חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי שיניים ייחודיים לילדים - מרפאת פלא - הוד השרון

מאת: הדס שגיאבריאות השן20/06/20102094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פלא - מרפאת שיניים לילדים.

פלא היא מרפאת שיניים ייחודית לילדים.

אנו מבקשים מכם למחוק את כל מה שאי פעם חשבתם על מרפאת שיניים ולפתוח דף חדש, לבן וחלק.

ציירו לעצמכם מבנה כפרי בלב שדות ופרדסים ובתוכו ממלכה צבעונית ומלאת חיים: אוגרים ושרקנים לליטוף, סירוק והאכלה, משחקי מחשב חדישים ומאתגרים לשבירת שיאים והתקדמות, צעצועים וציורים, שנשזרים בטיפול מקצועי, והופכים אותו לחוויית משחק ולמידה.

חדר הטיפולים עצמו מעוצב כ-Open space מרווח וצבעוני, כיסא הטיפולים המיוחד לילדים יובא אישית מארצות הברית, בחדר ההמתנה ניצבת לה בטבעיות תיבת-אוצר ענקית ואת מסכי הטלוויזיה תצטרכו למצוא בעצמכם, וכדאי שתכוונו גבוה. 

מקימת המרפאה והוגת הרעיון היא ד"ר הדס כץ-שגיא, רופאת שיניים לילדים, בוגרת ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין-כרם ירושלים ובעלת תואר מומחה לרפואת שיניים לילדים ונוער מהמחלקה לרפואת שיניים לילדים במרכז הרפואי הדסה עין-כרם ירושלים.

רופא שיניים לילדים שונה מרופא שיניים רגיל. במסגרת 4 שנות הכשרתה כמומחית רכשה דר' כץ-שגיא כלים פסיכולוגיים- קוגניטיביים ייחודיים לתחומה והתמחתה בטיפולי שיניים לילדים בעלי צרכים פיזיים ומנטאליים מיוחדים. בנוסף, שימשה כחלק מצוות ההדרכה באונ' בפורטלנד, אורגון בארה"ב (OHSU, Portland Oregon Pediatric Dentistry Department).

כיום כחלק מצוות המחלקה בהדסה עין כרם, מנחה סטודנטים ומדריכה מתמחים בתחום, מרצה בפורומים מקצועיים ואקדמאיים בישראל ובחו"ל וחתומה על מחקרים אקדמאיים, ביניהם מניעת עששת בטיפול אורתודונטי, שכיחות חבלות בשיניים בילדים הנוטלים ריטלין, איטומי חריצים - מודעות ודרכים להעריך הצלחת הטיפול וסטאטוס דנטאלי בילדים שנולדו במשקל לידה נמוך (IUGR).

ד"ר הדס כץ-שגיא עיצבה את מרפאתה תוך חשיבה מעמיקה על עולמו של הילד ובמטרה להפוך את הביקור לחוויה נעימה: עץ מוצצים בחצר לילדים שמנסים להיגמל, פינת חי, ריהוט מודולרי מיוחד לילדים, משחקי מחשב, פינת ציור ועוד. הטיפול מעודכן ומקצועי ביותר ולאחריו יכול הילד לבחור הפתעה מתיבת אוצר ולקבל קרטיב שירגיע את אזור ההרדמה וישאיר טעם מתוק בפה.

ד"ר הדס תסביר לכם על היגיינת הפה למן בקיעת השן הראשונה של התינוק, ותלווה אותו עד שנות התיכון, והכול במסירות, מכל הלב ובתחושת שליחות אמיתית. אכן פלא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רופא שיניים לילדים אינו דומה לרופא שיניים רגיל.

חושיהם של הילדים חדים ומהירים,  הם מזהים תוך שניות תשומת לב, יחס והשקעה.

הצלחנו לייצר עבור מטופלינו הקטנים בית דנטלי חם ומלמד, בו הם מרגישים חופשיים, רצויים ומלאי ביטחון, ומתייחסים לשמירה על בריאות הפה כאל חוויה נעימה ומתגמלת - איזה פלא !

פלא - מרפאת שיניים לילדים

כתובת:  רח' ארלוזורוב 27 הוד השרון

טל:  077-4050816

אתר אינטרנט:  www.peledent.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס שגיא

מאת: הדס שגיאבריאות15/10/101854 צפיות
פלא - מרפאת שיניים ייחודית לילדים. שכחו מכל מה שחשבתם על מרפאת שיניים. חדר הטיפולים מעוצב כמרחב פתוח מרווח וצבעוני, כיסא הטיפולים המיוחד לילדים יובא אישית מארצות הברית ובחדר ההמתנה ניצבת לה בטבעיות תיבת-אוצר ענקית. מקימת המרפאה היא ד"ר הדס כץ-שגיא, בוגרת ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין-כרם ירושלים ובעלת תואר מומחה לרפואת שיניים לילדים ונוער.

מאת: הדס שגיאבריאות השן03/09/101860 צפיות
הרגל של לעיסת מסטיק קיים כבר אלפי שנה. מה יש בחתיכת הגומי שהופך אותו לכזה אטרקטיבי ומיוחד? האם בכלל כדאי לחשוף את הילדים ללעיסה ? מהם היתרונות הבריאותיים של לעיסת מסטיק ? וממה חשוב להיזהר ? מספר מילים על לעיסת מסטיק אצל ילדים צעירים.

מאת: הדס שגיאבריאות השן03/09/101455 צפיות
אורתודונטיה היא תחום מומחיות ברפואת שיניים, המתמחה באבחון, מניעה וטיפול בבעיות הקשורות למבנה הלסתות, מבנה הפנים ומיקום השיניים. הליקוי יכול להופיע מרמת שן בודדת ועד ליקוי בלסת שלמה. אחת ההמלצות של האגודה האמריקאית לאורתודנטיה היא שכל ילד בסביבות גיל שש-שבע שנים יעבור הערכה אורתודונטית ראשונית.

מאת: הדס שגיאבריאות השן18/08/101360 צפיות
פלא - מרפאת שיניים ייחודית ומיוחדת לילדים. שכחו מכל מה שחשבתם על מרפאת שיניים. חדר הטיפולים מעוצב כמרחב פתוח מרווח וצבעוני, כיסא הטיפולים המיוחד לילדים יובא אישית מארצות הברית ובחדר ההמתנה ניצבת לה בטבעיות תיבת-אוצר ענקית. מקימת המרפאה היא ד"ר הדס כץ-שגיא, בוגרת ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין-כרם ירושלים ובעלת תואר מומחה לרפואת שיניים לילדים ונוער.

מאת: הדס שגיאבריאות השן30/07/101103 צפיות
המפגש הראשון של הילד עם עולם רפואת השיניים הוא בדרך כלל הבסיס הראשוני לפיו הילד יחווה את הביקורים העתידיים שלו במהלך כל חייו. כיום ההמלצה היא להגיע למפגש הראשון במרפאת השיניים סביב בקיעת השן הראשונה או עד גיל שנה. לרוב הילדים אין פחד מולד מרופא שיניים. פחד או חרדה דנטאלית נרכשים לרוב מן הסביבה.

מאת: הדס שגיאבריאות השן30/06/101443 צפיות
עששת הגיל הרך, הקרויה גם "עששת הבקבוק" מופיעה אצל 10% מהפעוטות עד גיל 3 שנים. הטיפול בשיניים בגיל הזה הוא בדרך כלל מורכב ויקר ולרוב נעשה תחת טשטוש או בהרדמה כללית. אפשר וניתן למנוע תופעה זו – כך נשמור על בריאות שיני הקטנטנים !

מאת: הדס שגיאבריאות השן25/06/101427 צפיות
צחצוח שיניים בתינוקות וביקור ראשון במרפאה חשובים הרבה יותר ממה שרוב ההורים מניחים. שמירה על פה נקי של קטנטנים, היא משימה מאתגרת. אך כניסה לשגרה מוקדם בחיים הופכת את העניינים לקלים ומובנים מאליהם. הגעה למרפאה בצורה שגרתית עוזרת לשמר גישה חיובית ונעימה כלפי עולם רפואת השיניים גם בהמשך.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica