חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עוד יש לעשות בדלתות

מאת: טירן מויאלשיפוצים13/07/2010873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדלת היא פריט ריהוטי שיש לבצע בו לא מעט עבודות עד שיש בידינו מוצר מוגמר של דלת איכותית ויעילה. במאמר זה נפרט שתי פעולות חיוניות שיש לבצע בדלתות שהן איטום וצביעה.

איטום דלתות

דלתות הן אחד הרהיטים בבית שדרוש לו איטום מירבי, היות ודלת חוצצת בין הפנים לחוץ, והיות דלת חוצצת בין חדר אחד למשנהו, הרי שאם אין בדלתות איטום איכותי , אזי דרך הדלת יוכלו לעבור מגוון רחב של מפגעים כמו רוחות, חרקים מזיקים , מי גשם, רעשים חזקים, ועוד.

היום כל החברות העוסקות בייצור ושיווק דלתות מכירות בחשיבות הנושא של איטום דלתות ולכן אנו יכולים למצוא היום מגוון רחב של אביזרים משלימים שונים המספקים אטימות מקסימלית,
בין האביזרים הללו אפשר לציין את גומי האיטום , ואת המעצור שמונע את טריקת הדלת, פסי אטימה שנועדו לאטום את סף הדלת ולמנוע חדירה של רוחות, מי גשמים,  ועוד.
מה שבטוח הוא שדלתות אטומות היטב הן דלתות שאכן מצליחות לשמור על החיץ בין הפנים לחוץ, ולבצע תיחום איכותי ויעיל בין חלל אחד למשנהו

צביעת דלתות

דלתות כבר מזמן לא רק פריט המגן עלינו אלא הן חלון הראווה שלנו, ולכן אנו משקיעים היום לא מעט בדלתות, יש כאלו שיוסיפו לדלת אביזרים שונים שיעניקו לדלת מראה דקורטיבי ומעוצב, ויש כאלו שיחליטו על צביעה של הדלת לשם חידוש המראה של הדלת והפיכתה לדלת בעלת מראה צעיר ורענן.
צביעת דלתות היא דרך שלנו לומר אמירה כלשהי לכל מי שמגיע לביתנו, יש מי שיצבע את הדלת בצבעים רועשים ונועזים, ויש מי שיצבע את הדלת בצבע סולידי ושקט. 

צביעת דלתות היא תהליך הכולל בתוכו כמה שלבים שהם: שיוף שכבת הצבע הקיימת, וצביעת הדלת בשכבת צבע חדשה,ומעליה שכבת לקה מגינה.
דלתות מעץ ניתן לצבוע אותן רק בצבעי שמן, ואילו דלתות ממתכת אפשר לצבוע אותן באמצעות תהליך של צביעה בתנור, ודלתות של חדרים לחים כמו אמבטיה צריכות להיות צבועות בצבעים עמידים לרטיבות ולחות.
יש כאלו שמחליטים לבצע בעצמם את הפרויקט של צביעת דלתות וחידוש המראה שלהן, ויש כאלו המעדיפים להעביר זאת לידי אנשי המקצוע המתמחים בצביעת דלתות.

 



תגיות המאמר: דלתות, איטום, צביעת דלתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב על ידי S.M Design - קידום אתרים בגוגל בנוסף מתמחה החברה בכתיבת תוכן לאתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טירן מויאל

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי09/01/13907 צפיות
אם אתם מחפשים בעלי מקצוע בתחום איטום מרפסות, זיפות גגות או איטום מקלחות כנראה שגם אצלכם החורף הביא יחד אתו את הנזילות. משמעות המילה איטום היא סגירה של כל הפתחים הקיימים וכשיש נזילות זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות על מנת שמי הגשמים לא יוכלו לחדור אל הקירות ולהרוס אותם. אז איך עושים זאת? למי פונים? ומהו הפתרון האידיאלי לבעיית הנזילות?

מאת: טירן מויאלריהוט 16/11/12977 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מזרונים חדשים עליכם להבין תחילה שהמטרה העיקרית של כל מזרון היא להעניק נוחות מקסימאלית תוך הקפדה על בריאות המשתמש.

מאת: טירן מויאלבניין ואחזקה - כללי20/09/121731 צפיות
מפוחים לשחרור עשן, הם אינם מוצר נדיר, היום כל חנות, כל מבנה של מפעל, או מוסד ציבורי או פרטי מחויבים ע"פ תקן 1001 להתקין מכשיר שיסייע בפינוי העשן במקרה שבו חס וחלילה פורצת שריפה באותו מבנה. אחד מהמכשירים היעילים ביותר לפינוי עשן הוא מפוח לשחרור עשן שמצליח לשאוב את העשן, ולהוציא אותו במהירות אל מחוץ לחלל המבנה.

מאת: טירן מויאלהריון ולידה12/09/12972 צפיות
אם את כבר סופרת את הימים לקראת ההתרגשות הגדולה שאת סוחבת בבטן כבר כמה חודשים טובים, כנראה שאת לקראת הלידה מצפה ומחכה לרגע המאושר בחייך. אז איך מתכוננים לרגע הזה שמביא איתו המון שמחה ויחד עם זאת גם המון סידורים, קניות והתלבטויות כמו האם לרכוש כרית הנקה?, כמה סוגי בקבוקים יש לרכוש? ועל מה אפשר לוותר?. הגיע הזמן לעשות סדר.

מאת: טירן מויאלנדל"ן ומקרקעין04/07/121110 צפיות
רוצים להוביל בתחום יזמות נדל"ן ? רוצים לדעת איפה הכי כדאי להשקיע ולמה ? לא בטוחים אם לרכוש נכס מסוים ? לא יודעים אם להתחיל בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל או בארץ ? אז מה בעצם קובע את מחירי הנכסים ? צירפנו עבורכם את כל הסיבות הגורמות לעליית ערך הנכסים על מנת שתוכלו לדעת אם מומלץ לבצע רכישה באזור מסוים.

מאת: טירן מויאלנדל"ן08/01/121338 צפיות
הכנסה פסיבית באמצעות השקעות נדלן היא הכנסה קבועה אשר מעניקה לבעל הנכס בטחון כלכלי ושכר חודשי. ישנם שיטות רבות לייצור הכנסה פסיבית והדרך המשתלמת ביותר הינה השקעות נדלן הדרך להגיע להכנסה מסוג זה היא ברכישת דירה, חנות או מגרש , שיפוץ במידת הצורך והשכרת הנכס.

מאת: טירן מויאלקייטרינג25/12/11919 צפיות
קייטרינג בשרי מכיל תבשילים רבים: ממולאים, על האש, כיסונים, מאפים בשריים ועוד. המבחר והתפריטים שניתן להרכיב בקייטרינג כזה הוא עצום, לכן יעמוד לרשותכם שף פרטי שיעניק לכם עצות כיצד לבנות תפריט טעים שיתאים לסוג האירוע שלכם.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232648 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223309 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica