חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גניקולוג

מאת: עידן ישרבריאות נשים06/07/201010397 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפי שכתבנו במאמרים אחרים גם במאמר זה ננסה להבין במעט ושלפוך מעט אור על רופא נשים המומחה הקרוי גניקולוג . ננסה להבין את מקור השם גניקולוג . נכתוב על התפקידים השונים של גניקולוג ? על טיפוליו של גניקולוג ומה אנו צריכות לבדוק כשאנו מחפשות גניקולוג שיבדוק אותנו. גניקולוג כשם - מה המשמעות . משמעות השם גניקולוג מקורה, באופן מפתיע, מהלטינית. גניקולוג משמעותו בלטינית הוא גינקה -אשה, או של נשים, שקשור בנשים, ולוגוס - תורה, או היגיון. מכאן גניקולוג - רופא נשים. למען הגילוי הנאות הצורה הדקדוקית העברית הנכונה לכתוב בה גניקולוג הוא גינקולוג אך מרבית האנשים אומרים גניקולוג או כותבים גניקולוג בצורה משובשת מהמקור. אם כן גניקולוג הינו רופא אורופאה המתמחה ברפואת הנשים. מדוע אנו צריכות גניקולוג ? למה ישנו גניקולוג רופא מומחה ספציפית לרפואה העוסקת בגוף האשה ? גוף האשה שונה מגופו של הגבר. לאשה איברים שונים מהאיברים שיש לגבר. גניקולוג מתמחה בתופעות ובמחלות שנפוצות באיברים המיוחדים שיש לאישה ואין לגבר. גניקולוג מומחה מכיר את האנטומיה הנשית על בוריה ואת האיברים הנשיים ואת איברי הרבייה הנשיים ויודע לזהות לאבחן ולתת טיפול במחלות או בגורמים שונים הפוגעים באיברים אלה. חשוב שיהיה לנו בטחון בגניקולוג שלנו. חשוב מאוד שנרגיש פתוחות ומשוחררת בקרבת גניקולוג שמטפל בנו. אל לנו להתבייש לספר הכל לגניקולוג. לכן חשוב שבזמן שאנו מחפשות גניקולוג שייטפל בנו אנו צריכות לעשות את הבדיקות המומלצות ולברר על אותו גניקולוג ואף לשמוע המלצות מחברות על גניקולוג כזה או אחר.

 



תגיות המאמר: גניקולוג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח אף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן ישר

מאת: עידן ישראירועים וחתונות – כללי07/02/111561 צפיות
"משלוחי פרחים במרכז הם לרוב דרך טובה מאוד להראות למישהו שהוא חשוב לך."

מאת: עידן ישררהיטים06/02/111548 צפיות
בסדרת המאמרים שלפניכם נדון במעלות או היתרונות של אותם מדפים שונים.

מאת: עידן ישרתחבורה ורכב - כללי25/01/111664 צפיות
בחירת חברת הסעות דורשת גם כן הכנה מוקדמת, לרבות: יש לבחון איזה סוג של אוטובוס אתם צריכים לשכור.

מאת: עידן ישרעסקים - כללי18/01/111951 צפיות
"בית קברות אזרחי הוא למעשה בית קברות בו נקברים ישראלים שאינם יהודים."

מאת: עידן ישרשיפוצים03/12/101677 צפיות
"ניסור בטון התקדם שנות דור מאז השנים הראשונות של תחילת התחום הזה."

מאת: עידן ישררכב30/11/101791 צפיות
כיצד הם פועלים ומה תפקידם וכיצד ניתן לאבחן תקלות במצברים לרכב

מאת: עידן ישררכב29/11/102636 צפיות
"אחד מן הסיוטים הגדולים ביותר של כל אדם, הוא להתחיל את היום ברגל שמאל, כאשר יוצאים אל החנייה, נכנסים לרכב ומנסים להניע את הרכב ללא הועיל."

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191719 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192122 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161770 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161653 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161905 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אבי דוידיבריאות נשים10/01/161885 צפיות
האם כדאי לבצע הפלה בבית חולים פרטי או בבית חולים ציבורי.

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152740 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica