חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחים פלסטיים בכלל ובעיקר מילוי קמטים

בישראל, כמו ביתר העולם המערבי, רפואה פלסטית ובכללה ניתוחים פלסטיים הופכים מבוקשים יותר ויותר. במסגרת רפואה פלסטית ניתן להבחין בטיפולים או ניתוחים פלסטיים האופייניים לשלושה סוגי אוכלוסיה.

יש ניתוחים פלסטיים וטיפולים אחרים במסגרת רפואה פלסטית קוסמטית הקוסמים לאוכלוסיית מטופלים מקרב נשים (בעיקר) וגברים בגיל מוקדם יחסית, סביב העשור השלישי לחייהם. אוכלוסיה אחרת  הינה מי שניתן לסייע לו באמצעות רפואה וניתוחים פלסטיים בתהליך שיקום כלשהו (למשל מי שנכווה או שמראהו הושחת בתאונה וכו').

האוכלוסייה השלישית לה רפואה פלסטית קוסמת היא בני גיל הזהב. מאחר ואנו חיים שנים רבות יותר ומצפים ליהנות מחיינו עם תומם גדל הביקוש להליכי רפואה פלסטית המסייעים בשמירה על מראה צעיר יותר, כזה הנחשב על פי רוב מושך ואטרקטיבי יותר. אחד מהליכי רפואה פלסטית שהביקוש לו גדל והולך הינו "מילוי קמטים".

מילוי קמטים נעשה באמצעות זריקה ויכול לעיתים להניב תוצאות נאות מספיק אשר מייתרות את הצורך לעבור ניתוחים פלסטיים מורכבים, למשל "מתיחת פנים". מסיבה זו זכה מילוי קמטים, בחוג הסובב רפואה פלסטית, לכינוי "מתיחת פנים בזריקה". 

אילו ניתוחים עשוי מילוי קמטים להחליף?


במקרים מתאימים יכול מילוי קמטים להשיג תוצאות מספקות המאפשרות ויתור, או לפחות דחייה, של ניתוחים פלסטיים. מבין ניתוחים פלסטיים כאלה ניתן למנות את ניתוחי הרמת גבות, ניתוחי מתיחת מצח, ניתוחים למתיחת פנים כללית.

לעיתים רפואה פלסטית עושה שימוש במילוי קמטים בהזרקה גם כהשלמת הליך ושיפור התוצאות שהוסגו בניתוחים פלסטיים כגון הנ"ל.
האלחוש בהליך מילוי קמטים נעשה באמצעות קרם, ההזרקה עצמה אינה כרוכה בכאב ולאחריה ניתן לחזור מיד לפעילות מלאה.

חומרים שונים המשמשים בהזרקה למילוי קמטים


כבר בראשית המאה העשרים נעשו ניסיונות להזריק שמן פרפין לפניהן של נשים שהשמירה על הופעה צעירה הייתה חשובה להן (כגון שחקניות). שמן הפרפין גרם במקרים רבים לסיבוכים קשים שהביאו להשחתה של פני המטופלות.  מחקרים שונים בנושאי רפואה פלסטית הניבו עשרות חומרים המשמשים למילוי קמטים, בעיקר אצל בני גיל הזהב, ועיבוי שפתיים.

קיימת תופעה של איבוד נפח בשפתיים אצל בני גיל הזהב אך עיבוי שפתיים הינו הליך רפואה פלסטית מבוקש גם בקרב צעירות המבקשות לעצמן מראה חושני יותר. מבין החומרים המוכרים יותר המשמשים כיום להזרקות מילוי קמטים נמנים : קלוגן, סיליקון, ניו פיל, שומן טבעי (מגוף המטופל /ת עצמו) ועוד. 

רופאים בתחום רפואה פלסטית נוטים להמליץ על שימוש בחומרים שונים במילוי קמטים בהתאם לאיזור המטופל כגון סנטר, צוואר, לחיים, איזור האף וכו'.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צריכה קוסמטיקאית?אצלנו  באתר תמצאי מידע מקצועי ומקיף בנושא טיפולים קוסמטיים, הסרת שיער, צלוליט ועוד. הכנסי כבר עכשיו לאתר http://www.helga.co.il/ ותוכלי להתעדכן בכל מה שחשוב לדעת בנושא קוסמטיקה וטיפוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוסמטיקאית ברשת

מאת: קוסמטיקאית ברשתתוספי מזון27/01/111509 צפיות
מה כדאי לכם לדעת על העלמת כתמים וויטמין C - רוצה שהעור שלך יראה טוב ובריא יותר? הרבה יותר?

מאת: קוסמטיקאית ברשתשיער12/10/102400 צפיות
בואו לקרוא כמה עובדות מעניינות על נשירת שיער בעונת הסתו ובכלל...

מאת: קוסמטיקאית ברשתנשירת שיער05/10/101699 צפיות
כמה שיטות מומלצות לטפל בתופעות נשירת שיער לקראת בו הסתיו...

מאת: קוסמטיקאית ברשתיופי וטיפוח - כללי28/07/102954 צפיות
צלוליט היא תופעה שכולנו מנסות למנוע - גבשושיות מצטברות ממש מתחת לעור וחוסמות את זרימת הדם לאיזורים בהם יש צלוליט. מה שנראה כמו "עור ברווז" הן למעשה בצקות קטנות שנוצרו עקב כך. קראו עוד על התופעה וגלו האם גם אתן סובלות מצלוליט.

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור15/07/101439 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתקוסמטיקה15/07/101333 צפיות
כולנו מגיעות לגיל שבו כל משטר האימונים והדיאטה כבר לא עוזר והעור מתחיל לתת את אותותיו. הפתרון המוצלח ביותר על מנת לתקוף את בעיית העור הוא יציאה ל"מבצע צבאי" של ממש - טיפול בעור מן הפנים ומן החוץ!

מאת: קוסמטיקאית ברשתטיפול בעור01/07/101623 צפיות
טיפולי אנטי אייג'ינג מועילים בחידוש העור ומניעת התקמטות, אך רבים שוכחים את המשמעות של תוספי תזונה וויטמינים במלחמה בזמן. תוספי התזונה מסייעים בחידוש רקמת הקולוגן, איזון הורמונלי של העור ומלחמה ברדיקלים חופשיים. איך תבחרו תוספי תזונה מתאימים? קראו בכתבה.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica