חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיבוי מרחוק

מאת: Lior Halevaעסקים מקוונים30/04/20102635 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים כבר קרה לכם שהמסמך החשוב ביותר נמחק או נעלם לתהום הנשייה מכיוון ששכחתם לגבותו? גיבוי נתונים מרחוק הינו חשוב מעין כמוהו, בעיקר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. גיבוי נתונים עבור בעלי עסקים אלו הוא הפתרון הטוב ביותר לשמירת מידע יקר ערך אשר אם יאבד, העסק עלול לחוות נזקים חמורים. פעילות עסקית ממוחשבת מחייבת ביצוע גיבוי נתונים מקצועי. קריסת מחשב, וירוס הרסני או דיסק קשיח שמתקלקל הם סיבה לאובדן קבצי עבודה חשובים וזמן עבודה יקר.

ההערכה כיום היא כי אחד מכל ארבעה מחשבים סובל מאובדן מידע מדי שנה! תחנות עבודה אלה בדרך כלל אינן מגובות ובמקרה של אובדן מידע, האפשרויות לשחזור מוגבלות ובמקרים רבים בלתי אפשריות כלל. אובדן מידע הנמצא על גבי מחשב קורא בשל גניבת חומרה או גניבת המחשב עצמו, שריפה, טעויות אנוש, וירוסים, קריסת מחשב ועוד. לכן גיבוי נתונים מרחוק הינו חשוב ומשמעותי.

כיום קיימים כיום פתרונות רבים ונוחים לצורך גיבוי – ישנן תוכנות גיבוי, אשר תבצענה עבור המשתמש את כל תהליך הגיבוי באופן אוטומטי וכמעט ללא התערבות. ישנם גם שירותי גיבוי מקוונים, שהם בעצם גיבוי נתונים מרחוק, שמציעים ספקי האינטרנט או חברות אחרות. שירותים אלה הינם שירותים ניתנים בתשלום, אך הם מאפשרים לגשת למידע האישי מכל מחשב המחובר לאינטרנט.

גיבוי נתונים מרחוק הוא שירות העולה ביתרונות רבים על גיבוי מקומי.  גיבוי מרחוק לא רק מגן עליכם רק מאסונות או מקריסת המחשב, אלא הוא כלי עבודה יומיומי ומשמש גם במקרים של קבצים שנפגמו,  צורך בגרסאות ישנות,  הורדת מידע במקרים מיוחדים דרך הרשת, ועוד ועוד.

גיבוי מרחוק היא למעשה שיטת גיבוי שבמסגרתה מגובים המערכת והנתונים של הלקוח בשרת אחסון חיצוני באמצעות תוכנה מיוחדת המותקנת על גבי מחשבי הלקוח.
הגיבוי מרחוק נעשה פעם ביום במועד שנקבע עם הלקוח מראש. המידע המועבר לשרת הגיבוי עובר הצפנה ורק בידיו של הלקוח נמצא הקוד להפיכת המידע לשימושי. במקרה של אסון ואובדן נתונים ניתן לשלוף את המידע המגובה באופן מיידי ולהעבירו אל הלקוח.

 



תגיות המאמר: גיבוי, גיבוי מרחוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Lior Haleva

מאת: Lior Halevaשיפוצים11/09/111050 צפיות
מאמר קצר המציג טיפים איך לעבור שיפוצים בלי לפשוט רגל.

מאת: Lior Halevaצימרים11/09/111106 צפיות
הזוגיות שלכם פורחת ? בוא לנפוש בצימר רומנטי ותתחברו זה לזו מחדש, כל המידע על אילו פינוקים מאפיינים צימרים רומנטיים לחיזוק הקשר.

מאת: Lior Halevaספורט וכושר גופני - כללי11/09/111235 צפיות
מאמר קצר המסביר מה הוא אימון כושר אישי, פיתוח כושר אישי כפעילות כללית, מהו מאמן כושר אישי ועוד.

מאת: Lior Halevaשמלות כלה ובגדי חתן11/09/111252 צפיות
ישנם סוגים שונים של חליפות חתן , במאמר זה נעזור לכם לבחור את החליפה המושלמת ליום המושלם שלכם.

מאת: Lior Halevaבניין ואחזקה - כללי11/09/111198 צפיות
רוצה לדעת איך לבחור אינסטלטור מקצועי ? כל הטיפים במאמר קצר, מה צריך לבדוק לפני שלוקחים אינסטלטור לעבודה.

מאת: Lior Halevaשיפוצים04/12/101418 צפיות
מאמר קצר על צביעת דירה ולמה כדאי לצבוע דירה אצל מקצוענים.

מאת: Lior Halevaשיפוצים05/05/101776 צפיות
עבודה בגובה עלולה להיות מסכנת חיים ועל כן יש להקפיד לעמוד בתקנים אשר קבע משרד התמ"ת. ישנן חברות המספקות שירותי עבודה בגובה אשר מחמירות אף יותר מתקנים אלו בשביל לשמור על בטיחות עובדיה ומקצוענותה. עבדוה בגובה היא חשובה, אך חשובים עוד יותר חייהם של העוסקים בה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211854 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194283 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152953 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152580 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152074 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152313 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153930 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica