חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לאירועים

מאת: יערה דניאלעסקי מזון20/07/20101107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שאחד הדברים המרכזיים ביותר שעושים את האירוע זה האוכל. מוזיקה זה משהו שמיועד יותר לצעירים, עיצוב יפה של האולם זה משהו שמיועד יותר למבוגרים, אך האוכל זה לכולם. כל אורח מגיע לאירוע כשהוא מקווה לטעום ממטעמים שלא טעם בעבר.

לצערנו הרב, האוכל של אולמות וגני אירועים הולך וסופג יותר ויותר ביקורות. הטענה כיום היא שאולמות אירועים משקיעים יותר ויותר בעיצוב, ופחות ופחות באוכל. רבים הם המקרים בהם האורחים יוצאים מתוסכלים כי לא מצאו מה לאכול. לפעמים אפילו טוענים שהסטייקים שהוגשו היו במקרר כמה ימים וחוממו לקראת האירוע. בסבירות גבוהה הם אפילו ממוחזרים מהאירוע שהיה במקום יום קודם לכן.

אם אתם רוצים להימנע ממצבים מביכים שכאלה באירוע שלכם, אל תסמכו על האוכל שיגישו לכם באולם, תפנו לחברת קייטרינג. האתגר הראשון הוא למצוא אולם אירועים שיסכים לארח חברת קייטרינג. אל תתפשרו על החיפושים, כי יש מקומות שאין להם בעיה לתת לכם רק את האולם ולאפשר לכם להביא חברת קייטרינג מבחוץ. אם אתם מתקשים למצוא אולם כזה, כדאי לחשוב על אירועים בחיק הטבע: בחוף הים או ביער. ניתן למצוא מקומות כאלה בקלות יחסים בעזרת חברה המתמחה בהפקת אירועים. אותה חברה יכולה להפנות אתכם גם לחברת קייטרינג לאירועים.

היתרון הגדול של חברות הקייטרינג על פני כל האלטרנטיבות, זה המבחר העצום שהן מציעות ללקוחות שלהם. חברות קייטרינג לאירועים מחזיקים תפריטים מאוד עשירים ומיוחדים, כך שגם אניני הטעם ימצאו שם מנות שירשימו אותם. אם פניתם לחברת קייטרינג שתספק אוכל לאירוע שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שלא תקבלו תלונות על האוכל.

חשיבותו של הקייטרינג הכשר:

בגדול, כשמזמינים קייטרינג כשר, עושים זאת מתוך התחשבות במוזמנים הדתיים. יחד עם זאת, רבים מהחילוניים שומרים כשרות לא פחות מהדתיים. חילוניים רבים בחיים לא יחשבו על להכניס לפה בשר חזיר או לאכול קינוח חלבי אחרי סטייק. מסיבה זו, כשאתם מארגנים אירוע גדול, תזמינו קייטרינג כשר. אתם לא יכולים לדעת מהם הרגלי האכילה של כל אחד ואחד מהאורחים. פנייה לקייטרינג כשר מצמצמת את הסיכוי שהאורחים שלכם לא ימצאו מה לאכול.

עניין נוסף הוא שבמדינת ישראל, בקרב האוכלוסייה היהודית ה"מיין סטרים" זה אוכל כשר. מסיבה זו הגשה של אוכל לא כשר באירוע גדול זה מעשה שעלול להתפרש כזלזול במוסכמות או אפילו חוסר נימוס. אם אתם רוצים להימנע מביקורת מיותרת על האוכל שהוגש באירוע שלכם, תפנו לקייטרינג כשר.

פרט לכך, מי שפונה לחברת קייטרינג לא כשרה, לא יוכל למצוא אולם אירועים שיסכים לארח את האירוע. אולמות אירועים מתחייבים על שמירת כשרות, ולכן לא יכולים להכניס קייטרינג לא כשר. יתרה מזאת, אם האירוע הוא חתונה, שום רב לא יבוא לחתן זוג שמגיש אוכל לא כשר באירוע שלהם. במלים אחרות, קייטרינג כשר זה דבר הכרחי באירוע, במיוחד אם מדובר בחתונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111362 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111787 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112154 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111508 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111315 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111418 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111701 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213668 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214070 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205535 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810534 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183358 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173153 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173517 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica