חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

dove לטיפוח מראה השיער ובריאות השיער שלך

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער11/05/20101737 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דאב מבית יוניליוור משיק קמפיין לרגל הרחבת סדרת הטיפוח לשיער דאב ת'רפי עם מגוון חדש  להגנה על השיער מפני נזקי עיצוב בחום Dove Heat Defense Therapy

במהלך הכולל פרסום בטלוויזיה ופעילות אינטרנט ייחודית השקיעה החברה  כ-  1.5 מיליון ₪

בהמשך להצלחת סדרת מוצרי הטיפוח לשיער - דאב  ת'רפי,  מרחיב דאב מבית יוניליוור את מגוון מוצריו עם סדרה להגנה על שיער מפני נזקי עיצוב בחום - Dove Heat Defense Therapy. ההשקה תלווה בקמפיין  באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת המסר "הקץ לדאגות מנזקי הפן". במהלך השקיעה החברה כ- 1.5  מיליון ₪.

ממחקרים שערכה יוניליוור עולה כי קרוב  ל- 60% מהנשים בישראל נוהגות להשתמש במכשירים ליבוש שיער, במהלך החורף עולה נתון זה ל- 74%.

השימוש התכוף במכשירים  אמנם מקל על עיצוב וייבוש השיער ותורם למראה שיער מטופח בטווח הקצר, אולם בטווח הארוך גורם לנזק מצטבר – קווצות מפוצלים, שיער יבש, נשירת שיער וכו'.

הקמפיין החדש יסיר דאגה מליבן של נשים העוסקות בעיצוב שיער בחום ויציג בפניהם את הסדרה החדשה המאפשרת להן להמשיך בשגרת יומן. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות.

שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח האישי, יוניליוור ישראל: "מחקרים מעידים כי 80% מהנשים אינן מרוצות מהשיער שלהן. רבות מהנשים מתמודדות עם הנושא באמצעים שונים ביניהם מכשירים שונים הפועלים על חום. טיפולים אלה יוצרים מעין "מעגל סיזיפי" בו עוסקות נשים רבות בפעולות שונות ותדירות במטרה לשפר את מראה שערן ולהראות טוב יותר.

פעולות אלה משפרות את מראה השיער לטווח קצר אולם בטווח הארוך גורמות לנזק מצטבר של סיב השערה. סדרת דאב ת'רפי מעניקה פתרונות מקצועיים לבעיות שונות הנגרמות מטיפולים לעיצוב השיער. סדרת Heat Defense נועדה לשחרר את הנשים מהדאגה לנזקים ולאפשר להן להמשיך בפעולות עיצוב השיער השגרתיות. ככל מוצרי דאב ת'רפי אנו בטוחים כי גם סדרה זו תזכה להצלחה בקרב המשתמשות בה."

סדרת  דאב Therapy Heat Defense  החדשה כוללת 4 מוצרים בנראות מבודלת עם צבע אדום- כתום, כולם לשיער העובר עיצוב בחום: שמפו, מרכך, מסיכה ותרסיס להגנה וברק.

סדרת דאב Therapy הינה סדרת מוצרי השיער היחידה בישראל המציעה נוסחת סרום מתקדמת בפורמולציה של כלל מוצריה – סרום משקם, סרום מגן וסרום מעניק לחות אשר מספקים מענה מקצועי לצרכי השיער השונים. הסרום המשולב במוצרים, הינו פטנט מהפכני של יוניליוור המאפשר כיסוי והגנת השערה בצורה טובה ביותר הודות לגודל חלקיקים קטן ביותר של הרכיבים בסרום.

אודות שוק השיער בישראל

מנתוני נילסן עולה כי 35% ממוצרי הנמכרים בתחום השיער (שמפו/מרכך)  הינם מוצרים מתמחים- טיפוליים (מוצרים לשיער פגום במיוחד, לשיער צבוע, לשיער יבש וכו') וכי נשים מחפשות יותר ויותר פתרונות מקצועיים על פני מוצרים לשיער רגיל.

קטגוריית השיער (ללא ילדים) מוערכת בכ- 400 מיליון ₪ בשנה. כ- 37% מהמוצרים בקטגוריה מיועדים לשיער רגיל, 30% מהמוצרים הינם מוצרים טיפוליים, 26% נגד קשקשים, 4% לשיער דק ועדין ואחרים (נילסן, כספי, מרץ 10).

אודות דאב


המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. מותג דאב התרחב בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צריכה קוסמטיקאית?אצלנו  באתר תמצאי מידע מקצועי ומקיף בנושא טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער, צלוליט ועוד. הכנסי כבר עכשיו לאתר http://www.helga.co.il/ ותוכלי להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת בנושא קוסמטיקה וטיפוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוסמטיקאית ברשת

מאת: קוסמטיקאית ברשתתוספי מזון27/01/111511 צפיות
מה כדאי לכם לדעת על העלמת כתמים וויטמין C - רוצה שהעור שלך יראה טוב ובריא יותר? הרבה יותר?

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער12/10/102401 צפיות
בואו לקרוא כמה עובדות מעניינות על נשירת שיער בעונת הסתו ובכלל...

מאת: קוסמטיקאית ברשתנשירת שיער05/10/101701 צפיות
כמה שיטות מומלצות לטפל בתופעות נשירת שיער לקראת בו הסתיו...

מאת: קוסמטיקאית ברשתיופי וטיפוח - כללי28/07/102955 צפיות
צלוליט היא תופעה שכולנו מנסות למנוע - גבשושיות מצטברות ממש מתחת לעור וחוסמות את זרימת הדם לאיזורים בהם יש צלוליט. מה שנראה כמו "עור ברווז" הן למעשה בצקות קטנות שנוצרו עקב כך. קראו עוד על התופעה וגלו האם גם אתן סובלות מצלוליט.

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור15/07/101441 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה15/07/101334 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור01/07/101624 צפיות
טיפולי אנטי אייג'ינג מועילים בחידוש העור ומניעת התקמטות, אך רבים שוכחים את המשמעות של תוספי תזונה וויטמינים במלחמה בזמן. תוספי התזונה מסייעים בחידוש רקמת הקולוגן, איזון הורמונלי של העור ומלחמה ברדיקלים חופשיים. איך תבחרו תוספי תזונה מתאימים? קראו בכתבה.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197708 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172155 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172064 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163501 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161964 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162151 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica