חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לינקדאין מיתוג אישי רשתות חברתיות - למה לך ?

מאת: גילה גדעוןמיתוג אישי 11/03/20091146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיתון ה"גארדיאן" הארופאי דיווח כי במהלך שלוש השנים האחרונות יותר מ-1700 איש פוטרו מעבודתם או הועמדו בהליך שימוע בשל התנהגות בוטה באינטרנט. אם עד עידן ה-WEB 2.0 הבוס שלך לא ידע בדיוק מה אתה עושה בזמנך הפנוי כעת, הוא יכול לראות את חבריך בפייסבוק ("הראה לי מי חברך ואמר לך מי אתה"), לצפות בקטעי וידאו,לקרוא התכתבויות בינכם, את הגיגך בבלוגים ושאתה מחפש עבודה דרך הרשתות החברתיות השונות. יתכן והדרך הטובה ביותר להימנע משם רע באינטרנט זה פשוט להימנע לחלוטין מנוכחות באינטרנט. אך אם נבחן אפשרות זו לעומק נראה שזה שווה ערך לעצה להימנע מסקס כלל בכדי למנוע הריון או איידס. אמנם הפתרון טוב אך כך גם נימנע מהדברים הטובים הנילווים והאינטרנט מזמן רבים כאלו.

מרבית התחומים בארץ זוכים לפריחה רק לאחר שאחותנו הגדולה ארה"ב וכן ארופה כבר שם כך גם בתחום זה. העולם כבר יודע כי נוכחות מינימאלית באינטרנט היא חובה. אנו לא מדברים כאן על טרנד או על תחילתה של מגמה . זה כבר כאן וזה לא יעלם. אתר אישי,בלוג, פרופיל בלינקדאין ומספר תוצאות על שימך ב"גוגל" הם בגדר נוכחות בסיסית. כיום מצפים שלכל אחד המכבד את עצמו יהיה לפחות את אלו. בלעדיהם אתה עשוי להתפרש כמישהו שבעצם לא מסוגל לייצר נוכחות כלשהיא. ניתן להשוות זאת לתקופה בה התחלנו להבין שאם אנו מנהלים עסק קטן או גדול ורוצים להחשב על מפת המשחק, היום אפילו אינסטלטורים שכונתיים הם בעלי אתר.

האינטרנט משמש יותר ויותר ככלי להתרשמות ראשונה אפילו לפני ה-CV , זהו כלי חינם שיכול לספק מידע יקר ערך. עומדים לפני פגישה, נוסעים לכנס, הולכים להתראיין ? היום הצעד הראשון הוא להכנס ל"גוגל" על מנת לבדוק את מי אתה עומד לפגוש. אתרי הרשתות החברתיות הם כלי מעולה להפגנת נוכחות מאחר והם בעלי דרוג גבוה בגוגל . דרוג גבוה משמעו עבורך שקישור נכון של שימך לאחד האתרים הללו יעלה אותך בחיפוש בגוגל באחד המקומות הראשונים.

הבולטים ביותר כיום בכל העולם הם פייסבוק ולינקדאין. הפייסבוק הוא בעל אספקט חברתי בולט : שיתוף תמונות, משחקים חברתיים, ארגון אירועים על לוח שנה. הלינקדאין כל חזותו אומרת עסקים והוא אינו מכיל כלים חברתיים. אלו אשר הפנימו את ערכם של כלים אלו מנהלים אותם בשקדנות עד כדי פיתוח פרופיל בשתי הרשתות. בלינקדאין מוצג הפן העיסקי והשקול והפייסבוק משמש כיומן חיים פרטיים. הלינקאין הוא פרופיל תמציתי של קורות החיים ויש כלים שונים המאפשרים בקלות רבה לטפל בפרופיל ולתחזק אותו . פרופיל אשר אינו מלא ומפורט עשוי להוביל למסקנה שאדם זה כשל בתחזוק שמו ברשת ואף ייתפס כזלזול בקורא. לינקדאין מאפשר לך לצפות בפרופילים של עד שלוש דרגות ממך לכן מומלץ להרחיב את רשת מקושריך והאתר מציע דרכים קלות לעשות זאת. בשני האתרים, ובהרחבה בפייסבוק, יש מקום לציין מה הם תחביבך, ספרים אהובים וקבוצות עניין. כל אלו משליכים על דמותך. כאן זה המקום לחשוב היטב מה אתה כותב ואיזו התרשמות אתה מתכוון להשאיר על הקורא.

על מנת לקבל קצהו של מושג איך מנהלים את "שמנו" באינטרנט ניתן להתחיל עם "גוגל". ראשית כיתבו את שימכם המלא במנוע החיפוש ועל מנת למקד את התוצאות שיעלו הכניסו את שימכם בין גרשיים כדוגמת "גילה גדעון". סקירה של התוצאות שעלו תיתן לכם מושג מה אחרים קוראים עליך באינטרנט, או לא (= אינך קיים). כלי נוסף אשר מספקת "גוגל" הוא Google alerts. יישום זה מאפשר לך להיות עם אצבע על הדופק לגבי המידע שמתפרסם עליך . מנוע "גוגל" מבצע כל פרק זמן אינדוקס של נתונים ברשת, וברגע שהוא יעלה על מילים או צרוף מילים שתגדירו לו , הוא ישלח לך התראה למייל.

בלוג משלך היא הדרך הטובה ביותר לשאת את דבריך ברשת ולהיות אקטיבי אודות המידע הנקשר בשימך. זה המקום בו תוכל לבסס את הרושם הרצוי על קהל הגולשים או לתקן רושם שלילי שכבר קיים. טפל באופן ספציפי בנושאים אשר עלו ברשת ודאג להחזיק את הבלוג מעודכן תמידית. לידיעתך : "גוגל" "אוהב" אתרים בהם יש תכנים המתחדשים כל הזמן, אתרים אלו זוכים למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש. חפש ברשת בלוגים אחרים אשר עוסקים בתחומי עניינך, וצור עימם קשר על מנת להכניס פוסט משלך לתוכם. אתרים רבים צצו עם עידן ה-WEB 2.0 אשר יכולים לסייע לך בביסוס שימך ברשת. המובילים בינהם Flickr, YouTube, Digg, Wikipedia, Twitter . וודא שהאיטמים המתפרסמים (תמונות, וידאו, כתבות וכו) ישאו כותרים בעלי משמעות לצרכיך, כי אלו יעלו באותו אופן במנוע החיפוש. וודא כמו-כן שהתגיות הרלוונטיות לצרכיך מוצמדות לפריט. הכנסת קישורים(לינקים) בין המקורות השונים עשוי לעלות את דרוגם בתוצאות החיפוש.

עד כאן טעימה קצרה על קצה המזלג בנושאי לינקדאין, מיתוג אישי, רשתות חברתיות ולמה לך להיכנס לזה. בטוח הוא שגם אם תנסה עכשיו להתחמק מהנושא, הוא ישיג אותך בהמשך. ניהול שימך ברשת כבר כאן, ואין זה עומד להעלם. יותר מכך, אנו רואים כבר את את התפתחותו של מקצוע העוסק בניהול "המיתוג האישי", self branding וכדומה.

ברק אובמה ובייל גייטס כבר מנהלים פרופיל בלינקדאין, ואתה ?

אפקטיבה בונה הכשרות וסדנאות יחודיות עם מיטב המומחים בנושאים אלו, אתה מוזמן לבדוק באתר חברת אפקטיבה.

 
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גילה גדעון
אפקטיבה
רואים אנשים-עוזרים לאנשים להראות
http://www.effectiva.co.il
info@effectiva.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גילה גדעון

מאת: גילה גדעוןעסקים קטנים ובינוניים11/03/091434 צפיות
הסיבה העיקרית לתהליך מיתוג היא למכור! ובמקרה של מיתוג אישי הכוונה פה היא למכור את עצמך.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211533 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152618 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142895 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica