חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מסדרים מסמכים בארכיון דיגיטלי?

האם גם אתם הצטרפתם למהפכת ניהול המסמכים?

ארגונים רבים מבינים שאפשר רק להרוויח מהמעבר לסריקת מסמכים דיגיטאלית. אם גם אתם הצטרפתם לקדמת הטכנולוגיה, עשיתם צעד בכיוון הנכון. אך האם די בכך כדי לבצע מהפיכה בניהול המסמכים בעסק שלכם? בשורות הבאות ננסה להבין מהו הצעד הנוסף שיחסוך לעסק שלכם זמן ומאמץ רבים.

כיצד אפשר להפיק את המרב מהארכיון הדיגיטאלי?

אחד החסרונות של שמירת מסמכים רבים בעותק קשיח היא הזמן הרב הדרוש למציאת מסמך בודד. סריקת מסמכים ושמירתם בארכיון דיגיטלי אמורה לפתור את הבעיה, שכן לוקח הרבה פחות זמן לבצע חיפוש בספריה דיגיטאלית מאשר לפשפש באלפי מסמכים רגילים. סידור המסמכים בצורה יעילה יסייע למציאת את המסמך הדיגיטלי המבוקש במהירות המרבית. לכן נשאלת השאלה – איך מסדרים את כל מסמכי הנייר בתוך ארכיון דיגיטלי?

סידור מסמכים בארכיון דיגיטאלי

כשם שתוכן עניינים של ספר מאפשר לנו להגיע לעמוד הרצוי מבלי שנצטרך לקרוא את כל הספר, כך שימוש באינדקס בארכיון הדיגיטלי מאפשר לנו לגשת לכל מסמך בקלות ובמהירות. מהו האינדקס? כאשר אנחנו שומרים מסמך בארכיון דיגיטלי, אנחנו מסווגים אותו באמצעות שדות בהם מוזנים פרטי זיהוי שונים, כגון שם, גודל, סוג וכדומה. כאשר נרצה לשלוף מסמך, נזין את פרטי הזיהוי שלו בשדות המיועדים לכך וכך נוכל למצוא אותו במהירות.

כיצד בונים אינדקס?

האינדקס הוא כאמור מרכיב משמעותי לשליפה מהירה של מסמכים מהארכיון הדיגיטאלי. אך האם האינדקס שמשמש רופא יהיה זהה לאינדקס שמשמש וועדת תכנון ובנייה? כמובן שלכל עסק הצרכים שלו: סביר להניח שרופא יסווג מסמכים על פי שם המטופל, מין, גיל, מחלות וכו', בעוד וועדת תכנון ובנייה תסווג מסמכים לפי גודל הקרקע, גוש, חלקה, בעלות וכדומה. לכן, בניית האינדקס צריכה להיעשות על פי הצרכים הייחודיים של כל עסק, על מנת להבטיח ניהול קל ויעיל של המסמכים.

אנחנו בחברת A.D.M.S Solutions Ltd מעמידים לרשותכם פתרון כולל של שירותי סריקת מסמכים ושמירתם בצורה דיגיטאלית. צרו עימנו קשר ותוכלו ליהנות מייעוץ לבניית אינדקס, הכולל אפיון והתאמה מלאה לצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

A.D.M.S Solutions Ltd מתמחה במתן פתרונות סריקה לארכיון דיגיטלי כולל סריקת מסמכים, סריקת תמונות, סריקת מפות ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חליף

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות04/09/111339 צפיות
במאמר הקודם הסברנו מהי חשיבותה של סריקת מסמכים לניהול המידע בארגון. בשורות הבאות נפרט מה צריך לעשות לאחר שהמרנו את מסמך הנייר למסמך דיגיטלי (או כאשר מלכתחילה מדובר במסמך דיגיטלי).

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות22/08/111214 צפיות
אם בעבר מכונת הצילום עבדה שעות נוספות, בשנים האחרונות דווקא הסורק תופס תפקיד מרכזי יותר, בין היתר בשל היכולת לבצע באמצעותו סריקת מסמכים ולאחסן אותם בתוך ארכיון דיגיטלי. כפי שציינו במאמר הקודם, שירותי סריקה מסוג OCR משדרגים עוד יותר את יכולות ניהול הידע של הארגון באמצעות הפיכת מסמך סרוק או קובץ תמונה לטקסט בר עריכה. הכרות עם אופן הפעולה של השירות תאפשר לארגון לקבל תוצאות טובות יותר.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות15/07/111273 צפיות
ההתפתחות של שירותי סריקה ובכללם ה OCR מציידות את הארגון ביכולות חדשות, השאלה היא איזה מהן מתאימות לצרכי הארגון? כדי לענות על כך נסקור במאמרים הקרובים מגמות ושימושים בעולם ה OCR.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות01/04/111462 צפיות
נהוג לקשר באופן אסוציאטיבי בין שימוש במפות ובשירטוטים לבין צבא או חברות למיפוי. אך כיום, מספר הולך וגדל של חברות עושות שימושים שונים בשלל מפות ושרטוטים: מחברות בנייה ואדריכלים ועד לסקיצות של מוצרים בהתהוות – רבים מהם נעשים על נייר שעתיד להתקמט ולהתבלות עם השנים. רוצים לשמור על המפות שלכם חסינות מפגעי הזמן ועל הדרך לחסוך בזמן ובמקום? סריקת מפות ושרטוטים תקפיץ את היכולות של הארגון שלכם במספר מישורים.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות01/04/111527 צפיות
כל ארגון נתקל במוקדם או במאוחר בכאב ראש מוכר: צבירה הולכת וגדלה של ניירת. גם מי שמסדר את המסמכים בארונות באופן מופתי, עדיין נשאר עם שתי בעיות גדולות – מקום ודליפת מידע: דפים ממלאים מדפים, מדפים ממלאים ארונות, ארונות ממלאים חדרים וחדרים ממלאים קומות. כך הארגון צובר עם הזמן הרים של מסמכים, שהופכים את ה"יעילות" בתיוק מסמכי נייר ללא יעילה בעליל. ומה לגבי אבטחת המידע? הכוח של הארגון טמון בידע שלו, ולכן איבוד או גניבה של מידע עשויה להוביל לתוצאות הרסניות. כיצד ארכיון דיגיטלי נותן מענה לבעיות אלה?

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות01/04/111647 צפיות
סריקת מסמכים ושמירתם הארכיון דיגיטלי הפכה להכרח בכל ארגון – ובמיוחד בארגונים גדולים שרוצים לחסוך את הזמן והכסף הכרוכים באחסון עשרות אלפי המסמכים הנערמים ללא הפסקה. סריקת מסמכים לפורמט דיגיטלי מאפשרת חסכון של שטח אחסון יקר, שליפה מהירה של המסמכים, אבטחה גבוהה ויתרונות נוספים רבים. עד כאן הכול טוב ויפה, אך מה עושים כאשר רוצים לבצע שינויים במסמך הסרוק כמו בכל מסמך וורד? בשורות הבאות נדבר על ה-פתרון לעריכת מסמכים סרוקים: שירותי OCR.

מאת: שי חליףטכנולוגיות חדשות31/03/111983 צפיות
בעשור האחרון המסחר האלקטרוני מגלגל ברחבי העולם מחזור של מיליארדי דולרים מידי שנה, וכל הצדדים מרוויחים: הקונה יכול לחפש ולקנות מוצרים מבלי לצאת מהבית במחירים משתלמים, והעסק חוסך עלויות של מקום וכוח אדם. האינטראקציה בין הקונה למוכר מתאפשרת הודות לאמצעי אבטחה מתקדמים כגון טכנולוגית ה SSL, המאפשרת קנייה מאובטחת ברשת. בשורות הבאות ננסה להבין כיצד אפשר להעביר גם מסמכים חתומים בצורה אלקטרונית ולחסוך זמן וכסף?

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195911 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189114 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183058 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181960 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171767 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171777 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica