חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פלא - מרפאת שיניים לילדים איזור השרון

מאת: הדס שגיאבריאות15/10/20101854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקציר

פלא - מרפאת שיניים ייחודית לילדים.

שכחו מכל מה שחשבתם על מרפאת שיניים. חדר הטיפולים מעוצב כמרחב פתוח מרווח וצבעוני, כיסא הטיפולים המיוחד לילדים יובא אישית מארצות הברית ובחדר ההמתנה ניצבת לה בטבעיות תיבת-אוצר ענקית.

מקימת המרפאה היא ד"ר הדס כץ-שגיא, בוגרת ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין-כרם ירושלים ובעלת תואר מומחה לרפואת שיניים לילדים ונוער.

אנו מבקשים מכם למחוק את כל מה שאי פעם חשבתם על מרפאת שיניים או על הפחד שחשתם כאשר ביקרתם רופא שיניים ולפתוח דף חדש, לבן וחלק.

המרפאה מעוצבת תוך חשיבה מעמיקה על עולמו של הילד ובמטרה להפוך את הביקור לחוויה נעימה: פינת חי, ריהוט מודולרי מיוחד לילדים, משחקי מחשב, פינת ציור ועוד.

מקימת המרפאה היא ד"ר הדס כץ-שגיא, בוגרת ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין-כרם ירושלים ובעלת תואר מומחה לרפואת שיניים לילדים ונוער.

במסגרת 4 שנות הכשרתה כמומחית רכשה דר' כץ-שגיא כלים פסיכולוגיים- קוגניטיביים ייחודיים לתחומה והתמחתה בטיפול בתינוקות, ילדים צעירים ונוער וגם בילדים בעלי צרכים פיזיים ומנטאליים מיוחדים.

הטיפול מעודכן ומקצועי ביותר ולאחריו יכול הילד לבחור הפתעה מתיבת אוצר ולקבל קרטיב שירגיע את אזור ההרדמה וישאיר טעם מתוק בפה.

במרפאה תוכלו להנות מכל טיפולי השיניים לילדיכם:

טיפולי שיניים כללי

איטומי חריצים

סתימות

עקירות

טיפולי שורש

כתרים

טיפול בגז צחוק

יישור שיניים ע"י אורתודונט מומחה

טיפול בסדציה

שיננית ועוד...

ד"ר הדס כץ שגיא מלווה את ילדיכם מהשן הראשונה והלאה, והכול במסירות, מכל הלב ובתחושת שליחות אמיתית. אכן פלא.

אודות

פלא - רופא שיניים לילדים

כתובת:  רח' ארלוזורוב 27 הוד השרון

טל:  077-4050816

אימייל:  pele@peledent.co.il

אתר אינטרנט:  www.peledent.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רופא שיניים לילדים אינו דומה לרופא שיניים רגיל.

חושיהם של הילדים חדים ומהירים,  הם מזהים תוך שניות תשומת לב, יחס והשקעה.

הצלחנו לייצר עבור מטופלינו הקטנים בית דנטלי חם ומלמד, בו הם מרגישים חופשיים, רצויים ומלאי ביטחון, ומתייחסים לשמירה על בריאות הפה כאל חוויה נעימה ומתגמלת - איזה פלא !

פלא - מרפאת שיניים לילדים

כתובת:  רח' ארלוזורוב 27 הוד השרון

טל:  077-4050816

אתר אינטרנט:  www.peledent.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדס שגיא

מאת: הדס שגיאבריאות השן03/09/101861 צפיות
הרגל של לעיסת מסטיק קיים כבר אלפי שנה. מה יש בחתיכת הגומי שהופך אותו לכזה אטרקטיבי ומיוחד? האם בכלל כדאי לחשוף את הילדים ללעיסה ? מהם היתרונות הבריאותיים של לעיסת מסטיק ? וממה חשוב להיזהר ? מספר מילים על לעיסת מסטיק אצל ילדים צעירים.

מאת: הדס שגיאבריאות השן03/09/101455 צפיות
אורתודונטיה היא תחום מומחיות ברפואת שיניים, המתמחה באבחון, מניעה וטיפול בבעיות הקשורות למבנה הלסתות, מבנה הפנים ומיקום השיניים. הליקוי יכול להופיע מרמת שן בודדת ועד ליקוי בלסת שלמה. אחת ההמלצות של האגודה האמריקאית לאורתודנטיה היא שכל ילד בסביבות גיל שש-שבע שנים יעבור הערכה אורתודונטית ראשונית.

מאת: הדס שגיאבריאות השן18/08/101360 צפיות
פלא - מרפאת שיניים ייחודית ומיוחדת לילדים. שכחו מכל מה שחשבתם על מרפאת שיניים. חדר הטיפולים מעוצב כמרחב פתוח מרווח וצבעוני, כיסא הטיפולים המיוחד לילדים יובא אישית מארצות הברית ובחדר ההמתנה ניצבת לה בטבעיות תיבת-אוצר ענקית. מקימת המרפאה היא ד"ר הדס כץ-שגיא, בוגרת ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין-כרם ירושלים ובעלת תואר מומחה לרפואת שיניים לילדים ונוער.

מאת: הדס שגיאבריאות השן30/07/101103 צפיות
המפגש הראשון של הילד עם עולם רפואת השיניים הוא בדרך כלל הבסיס הראשוני לפיו הילד יחווה את הביקורים העתידיים שלו במהלך כל חייו. כיום ההמלצה היא להגיע למפגש הראשון במרפאת השיניים סביב בקיעת השן הראשונה או עד גיל שנה. לרוב הילדים אין פחד מולד מרופא שיניים. פחד או חרדה דנטאלית נרכשים לרוב מן הסביבה.

מאת: הדס שגיאבריאות השן30/06/101443 צפיות
עששת הגיל הרך, הקרויה גם "עששת הבקבוק" מופיעה אצל 10% מהפעוטות עד גיל 3 שנים. הטיפול בשיניים בגיל הזה הוא בדרך כלל מורכב ויקר ולרוב נעשה תחת טשטוש או בהרדמה כללית. אפשר וניתן למנוע תופעה זו – כך נשמור על בריאות שיני הקטנטנים !

מאת: הדס שגיאבריאות השן25/06/101427 צפיות
צחצוח שיניים בתינוקות וביקור ראשון במרפאה חשובים הרבה יותר ממה שרוב ההורים מניחים. שמירה על פה נקי של קטנטנים, היא משימה מאתגרת. אך כניסה לשגרה מוקדם בחיים הופכת את העניינים לקלים ומובנים מאליהם. הגעה למרפאה בצורה שגרתית עוזרת לשמר גישה חיובית ונעימה כלפי עולם רפואת השיניים גם בהמשך.

מאת: הדס שגיאבריאות השן20/06/102095 צפיות
פלא - מרפאת שיניים ייחודית לילדים. שכחו מכל מה שחשבתם על מרפאת שיניים. חדר הטיפולים מעוצב כמרחב פתוח מרווח וצבעוני, כיסא הטיפולים המיוחד לילדים יובא אישית מארצות הברית ובחדר ההמתנה ניצבת לה בטבעיות תיבת-אוצר ענקית. מקימת המרפאה היא ד"ר הדס כץ-שגיא, בוגרת ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה עין-כרם ירושלים ובעלת תואר מומחה לרפואת שיניים לילדים ונוער. במסגרת 4 שנות הכשרתה כמומחית רכשה דר' כץ-שגיא כלים פסיכולוגיים- קוגניטיביים ייחודיים לתחומה והתמחתה בטיפול בילדים בעלי צרכים פיזיים ו

מאמרים נוספים בנושא בריאות

מאת: חיים נויבריאות03/09/22339 צפיות
ספקית תוכנת המודיעין לקבלת החלטות ממוקמת להרוויח מהוצאות IT ממשלתיות בהיקף של 15 מיליארד ליש"ט בבריטניה ולעזור לתהליך המודרניזציה של מחלקות, סוכנויות וגופים ציבוריים

מאת: חיים נויבריאות25/02/22442 צפיות
Zoom Contact Center קובע סטנדרטים חדשים לחוויות שירות לקוחות באמצעות אינטראקציות מרובות ערוצים מותאמות לווידאו

מאת: חיים נויבריאות29/01/22559 צפיות
סופטבנק גרופ קורפ הודיעה היום כי החברה ומרסלו קלור הסכימו להיפרד לאחר שותפות מוצלחת בת תשע שנים. במקביל לעזיבתו של מר קלור, מישל קומבס מונה למנכ"ל קבוצת סופטבנק אינטרנשיונל ("SBGI"). בתפקיד זה יפקח על תיק התפעול וההשקעות של סופטבנק גרופ אינטרנשיונל*.

מאת: חיים נויבריאות19/10/21649 צפיות
ANANDA Scientific Inc., חברת ביוטכנולוגיה לפיתוח תרופות, הודיעה על ביצוע ניסוי קליני לבדיקת השפעתה של תרופה מחקרית בשם Nantheia™ ATL5, המבוססת על קנבידיול (CBD), בפורמולציה נוזלית ייחודית שהינה חלק מהקניין הרוחני של החברה. החברה עושה שימוש בטכנולוגיה מוגנת פטנט, כטיפול משלים לשימוש יתר באופיואידים. הבקשה לאישור התרופה החדשה (IND) לניסוי זה אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

מאת: חיים נויבריאות21/05/21732 צפיות
שלב 2 בניסוי הקליני של טיפול בדלדול העצם באמצעות EB613 הניב את התוצאה המקווה לאחר 3 חודשים; המידע המלא, כולל BMD, צפוי ברבעון השני של 2021

מאת: חיים נויבריאות08/09/20774 צפיות
הבדיקה שפיתחה MeMed מבחינה בין זיהומים ויראלים לחיידקיים במהירות ובדיוק רב, תשולב בתפריט פלטפורמת הבדיקות של החברה האיטלקית

מאת: חיים נויבריאות06/09/20823 צפיות
~ צוות של מומחים ב-Gleneagles City ביצע בהצלחה ניתוח מורכב בתוך מגיפת קוביד-19 ~

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica