חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלב של טרה - חלר מהתזונה היומית שלך

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי05/05/20101468 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחלבת טרה בפעילות ייחודית לקראת חג שבועות תש"ע.

לקראת החג מחלבת טרה משיקה שני מוצרים חדשים: גבינת קרם שמנת בטעם פלפל שחור גרוס וגבינה לבנה 5% באריזת 750 גרם

מחלבת טרה מעלה לקראת החג, קמפיין T.V רחב היקף בכיכובו של מנשה נוי.

"מחלבת טרה" תשקיע כ-3 מיליון ₪ בפעילות לפני חג שבועות: השקת מוצרים חדשים, קמפיין טלוויזיה ומגוון פעילויות שיווק מיוחדות לכבוד החג.

מחלבת טרה יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת לרגל חג שבועות 2010 - חג החלב. במסגרת הפעילות מעלה המחלבה קמפיין טלוויזיוני רחב היקף בכיכובו של מנשה נוי, משיקה מוצרים חדשים ויוצאת במבצעי מכירות ופעילות קד"מ נרחבות ברשתות השיווק וחנויות ברחבי הארץ.

כחלק מהפעילות המיוחדת יעבור רכב ממותג כתמי פרה ולוגו המחלבה ברחבי הארץ ויציע טעימות ממגוןן מוצרי החלב של טרה. ברשתות השיווק יתקיים מבצע מיוחד - "נתפסת-קיבלת" במסגרתו תעבור סיירת דיילים מיוחדת שתבדוק את עגלות הקונים ברשתות השיווק.

לקוח שבעגלת הקניות שלו "יתפסו" מוצרי חלב של טרה יקבל במתנה - כפפה לאחיזת סירים חמים בעיצוב מיוחד של כתמי הפרה. פעילויות אלו יתקיימו בנוסף לפעילות דיול רחבה ברשתות השיווק ובסופרים הגדולים ברחבי הארץ.

לכבוד החג משיקה מחלבת טרה שני מוצרים חדשים בעולם הגבינות:

גבינה לבנה 5% באריזת 750 גרם – מושקת לכבוד החג באריזה משפחתית חסכונית בגביע המכיל 750 גרם. הגבינה הלבנה באריזה החדשה היא אותה גבינה טעימה ומוכרת אשר נמכרת היום בגביעי ה- 250 גר' וה- 500 גר'. האריזה החדשה של 750 גר' הינה אריזת חסכון המתאימה במיוחד לצריכה המשפחתית וכן לאפייה ובישול, אשר בחג השבועות הינם מאוד פופולרים.

גבינת קרם שמנת פלפל שחור גרוס
– גבינת קרם שמנת 5% במרקם עשיר ובטעם מעודן של פלפל שחור גרוס. גבינת קרם שמנת 5% מומלצת למריחה על לחם רגיל או קלוי לצד סלט להעשרת הארוחה. מחלבת טרה ממשיכה לחזק את מעמדה כשחקן שני בקטגוריית הגבינות קרם שמנת. הטעם החדש מתווסף לשלושת הטעמים הקיימים: טבעי, זיתים ושום שמיר.

המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי החלב של טרה ובראשם גבינת טוב טעם המצוינת אשר מהווה את ליבת הבישול, אפייה ועשיית מאכלי החלב של חג השבועות.

לאחרונה השיקה טרה שמנת מתוקה עמידה 38% שומן (עושה דיאטה? הגבינה לא ממש מרזה...) אשר הוכיחה את עצמה באיכויות ההקצפה והפכה את טרה לשחקן השני עם נתח שוק של 14.2%. שמנת מתוקה הינו מוצר פופלורי מאוד בחג השבועות וניצרך להכנת מגוון רחב של מנות עיקריות ואחרונות.

ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק:"השקת המוצרים הם חלק מהמשך התחדשות מחלבת טרה. לאור התגובות המצוינות שקיבלנו לטעם ולמרקם של גבינות טרה, החלטנו להשיק לקראת חג השבועות גבינה לבנה באריזה גדולה שעונה על צרכי החג ולגוון עם טעם נוסף בסדרת גבינות השמנת כאופציה נוספת לגיוון הארוחה".

דנה אבשלום, מנהלת תחום שיווק טרה:"מעבר להשקת המוצרים החדשים וכחלק מהכבוד שאנו רוחשים לחלב, לפרות ולרפתנים, נרענן את עיצוב קרטוני החלב של טרה בסדרה חגיגית לחג. חג שבועות שמח!".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111554 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101620 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105808 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101468 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105673 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103596 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205263 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205183 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205486 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205576 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195885 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196091 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183088 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica