חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

10 כללי זהב להזמנת משלוחי סופרמרקט מהאינטרנט

מאת: עמוס גורצרכנות29/04/20105853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים אלה, הצרכנים הישראליים מגלים כי ניתן לערוך את כל הקניות לבית מסופרמרקט באינטרנט. הזמנת משלוחים מסופר באינטרנט מקלה על החיים, במיוחד של האדם העובד, אבל צריך לדעת כיצד לעשות זאת נכון ובחוכמה.

במאמר זה נסקור בקצרה כללים חשובים לביצוע קניות סופר באינטרנט.

1. לפני שאתם שוקלים אם לערוך קניות בסופרמרקט באינטרנט, בדקו תחת קטגוריית סופר משלוחים, אם אתם נכללים באזורי המשלוח של סופר. זהו כלל קטן אך חשוב במניעת בזבוז זמן מיותר או אכזבה.


2. כמו כל קנייה מקוונת, חשוב לוודא שאתם קונים מאתר אמין. בדרך כלל אתר אמין יהיה בעל חזות מרשימה וייתן אינפורמציה רבה על עצמו ועל השירות שהוא מספק. אם האתר שייך לרשת מוכרת שאת שמה אתם מזהים בקלות אז אין סיבה לדאגה. במקרה ומדובר בהזמנות מסופר שאינו שייך למותג, בדקו את פרטי המיקום הפיזי של החנות ואת פרטי הקשר ובדקו כי אכן הפרטים נכונים.


3. ביחס להזמנות מסופר, כמו בכל קנייה מקוונת אחרת, חשוב מאד לבדוק לפני הרכישה כי האתר מאובטח. אתר מאובטח הוא אתר המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת המצפינה את פרטיכם האישיים כך שהם נשמרים בסודיות מוחלטת ברשת. כיצד יודעים כי אתר אינטרנט מאובטח? בדרך כלל נושא האבטחה מצוין באתר מפורשות ובבולטות לצד אייקון של מנעול.


4. כדי לבצע קניות מסופר באינטרנט בלב שקט צריך לדעת שבכל שאלה, עניין או בעיהיש למי לפנות. מסיבה זאת בדקו כי הסופר באינטרנט מציע שירות לקוחות זמין ומקצועי.


5. כיצד מתקבלות הזמנות און ליין? מתי המשלוח יגיע אליכם הביתה? בדומה לרשתות רגילות, לכל סופרמרקט באינטרנט דרך התנהלות ומדיניות הזמנות סופר משלו. כדאי מאד לברר את הפרטים האלה כדי לדעת למה לצפות ומתי להמתין למשלוחי הסופר. בעניין זה סופרמרקט השייך לרשת גדולה יציע לכם בתום ביצוע ההזמנה קביעת טווחי שעות בהם נוח לכם לקבל משלוחי סופר.


6. אם אתם מעוניינים שהמשלוח שלכם יגיע לביתכם בזמן שאתם לא נמצאים בבית, בררו מהי מדיניות הסופר בנוגע להשארת ההזמנה ליד הדלת.


7. הזמנות מסופר און ליין הן הזמנות בהן אנו סומכים על כך שהסופר יספק לנו שירות משלוחים מצוין המביא מוצרים טריים ואיכותיים. בדקו אם הרשת מתחייבת לספק לכם מוצרים באיכות טובה.


8. כמו בכל קנייה, לעיתים אנו מקבלים מהסופר הזמנות שברצוננו להחליף. לפני ביצוע קניות מסופר באינטרנט כדאי מאוד לקרוא את מדיניות ההחזרה של הסופר ולוודא כי אכן ניתן לקבל זיכוי או החלפה במידה ולא קיבלתם את המוצר הנכון.


9. סופרמרקט באינטרנט מאפשר לכם לשבת בנוחות מול המחשב ולהתרשם מהמחירים שהוא מציע. בדקו שהמחירים מוצגים באופן ברור וששיטת התשלום מקובלת עליכם.


10. סופרמרקט מקוון מנהל ממשק מאד נוח לשימוש ,מציג פריטים בצורה מאד ברורה המונעת טעויות וכדאי מאד לנצל זאת. כאשר אתם עורכים קניות סופר באינטרנט תוכלולהשאיר הערות לצוות אשר מבצע משלוחי סופר, בנוגע לבקשות מיוחדות בהזמנה שלכם. כך למשל בהזמנת חלב, תוכלו להשאיר הערה כי אתם מעדיפים חלב בטעם וניל.

אם תעקבו אחר כללים אלה תוכלו ליהנות מדרך מודרנית לביצוע קניות סופר באינטרנט החוסכת זמן וטרחה ומספקת לכם בדיוק את מה שאתם צריכים לבית או למשרד ובשעה שנוחה לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס גור

מאת: עמוס גורקניות 29/11/101664 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מעדנים - סוגים שונים של מעדנים, יתרונות בריאותיים ועוד.

מאת: עמוס גורקניות 29/11/102040 צפיות
המאמר מדבר על איפה עושים קניות לבית ומסביר מה חשוב לדעת כשעושים קניות לבית באינטרנט.

מאת: עמוס גורצרכנות21/11/101857 צפיות
המאמר סוקר את היתרונות שבקניות סופר בעידן המודרני.

מאת: עמוס גורבריאות ילדים27/10/102019 צפיות
המאמר מעלה כמה עובדות חשובות בדבר אוכל לתינוקות.

מאת: עמוס גורצרכנות27/10/104420 צפיות
אנו חיים בעידן בו דברים משתנים ללא הרף, שוק העבודה משתנה, תרבותנו הצרכנית משתנה ואפילו הרגלי התזונה שלנו משתנים ללא לאות. המאמר דן בשאלה המי מהפכת הקניות באינטרנט.

מאת: עמוס גורבריאות ורפואה כללי19/10/101480 צפיות
על טיפים שימושיים לבישול בריא שמעתם? המאמר נותן סקירה קצרה של טיפים לתזונה נכונה.

מאת: עמוס גורמתכונים ואוכל - כללי26/09/101608 צפיות
איך בכל זאת ניתן ליהנות מחוויית הארוחות המשפחתיות של החגים, מבלי להצטרך להתמודד עם עלייה במשקל? להלן כמה טיפים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214264 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204401 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205303 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193454 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182923 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica