חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העלאת תמונות לאינטרנט? מה זה?

מאת: דורון היינהאחסון אתרים04/06/20101637 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם הפופולריות הגוברת ברציפות מושגת על ידי בלוגים, פורומים במכירות פומביות באינטרנט, הביקוש הגבוה בקרב משתמשי הקצה לשירותי העלאת תמונה רק הולכים וגוברים. תהליך העלאת תמונה מאוד פשוטה ומהירה: לאחר שהחלטת איזה תמונות אתה רוצה להעלות על גבי האתר כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התמונות מהמחשב ואז להעביר אותם לשרת על ידי באמצעות לחיצת כפתור.

אתרים באיכות גבוהה בדרך כלל מספרים למשתמש לשלוח תמונות מרובות בבת אחת, ולחסוך כמות ענקית של זמן.

לאחר תהליך העלאת התמונה ניתנת למשתמש אפשרות רחבה של קישורים לתמונה, וכמובן אפשרות לראות את התמונה בגודל מוקטן. אין צורך לחשוש מנפילת או מחיקת התמונה מהשרת, רוב האתרים המציעים שירותי העלאת תמונות משאירים את התמונות זמן רב.

רובם המוחץ של האתרים המספקים את השירותים הנ"ל מאפשרים למשתמש להעלות תמונות במגוון רחב של פורמטים (JPG ,SWF ,JPEG , BMP ,TIFF , PNG ועוד..). לאחר שתשלים את שליחת הקבצים לשרת, תוכל להראות תמונות שטענת לאנשים אחרים, ע"י קישור עם קוד HTML , המקשר עם קוד BB או באמצעות תמונות ממוזערות.

שירות העלאת התמונות בחינם הוא אידיאלי עבור משתמשים שרוצים להיפטר מ WEBSPACE אישי (למשל בעלי איחסון קטן, או אתר שמתבסס על גלריות של משתמשים). ומציעים מגוון רחב של יתרונות כגון: אפשרות ליצור אלבומים, גלריות תמונה, או אפילו מצגות , אפשרות לשנות את גודל התמונה לגודל המועדף על המשתמש ועוד המון המון אפשרויות מתקדמות.

אתרי העלאת תמונות, בעיקר מתמחים בתמונות אך אין זה אומר שזה השירות היחידים שהם מציעים.

לרוב אתרים גדולים שרוצים לקבל ולספק שירות נוסף למשתמש נותנים אפשרות העלאת קבצים , העלאת שירים ועוד.

האתרים מציעים אפשרות של שימוש ע"י הרשמה או שימוש ללא הרשמה, כאשר ההבדל העיקרי בין משתמשים רשומים ללא רשומים הוא גודל האיחסון המוצע, וזמן ההמתנה שהקובץ או התמונה עולים. בנוסף יש אתרים הנותנים לערוך חיפוש באתר כדי למצוא תמונות ישנות או שירים שאותם אתה מעוניין למצוא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנו מזמינים אותכם להנות משפע של משחקים סרטים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קהילת פורומים
TRP , המקום המתאים בשבילך.

העלאת תמונות בקלות במהירות וביעילות. uppy העלאת תמונות עם חיוך :P

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון היינה

מאת: דורון היינהאינטרנט - כללי16/09/101192 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהטלוויזיה16/09/101375 צפיות
סדרת הדרמה של הוט העוקבת אחר קורותיה של משפחת פשע מאורגן מגיעה לעונה שלישית. האם כוכב הסדרה, נדב אסולין יכנס לעולם התחתון?

מאת: דורון היינהמשחקי כדור12/07/102063 צפיות
כולנו אוהבים להשתתף בהימורים אם מדי פעם או באופן קבוע מתוך תקווה לזכייה בפרס כספי. במסגרת הימורים חוקיים בישראל ניתן להמר על הימורים אשר נמצאים תחת פיקוחה ובאישורה של המדינה. משחקים עיקריים שניתן להמר בהם כוללים הגרלות השונות מטעם מפעל הפיס ובראשן הלוטו והימורי ספורט, בהם טוטו וטוטו ווינר מטעם המועצה להסדר ההימורים בספורט.

מאת: דורון היינהרכב08/07/101922 צפיות
רפורמות שהתרחשו בשנים האחרונות עתידות לשנות את שוק יבוא הרכב הישראלי. תקנה חדשה פותחת אופציה חדשה ליבוא רכב מקביל. כמו כן הקלות במכס מחזקות את הבחירה ביבוא רכב אישי.

מאת: דורון היינהניהול תוכן07/07/101313 צפיות
אנשים רבים, בכל השכבות החברתיות והגילים, מעלים תמונות לרשת האינטרנט. האינטרנט מאפשר העלאת תמונות מהירה וקלה. באופן זה מיליוני אנשים ברחבי העולם יכולים לחלוק חוויות אישיות עם חבריהם ועם אנשים שמעולם לא פגשו ולא לדאוג כי התמונות יימחקו מזיכרון המחשב.

מאת: דורון היינהפורומים וקהילות02/07/101523 צפיות
לאחרונה אני רואה תופעה מוזרה שנקראת קהילת פורומים , החלטתי לנסות ולבדוק את פשר הדבר, נכנסתי לאתרים ופורומים המחשיבים את עצמם כקהילת הפורומים הטובה בארץ ונוכחתי לגלות שאין זה הדבר.

מאת: דורון היינהרכב01/07/101706 צפיות
בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתקנות החלות בשוק יבוא הרכב. לאחרונה חלה רפורמה משמעותית המתירה יבוא רכב מקביל. בשל מגמות אלה אנו מאמינים כי כדאי להכיר את השיטות השונות ליבוא רכב בישראל.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173520 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176218 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163118 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153122 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152645 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152829 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152550 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica