חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ישויות טפילות- המחיר שאנו משלימים על השליליות שלנו.

מאת: שושנה דונאיהמיסטיקה01/08/20091694 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר ישויות טפילות- המחיר שאנו משלימים על השליליות שלנו.  היכולת שלנו להשפיע על חיינו נובעת מההסכמה העילאית שלנו לוותר על הדפוסים השליליים שלנו. כדי שנוכל לשנות את המציאות שלנו עלינו  להיות מודעים למעשינו ולמחשבותינו.  שיפוט, ביקורת, רכילות, לשון הרע, לעג וציניות הן אנרגיות שליליות החוזרות אלינו כבומרנג ופוגעות בנו.

א. עלינו לשים לב לשיחות שבהן אנו מעורבים,רכילות בוראת קארמה שלילית עבורנו.בספר "ארבע ההסכמות" דון מיגואל רואיס מתאר את הרכילות ככישוף. המילים המרושעות והרצון לפגוע באדם השני דרך הרכילות גם אם ל"טובה" ,היא אנרגיה של כישוף. היא פוגעת, אבל לא רק באדם עליו מרכלים אלא גם בנו כשאנו מרכלים. אנו יוצרים סביבנו אנרגיה שלילית שתוצאותיה יפורט בהמשך. קטע מהספר-"רכילות היא הכישוף הגרוע ביותר מפני שהיא רעל מזוקק. אנו לומדים איך לרכל באמצעות הסכם. אנו שומעים אנשים סביבנו מרכלים כל הזמן, ומביעים את דעתם על אנשים אחרים. יש להם אפילו דעות על אנשים שלא הכירו. רעל רגשי מועבר יחד עם הדעות. אנו לומדים שזאת דרך שגורה של תקשורת. הרכילות הפכה לצורת התקשורת העיקרית בחברה האנושית"(עמ 37)"

ב. עלינו להיות מודעים למזון הרוחני שלנו - לחומרים שאנו קוראים, לתוכניות שאנו צופים בהן, לתוכנית הרדיו שאנו מקשיבים . ידע הוא  רטט, תדר ,אנחנו הופכים למעורבים במה שאנו קוראים, רואים, שומעים  והדברים הופכים לחלק מן המציאות שלנו. ככל שהתדר נמוך, יש בו אלימות, רכילות , אנרגיות שליליות החודרות אל חיינו ומשפיעות עלינו.                                 

המזון הרוחני -הוא אחת הסיבות העיקריות להתגברות רמת האלימות, הקורבנות, השנאה וההרס במציאות שלנו.

החומרים  שאנו קוראים, רואים, שומעים, האנרגיה הזו , החומרים האלה,  נספגים בתת מודע שלנו.

מחקרים הוכיחו שגם כאשר אנשים נרדמים מול הטלביזיה  בזמן שהם  צופים בסרט מתח, רצח, האנרגיה הזו נספגת בתת המודע שלהם.  אנו הופכים להיות מה שאנו קוראים, חושבים ואנו ממגנטים אלינו את הדבר הזה שממנו אנו יראים.

החוק היקומי הראשון אומר: "דומה מושך דומה" .

 החומרים השלילים האלה שבהם אנו ממלאים את עצמנו,ההתנהגות  שלנו, המזון הרוחני , והמחשבות השליליות ממגנטים אלינו אירועים שליליים. רוב האנשים אינם מודעים עד כמה מחשבותיהם שליליות . כשיש במציאות שלנו אירועים שאינם חיוביים עבורנו, כמו חוסר תקשורת בבית, בעבודה, חיכוכים , בעיות פיזיות, רגשיות, בעיות פרנסה, אירועים אלו הם המראה לחוסר החיוביות שלנו.

תת המודע ממגנט אלינו את הדומה. כשאנו שליליים אנו ממגנטים אלינו אירועים שליליים.

בהמשך לחוק היקומי הנ"ל - המחשבות , ההתנהגות והמזון הרוחני יוצרים  שדה חשמלי הממגנט אלינו יישויות שליליות טפילות. ישויות אלו נצמדות אלינו להילה, למקומות חלשים בגוף, לצ'קרות הפגיעות ביותר שלנו.  ישויות אלו מושכות מאיתנו אנרגיה.

 אנו חשים תשושים, מדוכאים, כועסים, הכל מרגיז אותנו. ישויות אלו יוצרות  תחושת לחץ על הראש, כאבי ראש. אנשים שאנו פוגשים מעצבנים אותנו. ככל שאנו נרגזים, מתוסכלים וכעוסים יותר אנו מושכים אלינו עוד ישויות .

הישוית זקוקות לפחד שלנו, לכעס,לשליליות, זה ממגנט אותן אלינו.הן ניזונות מהאנרגיה שלנו דרך הכעס, הפחד, הטינה .

מטפלים ואנשי אור- ישויות טפילות יכולות להתמגנט גם אל אנשי אור העושים עבודת אור עם עצמם ואחרים משום שהן רוצות אור. הטיפול בהן כמו בסעיף 6 בהמשך.

ישות עין רעה .

  אחת הישויות שהכי פוגעת היא ישות העין רעה. אנשים מאמינים שישות עין רעה מקורה בקנאה של אנשים אחרים. שאנשים אחרים פוגעים בנו.אמונה זו אינה נכונה.  הסיבה העיקרית לעין הרעה היא המגנט השלילי, האמונות השליליות שלנו , הפחדים, הכעסים, הרכילות, המחשבות שלנו.

ישות עין רעה נדבקת גם כאשר אנו עוברים טראומה,פציעה ברוח,  שבעקבותיה אנו מתנתקים מחלקים של נשמה ואז התחושה שלנו אחרי זה היא חולשה, עייפות, עצבנות, כעסנות רבה והרבה פעמים תקיעות שיכולה להמשיך שנים.

השפעתה של הישות מתבטאת במצב בריאותי , בפרנסה, במערכות יחסים ועוד. כיצד נשחרר את הישויות האלה?                                                 

   1. קודם כל להיות מודעים למעשינו , למחשבותינו, להימנע ולשנות הרגלים לא חיובים כמו רכילות, מציצנות, סרטים שלילים, קריאה של חומר שלילי, ביקורתי, לשים לב למזון רוחני שלנו .

 2. לעבוד על הפחדים , לתקשר איתם, להבין למה יצרנו אותם, לקבל עלינו הסכמות חיוביות  ניתן להיעזר בדיסק מדיטציה "דיסק ריפוי הפחד וחיבור לנשמה                                          

  3. לשנות את האמונות שלנו -  לשבת לעשות רשימה של האמונות השליליות שלנו בכל הנושאים בחיינו. לשנות את האמונות-  להפוך אותן למשפטים חיוביים.

 4. לתרגל משפטים חיוביים- ללמוד אותם בע"פ , לחזור עליהן עד שיהפכו למנטרה, להסכמה פנימית,כדי שהתת מודע שלנו יכניס אותם לחלק האוטומטי שלו.  מאפשר לתת המודע האטומטי לתת תשובה חיובית מיידית כאשר עולה מחשבה שלילית.                                                           

   5. טיפול הילינג ,חיבור לנשמה עם המלאך מיכאל . טיפול חיבור לנשמה  מאפשר לנו לשחרר את הטראומה, לנקות את הפחד ולשחרר את הישות השלילית שנדבקה בנו. טיפול חיבור לנשמה חיוני כדי לבטל הסיבה למגנוט של הישות הזו אלינו.

 6.ערבול אנרגטי-  טכניקה הלקוחה משיטת הטיפול של הביואורגונומי של רפי רוזן- לבקש לערבל את הישויות השליליות עם המשלימים שלהם ולבקש מהם לנקות את מה שעשו וללכת אל האור.

 אם מרגישים שיש ישות של עין רעה לעשות את העירבול כנזכר למעלה. כאשר אנו מערבלים את הישות השלילית עם המשלים שלה היא מקבלת אנרגיה חיובית ומשתחררת. כמובן שרק שחרור הישויות ללא השינוי שלנו יחזיק זמן קצר מאד. כדאי לחזור על פעולת העירבול הרבה פעמים במשך תקופה עד שנרגיש הקלה.

מטרתו של ידע זה היא להביא אותנו למודעות גבוהה ועמוקה יותר. לקיחת אחריות רחבה יותר ויותר על עצמנו ועל חיינו.

הזכויות על מאמר זה שמורות. ניתן להיעזר ולהעביר הלאה ולשמור על האוטנטיות של המאמר בשלמותו.

בברכה ובאהבה,

שושנה דונאיה
מורה רוחנית, הילרית, מתקשרת, מאסטר רייקי, קרונה וסייקם, אמנית.
http://www.harmonya.co.il/Preview.asp?Page=7811&WebsiteID=949

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שושנה דונאיה

הילרית, מורה רוחנית, מתקשרת,

מאסטר רייקי, קרונה וסייקם. אמנית.

טל. 077-2004386

אתר: www.harmonya.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושנה דונאיה

מאת: שושנה דונאיהמיסטיקה01/08/091760 צפיות
בגלגול הזה, אם נבחר בצורה מודעת לעשות את השינוי שלנו, נבחר להתעלות ולעלות למימד החדש של הבריאה החדשה, נטפל בעצמנו, בחוויות העבר שלנו ונרפא אותן, נטפל באגו שלנו השלילי שהוא תוצר של הדואליות והחוויות שחווינו בגלגולים השונים, נסכים להיות מי שאנחנו, אנחנו נחווה סיום של גלגול באמצע הגלגול, מבלי שנצטרך לעזוב את הגוף הפיזי, אנחנו נעבור לגלגול חדש.

מאת: שושנה דונאיהתקשור וטלפתיה07/03/091603 צפיות
התקשור הוא חיבור לעולם הרוחני וקבלת ידע ואינפורמציה שמטרתו להדריך, לכוון ולעזור לנו בהתפתחות הרוחנית שלנו. המטרה הגבוהה של התקשור - לעזור לנו להכיר את עצמנו, להתחבר לעצמי הגבוה שלנו, ללמוד להיות הנשמה בגוף. התקשור מתקבל בכמה רמות: הרמה הראשונה הבסיסית, קבלת הדרכה בחיי היום יום לצורך קבלת החלטות נכונות יותר לעצמנו. היכולת לקבל הדרכה עבור אחרים. השלב הבא שאנו מתקדמים בו הוא קבלת ידע ואינפורמציה על נושאים כלליים, לצורך הבנה גבוהה יותר של התהליכים. השלב השלישי הוא הדרכה וידע לצורך התפתחות של הקבוצה והכלל.

מאת: שושנה דונאיהרייקי07/03/099249 צפיות
רייקי היא אנרגייה חכמה ופשוטה.אנרגיית הרייקי מתאימה את עצמה לצורכי האדם וזורמת לאן שהאדם המטופל זקוק. הרייקי מפסיקה ברגע שהאדם קיבל את המידה הנדרשת לה הוא זקוק ומוכן לקבל. ההסבר הפשוט הוא שאנרגייה זורמת כמו מים מהמקום הגבוה אל הנמוך. בעיה, כאב או חולי בגוף, באיבר מסוים, נוצרת כאשר המקום סגור מבחינה אנרגטית. פציעה, מכה או פחד חוסמים את אנרגיית הקי מלזרום אל האיבר. חסימה זו, מונעת מהאנרגיה הטבעית להגיע אל האיבר. חוסר באנרגיה יוצר את החולי, הכאב. גם חשיבה שלילית ורגשות שליליים של כעס וטינה פוגעים בהילה וגורמים להפרעה בזרימה האנרגטית של כח החיים, הקי. כאשר אנו מטפלים ברייקי, אנרגית הרייקי זורמת קודם כל אל האיבר הפגוע, פותחת את החסימה וממלאה אותו באנרגיה. כאשר יש בגוף אנרגיה, הגוף יודע לרפא את עצמו. תהליך הריפוי הטבעי נפתח ומאפשר את ההחלמה.

מאת: שושנה דונאיההילינג07/03/092173 צפיות
ישנם מקורות רבים וסוגי אנרגיה שונים. ישנן שיטות טיפול שונות בהילינג. ההילינג שאני מדברת עליו היא שיטת טיפול שיש בה 3 אלמנטים עיקריים: 1. הריפוי נעשה בעזרת אנרגיית ריפוי ,רוחנית, שיורדת אל המטפל עוברת דרך מרכזי הכוח שלו אל ידיו וממנו אל המטופל ומתאימה את עצמה למטופל ולצרכיו. אנרגיית הריפוי הרוחנית, היא אנרגית ריפוי בעלת עצמה רבה מאד שמשפיעה על כל הרמות- הרוחניות, המנטאליות, הרגשיות והפיזיות של המטופל. אנרגיית הריפוי היא אנרגיה שמגיעה דרך הקשר עם המלאכים, הבורא.

מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152281 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151566 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151541 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151635 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151549 צפיות
אין אחד שלא חווה את התחושה הזו של להיפרד מבן זוג ולאחר מכן להצטער על כך במשך חודשים רבים, נכון? לא תמיד בטוח שהייתם באמת חוזרים אליו, אבל ישנן הפעמים הנדירות הללו שבהן אתם באמת מייחלים לכך שיכולתם לסובב את הגלגל אחורה ולשנות את הבחירות שלכם. איך כל זה קשור להחזרת אהבה? הכול במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica