חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כדאי לרכוש דירה בטבריה

מאת: דוד כהןבית חכם11/07/20101596 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילו שמחפשים מקומות השקעה כדאיים בארץ וכבר ודאי התייאשו משוק הנדל"ן הבלתי אפשרי של תל אביב, מחפשים יותר ויותר מקומות השקעה אלטרנטיביים, רצוי כמובן בערים אשר נמצאות לפני תקופת פיתוח גדולה, מה שמאפשר לרכוש נכס במחיר נמוך יחסית, אך לקבל תמורה טובה למחיר. בין הערים שכבר החלו בתנופת פיתוח מבטיחה נמצאת טבריה, שעד היום אולי היינו רגילים לבקר אותה רק במסגרת חופשות.

העיר טבריה שהיא אחת מן הערים ההיסטוריות ביותר בארץ וגם אחת מ- 4 הערים הקדושות ליהדות, הייתה ידועה עד היום כעיר נופש מבטיחה, כנראה בגלל מיקומה המצויין למרגלות הכינרת. אך בשנים הקרובות לעיריית טבריה ישנה מטרה נוספת והיא להפוך את העיר לעיר אטרקטיבית  גם להשקעות נדל"ן וכיוצא בזאת, עיר אשר תמשוך אליה אוכלוסיות חדשות למגורים.

אחת ממטרות תכנית הפיתוח החדשה היא לשמר ולחזק את מעמדה של טבריה כעיר תיירותית מובילה ובעקבות כך צפויה השקעה של מעל 200 מליון שקלים אשר יושקעו בשימור ופיתוח של מרכז העיר. במסגרת התוכניות צפויים לעבור שימור מבנים ודרכים היסטוריות ובנוסף להן ישופצו ויוקמו דרכים חדשות למכוניות ולהולכי רגל, כאשר מבני התעשייה הזעירה אשר ממוקמים כיום במרכז העיר, יפנו את מקומם למען מרכזי מסחר חדשים אשר ישמשו את תושבי ומבקרי העיר.

הפרנסה העיקרית של העיר טבריה היא כידוע מתיירות ולכן תכנית הפיתוח שמה דגש רב על קהל המבקרים הרב המגיע מדי שנה לעיר ומעבר לדרכי גישה חדשות בין העיר לחופי הכינרת, עומדות בפתח גם השקעות משמעותיות במלונאות וכך לדוגמא צפוי לקום בעיר מלון 'אלביט' מפואר, כאשר גם הטיילת הקיימת המשמשת תיירים מהארץ ומהעולם, צפויה לעבור שיפוץ וחידוש.

לאילו שהבינו כי זה הזמן להשקיע בטבריה לפני שמחירי הנדל"ן יעלו עוד יותר, יעמדו בקרוב כמה אלפי יחידות דיור חדשות בשכונות חדשות וגם השכונות הותיקות יותר צפויות לעבור שיפוץ ולקבל אל שורותיהן עוד דיירים.

 



תגיות המאמר: נדלן, השקעה, דירה בטבריה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213622 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201466 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205173 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica