חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה קל לוותר - מה הקשר בין לינקולן אברהם לשיווק אינטרנטי?

שלום קורא יקר,

אשתף אותך שיתוף קל תחילה,

לפני זמן מה שוחחה איתי אשה שעוסקת בשיווק אינטרנטי שהכרתי דרך האינטרנט נשמעת בחורה נחמדה ונלהבת , סיפרה לי כי היא נמצאת כבר קרוב לשנה בתחום השיווק האינטרנטי, אך פרו עדיין לא ראתה.

 למעשה היא אומרת במילים אחרות:  "אני מוציאה יותר כסף ממה שאני מכניסה"... מוכר לך?

בשבועות האחרונים יש לי רצון עז לעזוב למרות שאני מבינה את הפוטנציאל.  בקיצור היא אומרת לי : הילה, אני חלוקה בדעתי, מה את יכולה לומר לי שיעזור לי לקבל החלטה נבונה ?

 יכולתי להחזירה לסיבות בעקבותיהן החליטה להצטרף לשיווק רשתי האינטרנטי מלכתחילה מה היה ה -why  שלה,, יכולתי לשתף אותה בסיפור האישי שלי ואת סיפורי ההצלחה שאני מכירה מהתחום, או פשוט לעודד את רוחה, כל אלה חשובים מאוד בתחום שלנו. אך היה לי חשוב להעביר לה את המסר שמונע מאנשים רבים להצליח. ולכן סיפרתי לה כמה קל לוותר ומשם עברתי אל סיפורו המדהים של לינקולן שיש בו למידה עצומה על תפיסת ההצלחה ועל יכולת התמדה ואמונה עצמית גם ברגעים הכי קשים.

אברהם לינקולן, שהיה נשיאה ה-16  של ארה"ב, נולד לעוני ועמד בפני כישלונות רבים במשך  חייו. הוא  הפסיד שמונה פעמים בבחירות, נכשל פעמיים בעסקים וסבל מהתמוטטות עצבים. הוא יכול היה לפרוש פעמים רבות, אבל לא ויתר. לא ויתר כי הוא היה חדור מוטיבציה ואמונה ,הנה שרטוט דרכו של אדם שלמרות  מכשולים וקשיים בדרך מעולם לא איבד תקווה והמשיך בדרכו מתוך אמונה

1816 - משפחתו גורשה מביתה. היה עליו לעבוד כדי לתמוך בה.

 1818 - אמו נפטרה.

 1831 - נכשל בעסקים.

 1832 - רץ לרשות המחוקקת של המדינה והפסיד.

 1832 - איבד את עבודתו - ולא התקבל לביה"ס למשפטים.

1833 - לווה כסף מחבר כדי להתחיל עסק ובסוף השנה  פשט  את  הרגל. הוא בילה את 17 השנים הבאות מחייו בתשלומי החובות.

 1834 - רץ שנית לרשות המחוקקת של המדינה וניצח.

 1835 - התארס, אך ארוסתו נפטרה.

 1836 - סבל מהתמוטטות עצבים ושכב במיטה חצי שנה.

 1838 - רצה להיות הדובר של הרשות המחוקקת והובס.

 1840 - ביקש להתקבל כבעל זכות הצבעה והובס.

 1843 - רץ לקונגרס והפסיד.

 1846 - רץ לקונגרס בשנית,  ניצח,  הגיע  לוושינגטון  ועשה  עבודה טובה.

 1848 - רץ שוב לקונגרס והפסיד.

 1849 - רצה להתקבל כפקיד מדיני בכיר במדינה שלו ונדחה.

 1854 - רץ לסנאט של ארה"ב והפסיד.

 1856 - הגיש מועמדות לסגן נשיא  במפלגה  שלו,  וקיבל  פחות  ממאה קולות.

 1858 - רץ שוב לסנאט, ושוב הפסיד.

 1860 - נבחר לנשיא ארה"ב.

זו התוצאה כשיש לך  WHY ולא מאבדים תקווה !

לבסוף המלצתי לה לקרוא את : "אבא עשיר אבא עני"- של רוברט קיוסאקי ספר מומלץ ביותר!!!

לקבלת טיפים נוספים לחץ כאן!

זהו להפעם, נתראה במייל הבא

שלך, הילה מלכה-אור להב

יזמית מומחית לייצירת הכנסות מהאינטרנט  ולשיווק ומיתוג באינטרנט ,

http://www.new-project1.coM

 המכתב כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתייחס לשני המינים בהתאמה

 כל הזכויות לפרסומים, ולתוכן שמורות להילה מלכה-אור להב , 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הילה מלכה-אור להב

מייסדת הסוד הקטן להצלחה הגדולה

http://www.new-project1.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה מלכה-אור להב

מאת: הילה מלכה-אור להבשיווק באינטרנט23/07/101684 צפיות
שלום קורא יקר, היום אדבר על קידום שיאפשר לך לקחת את העסק שלך לשלב הבא לקבל דירוג גבוה במנוע החיפוש בגוגל ולייצר לידים באופן אוטומטי, כן כן ...שמעת נכון! ראשית לקידום הזה קוראים בלוג מהו בלוג? בלוג הוא פלטפורמה אינטרנטית. יומן שמנוהל ברשת, בו תוכל לפרסם תמונות, סרטונים ומאמרים המאפשרים לך לתת ערך לקוראיך ולעוקבייך ברשת למה כדאי לנהל בלוג ?

מאת: הילה מלכה-אור להבשיווק באינטרנט10/07/101827 צפיות
היי קורא יקר, היום נעצור מחשבה ונביט מהוא באמת הנושא שמעסיק את רובנו להצלחה. הנושא עליו נתמקד היום הוא נושא ה– "הצלחות" אם נעצור מחשבה ונביט סבבינו נראה שמליוני אנשים רוצים להצליח ולהגיע אל יעדם,

מאת: הילה מלכה-אור להבשיווק באינטרנט05/07/101597 צפיות
שלום קורא יקר, המסר הבא מיועד לכל מי ששוקל לקפוץ מדרגה באופן מקצועי וממוקד ולשלב ערוץ שיווק נוסף ליצירת הכנסה נוספת, אם אתה בעלים של עסק המאמר הבא מוקדש לך. אם אין לך עסק קטן, אני ממליצה לך להמשיך לקרוא עוד דקותיים ואולי גם אתה תתמלא בהחלטה שכיום ניתן לייצר הכנסה מהאינטרנט ובקלות

מאת: הילה מלכה-אור להבשיווק רשתי06/06/101553 צפיות
האם גם לך קרה שזיהית מועמד (שאתה חושב שהוא מאוד טוב) מכר טוב שלך וניסית להראות לו שהוא יכול להרוויח הרבה כסף אם הוא יצטרף – אבל משום מה הוא היה אטום לכל דבר שדיברת אליו ? מאמינה שכן, זה אכן קורה לכולם בשיווק רשתי ואם זה עדין לא קרה לך – מעולה! כעת תלמד להמנע שגם לך זה לא יקרה. איפה הבעיה ,למה המועמד כך מגיב? 1, אתה החלטת שהמועמד רוצה את ההזדמנות שלך ושהוא צריך להצטרף אליך, אתה "בא" ומשכנע אותו או אפילו כופה עליו את ההזדמנות שלך משום שלדעתך הוא יכול להצליח בה.

מאת: הילה מלכה-אור להבשיווק באינטרנט28/05/101488 צפיות
שלום חברים, היום אני הולכת להציג את החשיבות הרבה מאחורי שיווק האינטרנטי כמה היא עצומה ואיך ניתן לשמור על מערכות יחסים עם לקוחות ומועמדים שלך! לא חדש שכיום בעזרת רשתות חברתיות,(פייסבוק, קפה דה מרקר ,טוויטר ועוד...) ובלוגים קל לעשות זאת. יחד עם זאת קיים אצל האנשים חשש להיחשף לציבור בצורה גלויה שכזו, או להשאיר פרטים באתרים כאלו ואחרים שיציפו אותם בדואר-זבל לאחר מכן.

מאת: הילה מלכה-אור להבשיווק באינטרנט04/04/102370 צפיות
היום אני הולכת לחשוף אותך לחמשת השלבים האפקטיביים ביותר ליצירת תנועה לאתר שלך, ברור כשמש שפרסום באינטרנט בעזרת קידום אתרים ממומן , הינו אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת תנועה לאתרך, קידום אתרים ממומן נעשה בשני מקומות עיקריים : מודעות פרסום במנועי החיפוש,ומודעות פרסום ברשתות תוכן. השקת קמפיין בגוגל אדוורדס של מודעות פרסום ממומנות, היא עבודה פשוטה וניתנת לכל אחד, אך חשוב ביותר להצלחה בזרימת התנועה הוא התמדה במעקב ובקרה באופן שוטף. לפנייך חמשת השלבים ליצירת קמפיין פרסומי מוצלח בגוגל אדוורדס:

מאת: הילה מלכה-אור להבשיווק רשתי05/03/102912 צפיות
אני דוגלת באמת,ושואפת לשנות את המשוואות והסטיגמות שנוצרו להן בדרך.. לפניך ארבעת הנקודות העיקריות לשלב הראשוני בעסק : 1. זה עסק כמו כל עסק - בהתחלה נדרשות מס' שעות שבועיות . על מנת לייצר תוצאות המתפרשות לכסף, עליך לעשות מס' פעולות כגון: רשום לך מטרות ויעדים- לאן אתה רוצה להגיע עם העסק ?,למה לעשות את העסק ?, הקדש זמן ללימודים והעשרת הידע בעסק, אם בחרת לקחת חלק בתעשייה ויש לך רק 12 שעות בשבועיות להקדיש לעסק, תן מעצמך את מיטבך שכל ה-12 השעות שאתה מקדיש יהיו ממוקדות ומפוקסות למטרות שהצבת לעצמך באמת.

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152683 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152039 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152143 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142005 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147552 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132049 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica