חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות למכירה בפתח תקווה – לא כמו בעבר

מאת: שגיאנדל"ן21/07/20101494 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במחירי הדירות באזור המרכז, כאשר המחירים הגבוהים ביותר נרשמו, כמובן, בתל אביב. מומחי נדל"ן טוענים שכיום מחירה של דירה במרכז תל אביב גבוה יותר ממחירה של דירה באזור דומה בברלין, ואפילו בלונדון.

דירות בתל אביב הפכו לדבר כמעט בלתי אפשרי לרכישה עבור הישראלי הממוצע. עליות המחירים בגוש דן בכלל ובתל אביב בפרט נגרמו, בין היתר, בשל הריבית הנמוכה שהיתה במשק בשנתיים האחרונות, בשל המחסור בקרקעות מופשרות לבנייה באזור המרכז ובשל המשקיעים הזרים (בעיקר יהודים מצרפת ובריטניה) שרכשו דירות בסמוך לחופי תל אביב, בשנים בהם היורו היה חזק משמעותית בהשוואה לשקל, והזרימו ביקושים גדולים לשוק – מה שתמך בעליית המחירים.

גם ערים כמו גבעתיים ורמת גן הפכו יקרות מאוד: דירות למכירה בגבעתיים הפכו יקרות מאוד בשל הקרבה לתל אביב ובשל העובדה שבגבעתיים גרה אוכלוסיה אמידה בעלת רמת השכלה גבוהה. גם דירות למכירה ברמת גן הפכו יקרות מאוד, אם כי הן זולות יותר מהדירות בגבעתיים. דירות למכירה ברעננה – גם מחיריהן האמירו בשנים האחרונות. דירות למכירה בהרצליה מעט פחות יקרות כאשר מדובר על דירות במרכז העיר – אולם בהרצליה פיתוח, בה יש קוטג'ים מפוארים וריבוי שגרירויות זרות, המחירים גבוהים ביותר.

בתים למכירה בפתח תקווה הגיעו ל-4 מיליון שקל

בשל המחירים הגבוהים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה ורעננה – תושבי גוש דן חיפשו אלטרנטיבות דיור זולות יותר באזור המרכז. זו הסיבה לכך שרבים מהם התפשרו על מגורים בפתח תקווה. דירות למכירה בפתח תקווה, הפכו אטרקטיביות ומבוקשות מאוד בשנים האחרונות.

בשנים האחרונות נרשמו היקפי בנייה עצומים בפתח תקווה והתפתחו בה שתי שכונות חדשות: שכונת אם המושבות בצפון העיר ושכונת "כפר גנים ג'" בדרום מערב העיר. הנדל"ן בפתח תקווה הגיע לראש טבלת המכירות הארציות. בשל היקפי הבנייה העצומים, שהגדילו את היצע הדירות, מחיריהן של דירות למכירה בפתח תקווה עלו – אבל בשיעור נמוך יותר בהשוואה לשיעור עליית מחירי הדירות בתל אביב והשרון.

בתים למכירה בפתח תקווה שנבנו לאחרונה בשכונות יוקרתיות כמו נווה עוז או כפר גנים ג' -  הגיעו למחירים של 4 מיליון שקל. הכוונה היא לבתים צמודי קרקע עם שני מפלסים + מרתף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121469 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112022 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115276 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119255 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica