חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שבעה רעיונות קלים ומהירים לעיצוב פנים של הבית לקיץ

מאת: דוד גרינברגאדריכלות פנים18/07/20101118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב פנים לבית בעונת הקיץ יוסיף לו רעננות רבה וכל זאת ניתן לביצוע ללא עבודה אשר תגביל אתכם ותצריך מכם זמן, כסף ומאמץ רבים.

כל מעצב פנים בעל תושייה , מקוריות ויצירתיות יאמר לכם כי לא תמיד חייבים להוציא כספים רבים על מנת ליצור אווירה חדשה בבית, להלן כמה עצות כאלה -

1.     אם ברצונכם להוסיף במהירות צבע לתוך הבית או החדר הספציפי , צביעה היא אפשרות נהדרת.

אולם על מנת לחסוך בזמן וכן בכסף, פשוט התמקדו בקיר אחד ספציפי אותו תצבעו ותהפכו למוקד פוקאלי שם.

ברוב החדרים בעלי גודל ממוצע , ניתן לבצע צביעה של חדר אחד בפחות משעה אחת.

2.     במקום לתפור או לקנות כיסויי כריות חדשים , נסו להשתמש בטכניקות עטיפה ללא תפירה.

ניתן לעטוף כריות בבד לפי בחירתכם , ממש כמו מתנה ולאחר מכן לסגור את הכול בעזרת כריכת סרט בד יפה שגם משמש  בתור קישוט וגם שומר על הכרית עטופה.

3.     קחו קופסא ועברו מסביב לחדר, איספו את כל האביזרים הנמצאים רק לשם תצוגה, דאגו לבחור ולשים רק שלושה מתוכם על גבי המדפים או השידה , דבר שייתן מראה פחות מבולגן וכן פחות אביזרים לנקות אבק מהם.

4.     אם אתם אנשים שאוהבים נוכחות של פרחים בבית אך שונאים את הזמן והכסף המוצאים על הניקיון והחלפת הסידור, מצאו אזור שטוף שמש בגינה וזרעו שם כמה זרעי חמניות.

הרבה זני חמניות הינם ללא אבקנים הנופלים לכל עבר, גדלים בקלות, הופכים את הגינה למושקעת יותר ויכולים להחזיק עד 10 ימים בואזה, כל זאת בעלות של חבילה אחת של זרעים!

5.     הסירו שטיחים או וילונות כבדים לקבלת מראה רענן יותר המתאים לתקופת הקיץ.

השאירו וילונות קלילים על מנת לשמור על הפרטיות בבית וכן על הצלת החדר מאור שמש ישירה.

6.     נקו משטחי זכוכית בחדרים השונים.

המשטחים המבריקים אשר בבית שלכם מחזירים אור ומאירים דבר שתורם לאווירה קיצית נעימה.

אל תשכחו גם את מסכי הטלביזיה ואפילו את מסגרות התמונות, ברגע שתנסו את הטכניקה הזאת תראו כי החדרים בבית נראים בהירים ורעננים יותר במאמץ מינימאלי של רכישת חומר לניקיון זכוכיות זול או שימוש בחומץ.

7.     לבסוף, ארגנו מחדש את הרהיטים בחדרים בהם ביליתם את חודשי החורף, ערבבו בין פריטי החדרים , הורידו תמונות, אחסנו פריטים המתאימים יותר לחורף, שימו פריטים שאינם בשימוש תדיר בארונות.

מה שלא תעשו כדי להכניס את הקיץ אל ביתכם  , נסו להשתמש בכמה מן העצות שהבאנו על ידי מיטב מעצבי פנים כאן .

אלה הן דרכים קלות, מהירות וזולות כך שאין לכם מה להפסיד.

 



תגיות המאמר: מעצבי פנים, מעצב פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132322 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131586 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111594 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111570 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111749 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111873 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111680 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181675 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171945 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172102 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161928 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164609 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161833 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151916 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica