חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גילוי מעקבים חושן חקירות

מי לא מכיר את התחושה שמישהו מסתכל עליו ? יש מקרים בהם עולה בנו החשש כי מישהו עוקב אחרינו, במרבית הפעמים אף אחד אינו עוקב אחרינו אבל ישנם פעמים שהתחושה אינה עוזבת אנשים ויש לברר האם יש לתחושה זו ביסוס.

בדיקת עיקוב היא שירות שניתן להזמין מחוקר פרטי, המטרה שלה היא גילוי מעקב אם ישנו על הלקוח. חשוב לציין שאנשים החשים כי עוקבים אחריהם בגלל תחושת רדיפה אינם האנשים המתאימים לגילוי מעקבים, הם סובלים בסך הכול מבלבול בין המציאות לדמיון.

אז מתי גילוי מעקבים נחוץ באמת ?

אדם שחש שעוקבים אחריו בדרך כלל ידע מה הסיבה למעקב, זה יכול להיות גבר שבוגד באשתו והוא חושש שהיא גילתה זאת, זו יכולה להיות אישה במהלך גירושים שחוששת שבעלה הציב לה מעקב כדי לבנות לה תיק בבית הדין הרבני, זה יכול להיות עובד שחושש שמעסיקיו הציבו לו מעקב כדי לגלות מחדלים או איש עסקים החושש ממתחרים או יריבים ועוד כהנה וכהנה.

אין ספק כי התחושה שמישהו עוקב אחריך היא תחושה מבלבלת ולא נעימה, אך חשוב לציין שכדי להתמודד בהצלחה עם המצב המורכב הזה יש להתנהג באופן טבעי לחלוטין, אין לנסות ולהתחמק או להתעמת עם העוקבים ועדיף לא לשנות את שגרת היום.

כל שינוי בשגרת היום או ניסיונות התחמקות כאלה ואחרים עלולים לגרום לאדם המבצע אחריכם מעקב (אם אכן מעקב מתבצע) להיזהר יותר, להתרחק מעט, לשנות את דפוס המעקבים ו/או להפסיק לעקוב אחריכם לתקופה כדי לא להיחשף.

אם יש לכם יסוד סביר להאמין כי מישהו עוקב אחריכם מומלץ כי תפנו למשרד חקירות שמבצע בדיקות מעקבים, יש לקחת בחשבון כי מעקבים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע לכן יש לפעול בצורה מקצועית ובזהירות יתרה כאשר באים לגלות מעקב.

גילוי מעקבים בצורה חשאית ללא ידיעת צוות העוקבים תשאיר בידכם את כל "הקלפים המנצחים" ,מחד גיסא צוות העוקבים לא יראה פעילות שאין ברצונכם שיראה ומאידך גיסא ייתן בידכם את האפשרות לבצע את אותה הפעילות בצורה מושכלת ודיסקרטית.

כיצד למעשה מבצעים גילוי מעקבים  ?

צוות משרד חקירות איכותי יפעל יחדיו בדיסקרטיות וברגישות הנחוצה תוך שימוש במיטב הטכנולוגיה והניסיון העומדים לרשותו כדי לגלות מעקב אחר לקוחותיו.

צוות החקירה משתמש בתיעוד, האזנה והקלטה וביצוע תצפיות באופן חוקי אשר יהיה קביל בבית משפט, כמו כן פעמים רבות משתמשים בטכניקות שונות כדי לגלות מעקבים כגון תיאום מראש עם הלקוח שיכנס לחנות ספציפית וישהה בה לפרק זמן קצר  זאת במטרה לבדוק האם צוות עוקבים מגיע אחריו, מתמקם בתצפית לעבר החנות ו/או נכנס אחריו לחנות.

נניח והיה לכם חשד סביר כי מבצעים אחריכם מעקב ולאחר ביצוע גילוי מעקב נתגלה כי לא היו דברים מעולם, אך כל זאת אינו מניח את דעתכם והינכם חושדים כי עוד עלול להתבצע אחריכם מעקב, מה באפשרותכם לעשות ?

בדיקת עיקוב נועדה בראש ובראשונה לבדוק האם מתבצעים מעקבים אחרי אנשים או יעדים שונים אך באפשרות משרד חקירות יכול גם לעזור במניעה עתידית. ניתן לאפיין את סוג הסיכון ועל פיו להתקין למשל מכשיר למניעת האזנות, התקנת מצלמות במקומות אסטרטגיים, התקנת מערכות אבטחה במחשבים בעבודה ובבית תכנון  וביצוע שינויים בהרגלים קבועים.

ולסיכום נאמר כי אם יש לכם חשד אמיתי להניח כי מישהו עוקב אחריכם ולהבנתכם יש לו סיבה טובה לעשות כן רצוי כי תפנו לגורמים מקצועיים שיטפלו בנושא ויסייעו לכם לפתור בצורה מקצועית וחשאית את נזקי מעקבים אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
 
חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד
חדשנות, שינוי, נועזות . 
www.choshen-inv.co.il
Choshen.inv@gmail.com
טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות 
052-3898920
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חושן חקירות

מאת: חושן חקירותחקירות03/03/111090 צפיות
חושדת שבעלך בוגד בך? חושד שהעובד גונב ממך? תוהים אם לפנות לחוקר פרטי? זוהי אכן תהייה רצינית. היום, ענף החקירות הפרטיות צומח ומשגשג ואנשים רבים פונים לחוקר פרטי בשל סיבה זו או אחרת, אך כדאי וחשוב לדעת מתי פונים לחוקר פרטי ומתי לא. מתי הסיבה אכן מצדיקה פנייה לחוקר פרטי ומתי חוקר פרטי יכול באמת לעשות הבדל.

מאת: חושן חקירותחקירות03/03/111104 צפיות
החלטה על פרידה וגירושין הינה החלטה קשה וכואבת. הליך הגירושין הינו הליך קשה רגשית הכולל פירוק התא המשפחתי, אך גם הליך מורכב של פירוק תא כלכלי ופונקציונאלי. במקרי גירושין, קורה לעיתים כי מתגלה חוסר אמינות אצל אחד מבני הזוג אשר עם הובאת הוכחות, עשויה להטות את הכף לטובת בן הזוג הנבגד. במקרה זה תפקידו של בלש פרטי בהליך גירושין הינו חשוב ביותר.

מאת: חושן חקירותחקירות09/02/11983 צפיות
בתחום החקירות הפרטיות, מהנפוצים שבנושאים הבין-אישיים שמגיעים למשרדי חקירות היא חקירת יכולת. מדובר בתת התמחות בתחום החקירות הכלכליות, חקירת יכולת עוסקת בברור ומעקב אחר יכולתו הכלכלית של הנחקר.

מאת: חושן חקירותחקירות26/01/111001 צפיות
רבים האנשים שעמדו במהלך חייהם במצב בו היו זקוקים למידע לא נגיש להם. מידע בעל חשיבות על חייהם המקצועיים או האישיים. מידע שעשוי להיות משמעותי עד קריטי, ואף על פי חיוניותו הוא עלום, ונסתר מהם. בלש פרטי הוא שם המקצוע שאמון על חשיפת וארגון מידע ללקוחות מתחומים שונים. אבל מהו בדיוק הוא בלש פרטי? מי מוסמך לעסוק במקצוע ולמי? להלן כמה שאלות נפוצות הקשורות לבלש פרטי.

מאת: חושן חקירותחקירות26/01/111086 צפיות
כמעט כל אדם נתקל במהלך חייו בצורך לבצע בדיקה סמויה בביתו או בעסק הפרטי שלו. הסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות. החל מאנשים שמעסיקים בביתם מטפלת לילדיהם או להוריהם המבוגרים ורוצים להיות שקטים שלא יאונה להם כל רע. המשך בבעלי עסקים אשר מעוניינים לוודא שעובדיהם אמינים, לא גורמים נזקים לעסק ולא מועלים בכספים או ציוד. וכלה בבני זוג שלעיתים חושדים שהחצי השני שלהם לא נאמן ומעדיפים להיות בטוחים שהם אינם נבגדים.

מאת: חושן חקירותחקירות17/10/101028 צפיות
אחד הנושאים הבוערים ביותר בהם עוסקים חוקרים פרטיים הוא כל נושא הבגידות בין בני זוג, עצוב לומר אך אחוז הבוגדים במערכות יחסים הוא גבוה למדי לעומת פעם ואין ספק כי קלות הבגידה היא גדולה יותר. האינטרנט והסלולר מציעים לנו אין ספור שיטות חדשניות לבגוד בבני הזוג ולנהל קשרים רומנטיים מזדמנים וממושכים ללא ידיעת בן הזוג.

מאת: חושן חקירותחקירות20/07/101059 צפיות
לא פעם אנשים מוצאים עצמם זקוקים לשירות של משרד חקירות, זה יכול לקרות לכל אחד – לבעלי עסקים שחושדים בעובדים שלהם, לזוכים בתיקים משפטיים המעוניינים למצוא חייבים, לאנשים נשואים שחושבים שבוגדים בהם וכדומה.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231599 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211574 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211252 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201800 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201531 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica