חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיה חכמוב, תדמית אישית, אתה מה שאתה משדר

מאת: חיה חכמובמיתוג אישי 14/06/20101381 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו חיים בעולם של מותגים. כיום, כמעט כל בעל עסק מבין שעליו ליצור תדמית עבור המוצר אותו הוא משווק. אך למעשה, כמעט כל אדם בעולם העסקים של היום צריך ללמוד למתג את עצמו ולפתח תדמית אישית אשר תקדם אותו מן הבחינה המקצועית. מהי תדמית אישית? בעיקר ההבנה הבסיסית כיצד למתג עצמנו בצורה אטרקטיבית. תדמית אישית מורכבת משילוב של אופן הלבוש, צורת הדיבור ואפילו שפת הגוף באפן המאפשר לנו לשווק עצמנו בצורה הטובה ביותר. כאשר אנו מעוניינים לבנות תדמית אישית  ישנם כמה עקרונות בסיסיים מהם כדאי להתחיל:

סגנון לבוש: רושם ראשוני נקבע בשניות הראשונות של הפגישה, זהו הזמן הקריטי בו מתבססת תדמית אישית. הדבר הראשון בו מבחינים הוא סגנון הלבוש. הופעה מסודרת ומכובדת תורמת לתדמית אישית המשדרת אמינות. כדאי לבחור בצבעי בגדים סולידיים ולא צעקניים. רצוי להימנע מלבוש חושפני. תדמית אישית מקצועית משתקפת בלבוש, ולבוש חשוף נותן תחושה מקצועית פחות. יש להקפיד על מראה מטופח, על ריח טוב ועל שיער מסודר. כדאי להפנים: העיקרון בתדמית אישית הוא מיתוג. וכמו כל מיתוג צריך להיות מודעים לקהל היעד ולסיטואציה ולהתלבש בהתאם.

שפת גוף: מחקרים הוכיחו כי 55% מתדמיתו של אדם נקבעת על ידי מסריו הבלתי מילוליים  שפת הגוף. נושא שפת הגוף הוא קריטי כאשר אנו מנסים לבנות תדמית אישית. השלב הראשון הוא פיתוח מודעות לנטיותינו הטבעיות. השלב הבא הוא שיפור המקומות בהם אנו מעבירים מסרים שאנו לא מעוניינים בהם, היוצרים תדמית אישית שונה לחלוטין ממה שהתכוונו. כדאי לדבר בקול רם ובוטח. לא להתחמק מקשר עין, מה שמרמז על סגירות או חוסר אמינות ולא תורם כלל לתדמית אישית חיובית. יש להימנע מתנועות עצבניות אשר משרות חוסר שקט. האווירה האופטימלית אשר תתרום לתדמית אישית מרשימה היא רוגע, המשדר ביטחון במוצר אותו אנו משווקים – אנחנו. כדי ליצור תדמית אישית מזמינה ופתוחה כדאי להימנע משילוב ידיים, מה שעלול לשדר סגירות. לא לפחד לחייך. גם בפגישה עסקית רצינית חיוך יכול לשבור את הקרח ולסייע לנו ביצירת תדמית אישית חיובית. 

ייחודיות: כאשר אנו מעוניינים לבנות תדמית אישית מקצועית כדאי לנו לעצור ולשאול את עצמנו מהי הייחודיות שלנו. מהן הנקודות החזקות שלנו המבדילות אותנו ממתחרנו באותו תחום מקצועי, או מן המתחרים איתנו על תפקיד מסוים? תדמית אישית מתחילה להתהוות ברגע שאנו מסוגלים לשים את האצבע על הייחודיות שלנו ולשדר אותה כלפי חוץ. כך אנו יכולים להבדיל עצמנו מהמתחרים שלנו וליצור לנו תדמית אישית ייחודית.

מעל לכל, חשוב מאד להתמקד:  תדמית אישית של עורך דין תהיה שונה מתדמית אישית של יחצ"ן מסיבות. סגנון לבוש, שפת גוף וצורת הדבור ממוקדי מטרה ימקסמו את התוצאות, ויקלו עלינו לבנות תדמית אישית התפורה בדיוק למידתנו ולכישורינו.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
בניית תדמית, מיתוג אישי ועסקי, הצלחה בראיון עבודה
פנה עוד היום לשיחת ייעוץ 054-4423689
http://www.personalbranding.co.il/
brand@personalbranding.co.il
חיה חכמוב, כי מיתוג אישי מתחיל באנשים !
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה חכמוב

מאת: חיה חכמובפרסום באינטרנט24/05/101255 צפיות
בעולם שבו כל אחד מאיתנו הוא מותג, בין אם הוא עובד בחברה או בעל עסק עצמאי, תדמית אישית היא חלק ממה שמגדיר אותנו. וודאי כבר שמעתם בעבר את המונח הזה תדמית אישית וגם הקלישאה "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני כבר עברה לכם לא פעם ליד האוזן, אבל מתי לאחרונה עצרתם לבדוק מה התדמית האישית שלכם ?

מאת: חיה חכמובמיתוג אישי 13/04/101698 צפיות
כשמדובר על בניית תדמית, לפני שאתם רצים אל האינטרנט, רשתות חברתיות או מומחים לשיווק, קחו את הזמן והבינו את המהות. בניית תדמית מתחילה מהיכולת שלנו להגדיר את העסק בפשטות, כך שנבסס לעצמנו תדמית נכונה ולא משהו שישתנה כל יום בהתאם ללקוח הבא. אחרי הכול, בניית תדמית מתחילה מלקיחת השליטה לידיים וביסוס הגרעין הרעיוני של העסק, איך עושים את זה, הנה כמה כללים שאתם חייבים ליישם, רגע לפני בניית תדמית נכונה.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211533 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152618 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142895 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica