חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי הנדסה

מאת: ירון כהןרכב26/05/2010963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי הנדסה היוו מאז ומתמיד אופציה כדאית ואטרקטיבית הן עבור מועמדים חדשים ללימודים אקדמיים והן לבוגרים שהינם הנדסאים עם דיפלומה מטעם המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ומדע. למעשה בוגרים בעלי תואר הנדסאי, בעצם יכולים להפוך בקלות יחסית לאקדמאים בעלי תואר ראשון בכל הנדסה בה יבחרו, החל מהנדסת תעשייה וניהול, הנדסת מכונות, הנדסת בניין, הנדסת תוכנה, הנדסה כימית, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה ועוד.

יתרה מזאת, מסלול המעבר וההשלמה מהנדסאי למהנדס, מוצע בכל המכללות האקדמיות להנדסה וכולל תוכניות לימודים הייחודיות לאותם המועמדים. אלו כוללות לימודים הנמשכים כשנתיים עד שלוש שנים, ממוקדים, גמישים ובהחלט ניתנים לשילוב עם עבודה. כך בעצם, יכול ההנדסאי להמשיך לעבוד ובמקביל ללמוד לתואר ראשון בלימודי הנדסה. יתר על כן, במהלך הלימודים יבסס ההנדסאי את ידיעותיו, התמחותו, יהיה מעודכן בשינויים ושיפורים בנוגע לתחום ההנדסה אותו בחר ואף יזכה להרחבת אפשרויות התעסוקה שיוצעו לו בעתיד.

אם כך, אחת מבין המטרות הבולטות של המכללות ללימודי הנדסה, תהיה בוודאי להכשיר את ההנדסאים המדופלמים, זאת תוך כדי התחשבות בידע ובניסיון שצברו במהלך לימודיהם. לכן, אוכלוסייה זו תהיה זכאית להקלות, פטורים והתאמות בלימודי תואר המהנדס. כך, באופן זהה, נסללת הדרך לכל הנדסאי שרוצה להפוך למהנדס לכל דבר.

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון, כי כל מכללה מציבה דרישות ותנאים שונים בהם יצטרך לעמוד ההנדסאי, במידה והינו רוצה להתחיל בלימודי הנדסה. על דרישות ותנאים אלו, ניתן למצוא את התכנים והיקף חומר הלימוד הנדרשים מההנדסאי, את הפטורים וההקלות מקורסים מסוימים הנלמדים במהלך התואר וכמובן את מסלולי הלימוד.

יתרה מזאת, למרות הדרישות והתנאים, עדיין כל הנדסאי באשר הוא, יוכל להתקבל ללימודי הנדסה במכללות ללא בעיות מיוחדות למיניהן, זאת בהשוואה לאוניברסיטאות, שם לא בטוח שיוכרו לימודיו כהנדסאי וכנראה הוא לא יזכה לפטורים והקלות מקורסים שונים אותם עשה במהלך לימודיו כהנדסאי, כאשר ההסבר לכך יהיה וודאי נעוץ בעובדה שישנו הבדל מהותי ברמת הקורס הנלמד באוניברסיטה בהשוואה למכללה. יתרה מזאת, הוא גם יצטרך לעמוד בתנאי קבלה שונים, הכוללים ראיון קבלה, ציוני בגרויות וציון פסיכומטרי. 

 



תגיות המאמר: לימודי הנדסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181865 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181735 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182807 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175580 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171748 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica