חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעולן - איש החילוץ המיידי ותכונותיו

מאת: יוהן הרשקוביץאבטחת הבית05/05/2010944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנו עוסקים בחילוץ והצלה אנו מדברים בעצם על שני סוגי אנשים. אלו שנמצאים במצוקה ואלו שאמורים לחלץ אותם מאותה מצוקה. לחילוץ והצלה יש משמעויות רבות בתחום הצלת החיים, אם זאת כיום נעסוק בחילוץ שניכר כי הוא הפשוט מכולם, אבל גם הכי מלחיץ והוא המקרה בו דלת הבית ננעלת ואין לנו איך להכנס או לצאת. במקרה כזה איש החילוץ בו נעסוק כיום הוא מנעולן

כאשר אנו מודדים עלות מול תועלת ניכר שדמות מנעולן הינה הדמות התועלתית ביותר לכספנו כאשר אנו נזקקים לשירות מקצועי מאיש מקצוע. מנעולן הינו החוליה המקשרת בינינו לעולם המנעולים. כאמור לא פעם מצאנו עצמנו תוקעים את המפתח בתוך חור המנעול או שבורים אותו. לא פעם מצאנו עצמנו בתוך הבית נעולים ללא יכולת לצאת או להיפך, מחוץ לבית ללא יכולת להכנס.

איש חילוץ מסוג מנעולן הינו איש החילוץ הנפוץ ביותר בעולם. הוא נקרא איש חילוץ כי תפקידו קודם כל לשחרר אותנו מהלחץ הנפשי בו אנו נמצאים בין אם נתקענו ברכב או חדר ללא יכולת לצאת. הידיעה שיש איש מקצוע שמסוגל לפתור את הבעיה הזו מקלה עלינו מבעוד מועד. כלומר עוד לפני שמנעולן מגיע לזירת האירוע הוא משרה אווירה של רוגע. כשם שאנו מזמינים לוכד נחשים לתפוס נחש.

מנעולן הוא איש חילוץ כי ייעודו הוא לנטרל בעצם מנעולים או דלתות שמאחוריהן או לפניהן נמצא האדם שבמצוקה. בתור איש חילוץ מעבר לכלים המקצועיים שיש בידיו הוא גם צריך להיות אדם בעל יכולות גבוהות של תקשורת בין אישית וזאת על מנת להרגיע את האדם אותו הוא מחלץ. מנעולן הוא גם סוג של יועץ שמאמור לתת את חוות הדעת שלו בכל הקשור במיגון הבית והסביבה בה אנו חיים. לאחר החילוץ או נטרול המנעול השבור, מנעולן מספק מידע מקצועי ומסביר היא אילו מנעולים כדי לנו להתקין.

מנעולן כאיש חילוץ טוב צריך לפעול בשני מישורים אם כך. המישור הראשון הוא במובן התקשורת הבין אישית, אזי להרגיע את האדם הלכוד או השרוי במצוקה והמישור השני המקצועי. מנעולן טוב מראה בקיאות וידע לפני ואחרי החילוץ ויודע לייעץ להבא מהם המנעולים שכדי להשתמש בהם בעתיד.

 



תגיות המאמר: מנעולים, מנעולן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוהן הרשקוביץ

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד05/12/101245 צפיות
רובנו נוהגים לרחוץ את הכלבים שלנו לעתים קרובות יותר או פחות, אך אנחנו לא יכולים לעשות את המלאכה בצורה יסודית מספיק, ולכן יש צורך לפנות לקצת עזרה מקצועית – מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץזוגיות ואהבה05/12/101241 צפיות
מדוע לפעמים מאוד מתסכל להכין סידור פרחים ברמת גן. ניכר כי למרות הקשיים עדיף להכין סידור פרחים ברמת גן מאשר בכל עיר אחרת

מאת: יוהן הרשקוביץחיות מחמד21/11/101139 צפיות
כלב היה ונשאר ידידו הטוב ביותר של האדם. מה שהשתנה הוא היחס כלפי הכלבים שלנו והמקום שהם תופסים בחיינו. כשהכלב הופך ללא פחות מבן משפחה, לא מעט בעלי כלבים מוכנים להשקיע בו זמן רב ומשאבים לא מבוטלים. אחוז ניכר ממשאבים אלו מופנה לטובת מוצרים ושירותים שהם בגדר מותרות, כמו למשל מספרת כלבים.

מאת: יוהן הרשקוביץמוטוריקה21/11/101396 צפיות
עבור מפעלים, מחסנים לוגיסטיים ועסקים אחרים הזקוקים למערך שינוע של סחורות, מלגזות מהוות כלי עבודה מרכזי וחיוני. באותה נשימה, עלות רכישתן של המלגזות היא אחת ההוצאות הגדולות, שכן כל מלגזה חדשה עולה כמאה אלף שקלים. בשעת משבר כלכלי, הכרוך באי ודאות גדולה בנוגע להמשך ההזמנות והיקף הפעילות, לא מומלץ לבצע רכישות בסדר גודל שכזה. לכן עדיף לרכוש מלגזות יד שניה.

מאת: יוהן הרשקוביץשיפוצים07/11/102875 צפיות
סגירת מרפסת מאפשרת לסגור את השטח הפתוח, אבל מבלי לוותר על תחושת ה"בחוץ". במאמר תוכלו למוא רעיונות לסגירת מרפסת באמצעות עבודות אלומיניום.

מאת: יוהן הרשקוביץנדל"ן ומקרקעין06/11/101254 צפיות
מאמר שעוסק ביתרונותיו וחסרונותיו של חוק מיסוי מקרקעין בכל הקשור בתחום הנדל"ן בארץ שהולך ומתנפח. האם הוא בא לעזור לרוכשי הדירות או לפגוע בהם? כיצד הוא בדיוק תורם לגידול שהיצע או שמא, הוא רק מסרס אותו.

מאת: יוהן הרשקוביץהזמנות אירועים24/10/101125 צפיות
הדפסת הזמנות לאירועים שונים לפעמים נראית כמשימה מורכבת ומסובכת. אם זאת, בחירה נכונה של בית דפוס יכולה להבטיח לכם שקט תעשייתי לגבי הפקת האירוע וכן הדפסת ההזמנות לאירועים. לא צריך להיות סופר יצירתי בשביל להפיק הזמנות לאירועים ברמה גבוהה, מספיק בחירה נכונה של בית דפוס דיגיטלי שתעשה את ההבדל.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201628 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201325 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201195 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191548 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191971 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181803 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181451 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica