חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורות אחרת – מהי אם לא משפחה חדשה?

מאת: VPRפוריות08/05/20101370 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגות רבים מוצאים את עצמם בפרשת דרכים לא קלה, מעיין פניות שאמורות להסביר להם בחיים מה בעצם הכיוון החדש בכל הקשור לילדים ולהקמת משפחה בחיים החדשים שלהם בזוגיות. הורות אחרת מגיעה ממקום של צורך וממשיכה ממקום של אושר, הרעיון להכיר באהבת המשפחה החדשה שלנו בצורה שרק הקדמה יכולה להביא.

כמו כולם אנחנו רוצים בסך הכל משפחה חדשה, גדולה ומאושרת, בשביל זה לא תמיד יש אופציות, במיוחד כאשר מדובר בזוגיות חד מינית. כאשר זוג נשים במערכת יחסים מחייבת אשר גדלה להיות משפחה הן חייבות לךהחליט מהיכן ניתן לגדל ילד חדש למשפחה, האם זה בעזרת תרומת זרע או שמא בעזרת הורות אחרת? אותו רעיון אשר לקוח את הקדמה למקום חדש. בעזרת הורות אחרת ניתן לא רק לקבל ילד חדש למשפחה אלא גם לדעת מי מעורב בכך, לשם כך נועדות גם הסכמי הורות אחרת לשם הבנת הצרכים וכמובן תיאום ציפיות מסודר.

נושא הורות אחרת מתחיל ונגמר מהמקום החשוב ביותר - הרצון להקים משפחה גדולה ומאושרת, אותו מקום אשר מביא אותנו לעשות החלטות מאוד חשובות להמשך הדרך, לדעת באם אנחנו ממשיכים בדרך הורות אחרת אז לדעת לעשות זאת בצורה מחושבת ביותר.

הסכם הורות מסודר יכול להביא את ההורים המאושרים למצב מאוד ברור ביחסי ההורות מול אותו תורם זרע. אותו אדם אשר כנראה גם רוצה להביא ילד לעולם ויותר מזה - רוצה להיות מעורב בכך, בין אם מדובר בהעתקת המגורים למען המשפחה ובין אם זה מדובר בתקציב כלכלי למען העזרה, התמיכה הכלכלית והנפשית כאחד.

זוגיות רגילה ולא חד מינית גם היא יכולה להגיע למצב של הורות אחרת, אחרי הכל לא כולם יכולים להביא ילדים לעולם הן מבחינת בעיות פיזיות והן מבחינת בעיות נפשיות אשר משאירות צלקת בגוף האדם. מה גם שכל ילד זכאי להכיר מיהם הוריו האמיתיים, כמה אפשר לראות ילדים שלא יודעים מי האב ומי האם, בעיקרון הורות אחרת דואגת לילד מכל צידי המשפחה - לא להשאר לבד ויותר מזה - משפחה חדשה גדלה בטבעיות מוחלטת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111346 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111568 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111583 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111817 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111599 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111379 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111575 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא פוריות

מאת: ג.ט קראוןפוריות23/09/132992 צפיות
השפעת התזונה על כניסה להיריון . למרות היותנו סובלים מעודף משקל . הגוף פשוט לא יאפשר קליטה להתרחש או המשך היריון אם אין לו את היסודת,, הבסיסי שהוא צריך כדי לקיים את ההריון. נשים רבות פונות לדיאטת סיבים דלת שומן, אמנם הדיאטה תורמת לבריאות ולירידת משקל. ירידה במשקל הוכחה כמגדילה את הפריון, אך ירידה במשקל , אבל בדרך הנ"ל היא רק לעתים נדירות יעילה להגדלת פוריות משום שהיא שוללת מהגוף החלבונים והשומנים הנחוצים לייצור הורמונים הדרושים

מאת: ג.ט קראוןפוריות21/09/131977 צפיות
אי פוריות היא בעיה עולה וגוברת בחברה של היום. כמשהי שחוותה את העניין מקרוב ,אני בחרתי להציג נתונים שיכולים לעודד כל אחת בעולם,שחושבת שהיא לבד במאבק של השגת היריון תקין.. ניסיתי למצוא מידע מדויק בגוגל על כמה הון מושקע לשנה על טיפולי פוריות , ואני כל הזמן מקבלת תוצאות עבור דרכים כדי לממן את טיפולי פוריות . החלק העצוב ביותר הוא כי במקרים רבים , הגוף יכול להפוך להיות בעל פוריות תקינה אם ינתנו לו המשאבים הנכונים . פוריות , כמו כל מחלה , היא פשוט סימן לכך שמשהו לא בסדר בגוף וחייב להיות מטופל. מני

מאת: מיכל פוניפוריות10/07/132116 צפיות
אחרי ארבע שנים של טיפולים הבינה מיכל ש"אני לא יכולה לחכות עוד ש'יעשו עלי' – לא טיפולים, לא ניסיונות, לא הזרעות". היא החליטה להיות אקטיבית והחלה לתרגל את שיטת אביבה. כעבור חמישה חודשים נכנסה להריון

מאת: גולאסופוריות18/06/131836 צפיות
גבר עובר בדיקת זרע. על הגבר למסור זרע לאחר הפרשתו באופן מבוקר. בדיקת זרע כוללת בדיקת איכותו מכמה היבטים: ספירת זרע, צפיפות הזרע בנוזל, המורפולוגיה שלו, והתנועתיות שלו.

מאת: מיכל פוניפוריות21/03/132393 צפיות
למה רק אני לא מצליחה? למה כולן מסביב מצליחות להיכנס להריון בשנייה ורק אני מחכה ומחכה?" למה כולן תוקעות ג'אנק פוד בלי הכרה ורק לי אומרים לאכול נכון? למה כל העצבניות, הנוירוטיות, הוורקוהוליות כבר מזמן בהריון שני ושלישי, ורק לי אומרים, 'כשתירגעי, תצליחי..'?

מאת: אליס פ.סטפןפוריות26/02/132295 צפיות
איך מוגדר אי פוריות,מה זה אי פוריות? מה זה בדיוק בעיות פוריות? הבעיות בכניסה להריון או הבאת ילד, או עם הגעה לסוף הריון הפורה , נופלות תחת ההגדרה של אי פוריות. אי פוריות היא אי היכולת של פרט להיות בהריון, במקרה של נקבות, או אי היכולת לגרום להריון, במקרה של הזכרים. חוסר היכולת של אדם לשאת את הריון לטווח המלא שלו הוא גם זכה לכינוי פוריות. איך תזהה בעיות פוריות? מה הם סימנים לבעיות פוריות?

מאת: פונדקאות המרכז להורותפוריות28/01/139366 צפיות
בשנים האחרונות נפתחו מספר מרכזים המציעים פונדקאות בישראל ובחו"ל. ההיצע מצד אחד מעודד כי יש לגיטימציה רחבה לנושא הפונדקאות אבל מצד שני יש קושי לקבל החלטה איך לעבור את תהליך הפונדקאות בארץ או בחו"ל ? ודרך איזה מרכז ? אנו ננסה לתת לכם טיפים כדי לארגן את ההיצע הרחב לבסיס שממנו תוכלו לבחור את הבחירה הנכונה עבורכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica