חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיש לבית

מאת: נחמה לוינשטייןעיצוב20/07/2010858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה יקר יותר, אבן קיסר או שיש טבעי? האם השימוש בשיש מתאים לחוץ? האם ניתן לרצף את הבית באופן עצמאי, ומתי מומלץ להחליף את הצנרת? תשובות לשאלות אלה ואחרות במאמר הבא.

במהלך העשורים הראשונים מאז הקמת המדינה כמעט כל בית ודירה ישראליים נראו אותו הדבר: מרצפות טרצו לבנות, ירקרקות או חומות, ו'שיש' במטבח העשויים משיש חברון. בשנות השמונים של המאה שעברה התחילו להכנס עוד חומרים לבתינו, בעלי תכונות, מראה וכמובן גם מחירים שונים, אשר אפשרו לכל בעל בית לקחת את החומר אשר תואם את טעמו ושימושיו.

בנוגע לתחום הריצוף, לדוגמה, אפשר לבחור לכסות את הרצפה בשיש, אבן מסוגים אחרים, פורצלן, חרסינה, פרקט עץ או חומר סינתטי, או הלינוליאום הקלאסי, ואת המשטחים במטבח ובאמבטיה באבן טבעית, בשיש אבן קיסר, עץ או נירוסטה. ועם מגוון כה רב, אין פלא שיש לנו הרבה שאלות, שבהן איך ניתן למצוא שיש יצוק, ומהם היתרונות והחסרונות של החומרים השונים?

צריכים שיש איטלקי? מעוניינים במידע בנושא שיש לבית? הרי לכם מספר טיפים אשר יסייעו לכם להתוודע לנושא:

חומרי ריצוף מכל הסוגים קונים רק ממשווקים מוכרים. רק כך תוכלו לדעת שהחומרים איכותיים ונושאים תו תקן.

בזמן רכישת שיש שאלו אם אתם זכאים לאחריות של מספר שנים לפחות למקרים כגון שחיקה ופגמים אחרים.

כאשר קונים משטחי עבודה למטבח, בררו שהמחיר הוא סופי ושהוא כולל גם את עלות ההובלה וההתקנה.

שיש מתאים בעיקר לחללים פנימיים, שכן רטיבות וקרינת שמש ישירה פוגעות עם חלוף הזמן בצבע השיש, גורמות לשחיקה מהירה ולדהייה גם בתוך שנים בודדות.

מרצפים? הקפידו לשמור כמה חבילות של המרצפות החדשות למקרה שתצטרכו לתקן או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים.

אם אתם עושים שיפוץ כללי בבית, כאשר אתם מגיעים לזמן החלפת הרצפות, כדאי מאד להחליף את הצנרת, גם במקרה שמערכת הצנורות עדיין תקינה לחלוטין.

רוצים לקרוא עוד על עבודות שיש? למידע נוסף כנסו לאתר רצפת שיש ותשמעו הכל על הנושא. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101571 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107132 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102816 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172518 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175138 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172611 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172372 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172292 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162223 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162263 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica