חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תודעת שירות - איך לא להבריח את הלקוח

מאת: רועי קיששימור לקוחות16/06/201015230 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז כבר עשיתם שיווק, בניתם קמפיין, שילמתם כספים וקיבלתם לקוחות. מצויין. עד פה הכל תקין, אך בעלי עסקים רבים מפספסים רבות מהעסקים החוזרים שלהם ומעסקאות שלא ממריאות בעקבות תודעת שירות לא הולמת, שלא נאמר גרועה במקרים מסויימים.


אם תבין שהתדמית שלך בעיני הלקוח חשובה, וההמלצה שלו יכולה להביא לך לקוחות רבים נוספים – בתנאי שהוא יהיה מרוצה ממך ויאמין בך – אזי תודעת השירות שלך תקבל מימד חדש לחלוטין.

קחו דוגמא: האם אי פעם חיכיתם לנותן שירות (אינסטלטור, חשמלאי, מוביל)? שאלה רטורית. אך מתי התחלתם להתעצבן באמת? רק כאשר עברה השעה היעודה מזמן ההגעה שלו על פי מה שהוא הבטיח. רק אז אנו מתחילים להתעצבן, לקלל ולאחל לאמא שלו דברים לא נעימים. אז כלל ראשון וקריטי ביותר בתודעת שירות: תמיד תעמוד במילתך, ולא משנה מהן הנסיבות! כמובן שאסונות טבע לא צפויים הם יוצא הכלל, אך כמה פעמים כבר פוקד את ישראל הוריקן או צונאמי? אל תאחר בכלל ותמיד תתכנן את היום שלך בצורה נכונה, כך שאתה מגיע ללקוח 5 דקות לפני הזמן. אולי אתה חושב שזה חכם "לדחוף" עוד עבודה בן 2 פגישות, לאחר לשתיהן ולהתנצל ו"לצאת מזה" איכשהו, אך הנזק התדמיתי גדול יותר לטווח הארוך. אם כבר נתקעת בפקק תנועה לא צפוי, התקשר ללקוח במהירות האפשרית (לא 5 דקות אחרי השעה היעודה) והסתר לא את המצב ותן צפי ריאלי לזמן הגעה חדש.


קחו דוגמא נוספת: אתם מחכים בתור לבנק והפקיד נותן שירות, אפילו יעיל ומהיר, אבל לא מחייך פעם אחת. נראה שהוא עצוב, או טרוד בנושא כל שהוא. התחושה לא נעימה ולא מזמינה, ובאופן כללי לא ממש בא לך לקבל שירות מהאדם הסה, ולהבא אתה תישתדל ללכת לפקיד אחר. אז כלל שני חשוב: תמיד תיתן תחושה טובה ללקוח והרגשה שאתה עושה עבודתך בכייף! חיוך לא עולה כסף בפעם האחרונה שבדקתי, אך הוא נותן תחושה טובה ללקוח – וזה שווה הרבה כסף!

 

דוגמא שלישית ואחרונה להיום: האם יצא לך אי פעם לסנן משהו? ספק או לקוח – זה לא משנה. המזכירה העבירה לך פנייה, נאמר מלקוח "נודניק" ואתה אומר לה למסור לו שאתה בפגישה ומעולם לא חוזר אליו. זאת טעות מאוד חמורה בתודעת שירות. אנחנו בטוחים שאתה עסוק, אך תמצא את הזמן בהקדם האפשרי לחזור ולדבר עם הלקוח, או לכל הפחות, שלח את המזכירה להתקשר אליו ולקבוע איתו פגישה עתידית. אז הכלל השלישי הוא: תמיד תיתן ללקוח תחושה שהוא לקוח מועדף ואהוב עלייך! אם יש לך לקוח שאתה מתקשה איתו, מקצועית או הרמה האישית, אמור לו את זה והיפרד ממנו בצורה מכובדת. זה עדיף על עוגמות הנפש והשם הרע שהוא עושה לך כשאתה מסנן אותו.

הכותב הינו רועי קיש, מבעלי חברת שיווק פשוט. www.simplem.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמי רועי קיש ואני המייסד של חברת שיווק פשוט. שיווק פשוט הוקמה לפני כשנתיים מתוך הצורך לחלוק את הידע השיווקי הרב שצברתי במהלך השנים כמנהל שיווק ומזכ"ל ארגון. ראיתי שההכשרה שלי בתחום, והנסיון הרב, נותנים לי הבנה נרחבת ויחודית של האלמנטיים השיווקיים בעסק ואני החלטתי שאני רוצה "להעביר את זה הלאה" ולעזור לאנשים אחרים להצליח בעסקים שלהם, להביא יותר לקוחות ולעשות יותר כסף.

השם שיווק פשוט הוא לא במקרה. אני מאמין בכך שכל הדברים הם פשוטים מאוד – ברגע שאתה מבין אותם – ואני בעד לפשט את נושא השיווק לרמת המילים הפשוטות, שלאחר הבנתן, יבואו מעשים פשוטים ויעילים, שיביאו להצלחה גדולה. לצערי גילתי עם השנים שהרבה אנשים טובים, עם רעיונות טובים ומוצרים טובים, לא הצליחו "להמריא" כלכלית מהסיבה הפשוטה שהם לא ידעו איך למתג, לקדם, לשווק, ליח"צ ולמכור את המוצר שלהם או את עצמם.

אני בא לומר שזה אפשרי. תמיד. רק צריך להיות מוכנים להקשיב ולהבין שבזכות מס' פעולות שיווקיות שנעשות נכון, אתה יכול להגיע לרמה גבוהה יותר וטובה יותר של מכירות. אני אעשה הכל כדי להביא אותך לשם.

נייד: 052-8991046| אתר: www.simplem.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי קיש

מאת: רועי קיששיווק25/05/101153 צפיות
על החשיבות של שמירה על קשר עם הלקוח ודרכים אפקטיביות לביצוע

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231564 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21885 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21868 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201177 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20924 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191431 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica