לעצמי הגבוה.
  • חיבור לעוצמה הפנימית שלו, מגבירה את האמונה בעצמו וביכולת שלו להשפיע על המציאות שלו.
  • פיתוח היכולת האינטואיטיבית.
  • פיתוח יכולת התקשור וקבלת מסרים מהעצמי הגבוה ומההדרכה שלו.
  • היצירתיות נפתחת.
  • היכולת לאהוב ללא תנאי, לעצמנו ולאחרים.

התהליכים האלה מתגשמים כאשר אנו מטפלים בעצמנו יום יום ומאפשרים לגוף ולנפש לשחרר דפוסים שקיימים לאורך זמן. הגדרה של תחושת הרייקי קיבלתי מתלמידה עיוורת שבפעם הראשונה שעשיתי לה רייקי, היא נשארה לאחר הטיפול בעינים עצומות וכשפקחה אותן, חייכה ואמרה "זה היה כל כך מתוק". וזה נכון, אנרגיית הרייקי היא מתוקה, ממלאה אותנו במתיקות. המציאות שלנו לא תמיד מתוקה, התחושה הזו של הרייקי עוזרת לנו ליצור את המתיקות בחיינו.   באהבה רבה,      שושנה דונאיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שושנה דונאיה

הילרית, מורה רוחנית, מתקשרת,

מאסטר רייקי, קרונה וסייקם. אמנית.

טל. 077-2004386

אתר: www.harmonya.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושנה דונאיה

מאת: שושנה דונאיהמיסטיקה01/08/091692 צפיות
תת המודע ממגנט אלינו את הדומה. כשאנו שליליים אנו ממגנטים אלינו אירועים שליליים. בהמשך לחוק היקומי הנ"ל - המחשבות , ההתנהגות והמזון הרוחני יוצרים שדה חשמלי הממגנט אלינו יישויות שליליות טפילות. ישויות אלו נצמדות אלינו להילה, למקומות חלשים בגוף, לצ'קרות הפגיעות ביותר שלנו. ישויות אלו מושכות מאיתנו אנרגיה.

מאת: שושנה דונאיהמיסטיקה01/08/091758 צפיות
בגלגול הזה, אם נבחר בצורה מודעת לעשות את השינוי שלנו, נבחר להתעלות ולעלות למימד החדש של הבריאה החדשה, נטפל בעצמנו, בחוויות העבר שלנו ונרפא אותן, נטפל באגו שלנו השלילי שהוא תוצר של הדואליות והחוויות שחווינו בגלגולים השונים, נסכים להיות מי שאנחנו, אנחנו נחווה סיום של גלגול באמצע הגלגול, מבלי שנצטרך לעזוב את הגוף הפיזי, אנחנו נעבור לגלגול חדש.

מאת: שושנה דונאיהתקשור וטלפתיה07/03/091601 צפיות
התקשור הוא חיבור לעולם הרוחני וקבלת ידע ואינפורמציה שמטרתו להדריך, לכוון ולעזור לנו בהתפתחות הרוחנית שלנו. המטרה הגבוהה של התקשור - לעזור לנו להכיר את עצמנו, להתחבר לעצמי הגבוה שלנו, ללמוד להיות הנשמה בגוף. התקשור מתקבל בכמה רמות: הרמה הראשונה הבסיסית, קבלת הדרכה בחיי היום יום לצורך קבלת החלטות נכונות יותר לעצמנו. היכולת לקבל הדרכה עבור אחרים. השלב הבא שאנו מתקדמים בו הוא קבלת ידע ואינפורמציה על נושאים כלליים, לצורך הבנה גבוהה יותר של התהליכים. השלב השלישי הוא הדרכה וידע לצורך התפתחות של הקבוצה והכלל.

מאת: שושנה דונאיההילינג07/03/092170 צפיות
ישנם מקורות רבים וסוגי אנרגיה שונים. ישנן שיטות טיפול שונות בהילינג. ההילינג שאני מדברת עליו היא שיטת טיפול שיש בה 3 אלמנטים עיקריים: 1. הריפוי נעשה בעזרת אנרגיית ריפוי ,רוחנית, שיורדת אל המטפל עוברת דרך מרכזי הכוח שלו אל ידיו וממנו אל המטופל ומתאימה את עצמה למטופל ולצרכיו. אנרגיית הריפוי הרוחנית, היא אנרגית ריפוי בעלת עצמה רבה מאד שמשפיעה על כל הרמות- הרוחניות, המנטאליות, הרגשיות והפיזיות של המטופל. אנרגיית הריפוי היא אנרגיה שמגיעה דרך הקשר עם המלאכים, הבורא.

מאמרים נוספים בנושא רייקי

מאת: הדר עוזיאל ממןרייקי08/06/132324 צפיות
הטיפולים האנרגטיים של הרייקי ושל ההילינג הינם חשובים הרבה פעמים ועוזרים לא רק להרפא, ולאזן את הגוף שלנו. הטיפולים האנרגטיים הללו , עוזרים לנו להטען מחדש ובכל טיפול נטענים באנרגייה שממלאת את כל הגוף שלנו באנרגייה חיובית ובאהבה.

מאת: משה יורירייקי04/10/128486 צפיות
מחפשים מועדון לבת מצווה? בהחלט נראה שבתקופה האחרונה חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם עד לא מזמן היה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו כולנו רוצים להשקיע בכך מעט יותר. מדוע עלינו להסתפק בכיבוד עבש, מוסיקה מרמקולים של מחשב והפעלות משעממות, במקום לערוך אירוע מעט יותר מיוחד? עם דיג'יי אמיתי, מיקום שווה במיוחד וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

מאת: נינה כהןרייקי11/06/128519 צפיות
מאחר ואנו ממהרים ממקום למקום או ממשימה למשימה במהלך היום העמוס שלנו הרי שאנו לא ממש שמים לב כיצד הרגלים שונים פשוט משפיעים לחלוטין על דרך ההתנהלות שלנו

מאת: סנדרה אליאשרייקי10/01/118744 צפיות
אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים. זוהי האנרגיה המעניקה חיוִת לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי. יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים

מאת: אורי בינהרייקי20/03/108812 צפיות
שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098618 צפיות
רפואה משלימה צוברת פופלריות גואה. יותר ויותר אנשים בוחרים להיות מטופלים דווקא ע"י רופאים משלימים. ננסה לשפוך קצת יותר אור בנושא.

מאת: דניאל קאןרייקי25/05/098663 צפיות
יותר ויותר אנשים פונים ללמוד רייקי? מה הקסם שמושך כל כך הרבה אנשים? מהם בכלל לימודי הרייקי? ננסה לשפוך קצת יותר אור על הנושא בשורות הבאות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica