חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפוח השיער בקיץ - כך תשמרי ותגני על שערך מפני נזקי הקיץ

מאת: Nashit Netשיער02/06/20101430 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ הגיע ועימו השמש הקופחת, החום והלחות.  קרני השמש הלוהטות והיובש באוויר פוגעים באופן ישיר הן בשיער והן בעור הקרקפת. הקיץ הישראלי מתאפיין בקרינת שמש חזקה המזיקה למראהו ובריאותו של השיער.

הנזק המשמעותי ביותר לשיער הוא החשיפה לקרינת השמש. בניגוד לעור הפנים והגוף,  לשיער אין מנגנון הגנה ואין מנגנון של התחדשות תאים. כאשר השיער נחשף לשמש, הוא נפגע והופך חלש ושביר יותר ותהליך ההרס שלו הוא בלתי הפיך.

לא רק שהקרינה האולטרה סגולה חזקה יותר בקיץ, אלא שבקיץ מרביתנו נוטים לשהות זמן רב יותר מחוץ לבית, ולהעצים את נזקי החשיפה מהשמש.  השמש מייבשת, שורפת וכמובן מזרזת את דהייתו של השיער.

בנוסף לנזקי השמש, בקיץ השיער חשוף גם למלח בים, לכלור בבריכה ולשינויי טמפרטורות קיצוניים (שהיה בחדרים ממוזגים ויציאה החוצה). כל אלה מותירים אותו שברירי, חסר ברק ו"עייף".

חשוב לציין כי הפגיעה בשיער הינה רק בשערות הנראות לעין. במידה והשיער הטבעי שלנו בריא מטבעו, השיער החדש שיצמח לא יושפע מהנזקים והוא יצמח כרגיל.
אך למרות זאת, אם אנחנו סובלים מנשירת שיער -  חשיפה תכופה לכלור, נזקי שמש וחום עלולים לפגוע אף יותר במנגנוני הצמיחה של השערה ולהחמיר את תהליך הנשירה

אז מה עושים?

קודם כל, חשוב להבין כי על מנת להקל מעט על ההתמודדות של השיער שלנו עם נזקי הקיץ, חשוב להתמיד ולטפח אותו על בסיס יומיומי. כאן תוכלו למצוא טיפים לטיפוח השיער

בנוסף, עם תחילת הקיץ, חשוב לקצץ קצוות, על מנת להסיר מן השיער את החלקים המועדים להתייבשות מהירה. בחשיפה לשמש, קצוות מפוצלים ניזוקים בקלות, נצרבים יותר וגורמים לשיער להיראות פגום וחסר ברק.

חשוב להקפיד לחפוף את השיער מיד עם החזרה מהים או הבריכה. חפיפת השיער באופן מיידי עוזרת לשטוף את פגמי הכלור והמלח ובכך מסייעת בהפחתת נזקי השיער.

באשר למסנני קרינה, מומלץ להקפיד למרוח אותם לפני היציאה לשמש (במיוחד לפני הליכה לים או לבריכה) על מנת להגן על השיער מפני החשיפה המסיבית לקרני השמש ולכלור, שעלולים להבהיר את השיער, לייבש אותו ולפגוע בשכבה החיצונית שלו.

לבעלי שיער צבוע מומלץ להשתמש בתכשירי שיער המיועדים לשיער צבוע והמכילים ויטמין E או קמומיל להגנה על הצבע, לשמירה על הברק ומניעת דהייתו.

קיץ בריא ושמח!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נשית.נט - כל מה שרצית לדעת על יופי , טיפוח וקוסמטיקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nashit Net

מאת: Nashit Netהסרת שיער21/04/121282 צפיות
היום, תודות להתקדמות הטכנולוגית, הסרת שיער בלייזר הפכה לנחלת הכלל, גברים ונשים כאחד. יחד עם זאת, כמו לפני כל פרוצדורה רפואית, צצות כל מיני שאלות בדבר ההתאמה לטיפולי הסרת שיער או הסיכונים הכרוכים בהם. במיוחד עבורכם, ריכזנו את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר...

מאת: Nashit Netקוסמטיקה03/04/121084 צפיות
באיזה טיפול קוסמטי אתם מעוניינים? אם מדובר בטיפול מורכב יותר מניקוי פנים "רגיל" - יתכן שאתם צריכים קוסמטיקאית רפואית. אז לפני שאתם פונים לקבלת טיפול קוסמטי מקוסמטיקאית, חשוב שתדעו להבדיל בין קוסמטיקאית "רגילה" לבין קוסמטיקאית רפואית...

מאת: Nashit Netאיפור10/04/111764 צפיות
ריסים מלאים, עבים וארוכים הם משאת נפשה של כל אישה, בכל גיל, ועל מנת להשיג את הריסים המושלמים, נשים מוכנות להשקיע הרבה מאמץ וכסף. ישנן כמה דרכים להשיג מראה של ריסים מלאים וסקסיים, החל משימוש במסקרה וכלה בתוספת ריסים מלאכותיים ובשימוש במעגל ריסים. במאמר נסקור את כל הדרכים...

מאת: Nashit Netניתוחים פלסטיים10/03/111069 צפיות
פרוצדורות רפואיות רבות, שעד לפני כשני עשורים שימשו רק לצורך רפואי גרידא, משמשות היום גם לצורך קוסמטי בלבד. אחת הפרוצדורות הנפוצות ביותר היא ניתוח הגדלת חזה, אשר הפכה לטרנד בקרב נשים מהעולם כולו.

מאת: Nashit Netאיפור26/08/101414 צפיות
כמו כל אישה, גם את רוצה להראות במיטבך: יפה, מטופחת ונחשקת. בחירה נכונה של מוצרי איפור תסייע לך בכך בדיוק כמו שבחירה במוצרים הלא נכונים – פשוט לא תעשה את העבודה. יש שלושה דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת לפני רכישה של מוצרי איפור. כנסי למאמר ותדעי...

מאת: Nashit Netיופי וטיפוח - כללי13/07/101205 צפיות
הנגישות של הטיפולים האסתטיים כיום גרמה לכך שאם בעבר נשים החליטו על מתיחת פנים או טיפול להצערת העור לקראת גיל 60, היום תמצאו בקליניקות נשים רבות בגילאי ה-40 פלוס המבקשות להילחם בסימני הגיל ולרענן את מראה פניהן כבר עתה.

מאת: Nashit Netציפורניים27/06/101436 צפיות
כולנו רוצות ציפורניים חלקות, בריאות וזוהרות, אך אורח חיים עמוס, לחץ, הרגלי אכילה לא נכונים, עישון, אלכוהול ואפילו עבודות הבית יכולים לגרום לציפורניים לזעוק לעזרה. במיוחד לכן, העסוקות והטרודות שבינינו, להלן עשרה טיפים שיעזרו לכן לשמור על ציפורניים יפות, בריאות ומטופחות...

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197689 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica