חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימוש במדה מתפלסת

מאת: יערה דניאלאדריכלות08/07/20101582 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר עושים עבודות שיפוצים ועבודות בטון, משתמשים פעמים רבות במדה מתפלסת.

אבל מהי בדיוק מדה מתפלסת, ומהם השימושים שלה? מאמר זה ינסה לענות על חלק מהשאלות.

מדה מתפלסת הוא חומר אשר משמש כמילוי מפולס, חזק וחלק. השימוש במדה מתפלסת מאפשר לשמור על המשטח לאורך שנים רבות ומאפשר קצב עבודה מהיר מאוד. מדה מתפלסת משמשת כתשתית לכל סוגי הריצוף, פרקטים, השטיחים ועוד. אחד היתרונות שלה הוא שהשימוש בה מתאים לכל סוגי המבנים ומאפשר שימוש כגמר סופי למחסנים או רצפות דקורטיביות.

ממה עשויה מדה מתפלסת?

מדה מתפלסת היא למעשה חומר במרקם אבקתי, וכאשר מערבבים אותה עם מים, היא מתפלסת ומתקשה במהירות רבה.

למה משמש החומר?

מדה מתפלסת משמש ליישור של משטחי בטון או של משטחים מסוג אחר ונועד לכסות משטחיפרקטים, קרמיקה וכדומה. העובי המומלץ נע בדרך כלל בין בין 30-3 מ"מ.

מתי משתמשים במדה מתפלסת?

כיום נעשה שימוש במדה מתפלסת בתחומי בניה רבים בהם בניית בתי דירות, משרדים, מבנים ציבוריים, בתי מלון, בתי מגורים, מחסנים ורצפות מדויקות.

קיימים מספר סוגים שונים של מדה מתפלסת וזאת על מנת להתאים אותה בצורה המיטבית לסוגי המשטחים השונים:

מדה על בסיס של גבס – ישמש בדרך כלל כתשתית לחיפוי של אריחים.

מדה צמנטית – זו נחשבת למדה הסטנדרטית ובה משתמשים לרוב. סוג מדה מתפלסת זו משמש לכל סוגי החיפויים, להדבקה של פרקטים ולציפויים אפוקסיים.

מדה מיוחדת אשר עמידה בפני שחיקה ומשמשת בעיקר למשטחי תעשייה- היתרון שלה הוא שהיא יכולה גם להישאר חשופה, מבלי שזה פוגע באיכויות שלה, והיא תחשב למוצר סופי, עם משטח אחיד. סוג זה יתאים במקרים ספציפיים בהם נדרשת רמת פילוס דקה במיוחד וישמש בדרך כלל לחידוש של מבני תעשייה ישנים ובכלל בשטחים גדולים.

מדה מתפלסת מתאימה לשימוש פנימי וגם לשימוש חיצוני.
יתרון נוסף למדה מתפלסת הוא שניתן להכניס לתערובת פיגמנטים בזמן ההכנה, וכך לקבל משטחים במגוון רב של גוונים, כמו כן ניתן להוסיף עיטורים שונים, או לחרוץ את המשטח לפי צורות וכך לקבל מראה של אריחים.

לצורך עבודות בטון חשוב לקחת חברה אשר מתמחה בתחום, חברה מקצועית ואמינה שתיתן אחריות על העבודה שלה. לכן אם אתם מחפשים חברה שמתעסקת בבטון חשוב לבדוק היטב ולראות איזה הן בעלות ותק רב, ובעלות ניסיון גדול יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111364 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111793 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112155 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111509 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111316 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111419 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111703 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222239 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222745 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222719 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222843 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213614 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213862 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica