חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים HOSTING בישראל

מאת: seowebאחסון אתרים14/03/20091532 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטת לבנות לעצמך אתר תדמיתי, שיציג לגולשים את המוצרים והמידע שאתה רוצה למכור ולהפיץ. הפעם לא נספר על איך לבחור חברה לבניית אתרים, כי זה לא הנושא היום. נניח לצורך העניין כי בחרת חברת בניית אתרים שעונה לדרישות ולתקציב שלך. כמובן שבשלב הראשון יש לרכוש דומיין חדש ומיד לאחר מכן, לבחור חברה מקצועית ויעילה המציעה שירותי HOSTING - אחסון אתרים.

נסגור כבר עכשיו את הנקודה העברית ונסביר כי נכון יותר לכתוב אכסון אתרים ולא אחסון, אבל מאחר ורוב האנשים שעובדים באינטרנט התרגלו לטעות, נמשיך אותה ונשתמש בביטוי השגור, זה שאנשים מחפשים יותר. בישראל פועלות כמה חברות מקצועיות המציעות שירותי אירוח לאתרי אינטרנט. למה כתבתי רק "כמה חברות..." ולא עשרות או מאות?

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שרבים מאתרי האינטרנט שמציעים שירותי אחסון מנוהלים על ידי ילדים צעירים וכמעט חסרי נסיון ואנו ממליצים להמנע מיצירת קשר עסקי עם מי שאינו מוכשר ומקצועי באמת.

ההבדלים בין חברה מקצועית, ותיקה ואיכותית לבין ילד המפעיל שרת שיתופי אחד ומכנה את עצמו "חברת אחסון אתרים" אינם רבים, אך הם קריטיים לאפשרויות ההצלחה שלך. חברה מקצועית מפעילה ומעסיקה אנשי תמיכה טכנית מוכשרים, שנותנים מענה 24 שעות ביממה, לכל מקרה שלא יהיה. ילדים המנהלים שרת שיתופי בדרך כלל מפרסמים מספר טלפון סלולרי ומציעים תמיכה ושירות לקוחות בשעות מוגבלות מאד, אם בכלל.

ההבדלים בעלויות החודשיות בדרך כלל ינועו בטווח של כ-10 ש"ח לחודש בין חברה מקצועית (יקר מעט יותר) ל"חברה" של ילד בגיל צבא, שידרוש מלקוחותיו מחירים נמוכים יותר. תאמינו לי שביום שהאתר שלכם לא יעלה ותצטרכו לרדוף אחרי אותו בחור צעיר, שלעיתים מבלה את שעות היום בשירות צבאי ואינו זמין עבורכם, תיהיו מוכנים לשלם גם מחיר כפול ולו רק עבור תמיכה טכנית ופתרון מהיר לבעיה בשרת האחסון.

חברות אחסון אתרים כמו אינטרויז'ן לדוגמא, מפעילות תורן טכני 24 שעות ביממה, על מנת לספק לכל לקוח תמיכה מסביב לשעון, ניתור שרתים ופתרון בעיות טכניות בזמן אמת. לכל אלה מטרה אחת ויחידה: לספק שירותי אחסון אתרים איכותיים וזמן אויר מקסימלי (uptime) - פשוט ללא תקלות וללא נפילות. כל בעל אתר המכבד את עצמו ואת לקוחותיו חייב לבחור בחברה אמיתית, המתמחה בתחום ה HOSTING ומכבדת את לקוחותיה. עד כדי כך פשוט.

הלאה, עליכם לדעת האם האתר שתבנו מבוסס ASP או PHP. לשפת התכנות של MICROSOFT נדרש ברוב המקרים שרת אחסון מבוסס WINDOWS ואם האתר שלכם נבנה באמצעות שפת הקוד הפתוח PHP עליכם רכוש חבילת אירוח על שרת אחסון מבוסס לינוקס. השני זול יותר בעלויות חודשיות מאחר ואינו מצריך רשיונות יקרים של חברת מיקרוסופט. אם אינך בטוח לגבי הצרכים שלך, כמובן שתוכל להתייעץ עם אנשי שירות הלקוחות של ספק שירותי האחסון שבחרת בו.

שימו לב כי בחירה נכונה בחברה המציעה שרתי אחסון מאובטחים ויציבים תביא לכך שהאתר שלכם יהיה זמין עבור הגולשים מסביב לשעון, עמודי האתר יטענו במהירות ואתם תוכלו להיות עסוקים במה שאתה יודעים וצריכים לעשות, ולא בחיפוש פתרונות ואנשי תמיכה לבעיות טכניות ונפילות תדירות של האתר. נקודה נוספת, אם קהל היעד שלכם הנו מקומי (בישראל) המנעו ככל שניתן מבחירה בחברת אחסון ששרתיה ממוקמים מחוץ לישראל. לכו על חברה כחול לבן.

לבחירה בין חברות המציעות שירותי HOSTING בישראל ליחצו: אחסון אתרים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018476 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102182 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153115 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica