חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ויהי אור -ויהי אור לד!

מאת: גיא ונגראיכות הסביבה 07/06/20101297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

  הכוח והעוצמה של תאורת לד והגישה המהפכנית שלה לתאורה, תשנה בקרוב את תעשיית התאורה כולה. תאורת לד משתמשת בטכנולוגיית דיודות ומוליכים למחצה על מנת לספק תאורה בעזרת מתח נמוך, עם תפוקת חום מינמלית. תאורת לד צורכת הרבה פחות אנרגיה מאשר נורות תאורה אחרות כגון להט או CFL. בשל כמות החום הקטנה הנוצרת, אם בכלל, היא אינה מהווה סכנת שרפה לסביבה בה הותקנה. תאורת הלד הטובה ביותר נותנת מענה משיא הטכנולוגיה גם עבור משתמשים ביתיים וגם עבור משתמשים תעשייתיים. משתמשי הלד מעריכים במיוחד את הערך הנוסף -זמן פעולה ארוך, היות ולנורת לד אין חוט להט.

המאפיין המוצלח ביותר של תאורת לד הוא היכולת שלה להחליף כל תאורה כמעט ללא צורך בתחזוקה, ורק לעיתים רחוקות דורשת החלפה. תאורת הלד הולכת ותופסת תאוצה בתור עתיד התאורה גם בקרב מעצבים, יצרנים וקבלנים.
בקצב הנוכחי בו מתפתחת הטכנולוגיה, ייתכן ותאורת לד תחליף את כל שאר סוגי התאורה הזמינים כיום. ככל שמחירי האנרגיה ימשיכו לעלות, כך חסכון העלויות המוצע על ידי תאורת מתח נמוך ילך ויעשה זמין ומשתלם יותר בתור פתרון לחסכון באנרגיה. בנוסף, ככל שהמודעות לתנועה הירוקה, ולשמירה על איכות הסביבה הולכת וגדלה ברחבי העולם, תאורה אשר לא משתמשת בגזים, מהווה תחלופה "ירוקה" לטכנולוגיות ישנות ומזיקות.

סיכון מופחת לשריפות, עלויות תחזוקה פחותות, וזמני פעולה ארוכים יותר, הופכים את הלד בסופו של דבר לפתרון משתלם פיננסית, ומעולה מבחינת התאורה שהוא מספק, הן במגזר האזרחי והן בשוק המסחרי.
תאורת הלד על שלל גווניה, מציעה פתרונות עדיפים גם מבחינה סביבתית וגם מבחינה אסטטית. תאורת לד ניתנת להשגה כיום בעיצובים, וכפתרונות לבית ולעסק. עתיד התאורה הוא תאורת לד, המספקת פתרונות למודעים סביבתית, ולמעצבים ותיקים כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Xpi - פתרונות תאורת לדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא ונגר

מאת: גיא ונגרעיצוב פנים08/06/101258 צפיות
תאורת לד עבור חדרי המגורים של העתיד

מאת: גיא ונגרפיזיקה08/06/104874 צפיות
מלבד להיות יעילות יותר, לנורות לד עוד מספר יתרונות על נורות להט רגילות

מאת: גיא ונגראדריכלות פנים08/06/101391 צפיות
האפשרויות השונות מוגבלות רק על ידי הדמיון

מאת: גיא ונגראיכות הסביבה 08/06/101343 צפיות
כיצד לאכול נבון, לנהוג פחות ולרכוש תאורת לד יכולים לשפר את ההשפעה הסביבתית שלך?

מאת: גיא ונגרפיזיקה06/06/104373 צפיות
על אף שמזה זמן רב אנחנו רואים LED זוהר, לא תמיד ידענו למה זה קורה

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191297 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171564 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143052 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142650 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138678 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica