חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי תזונה נכונה?

תזונה נכונה מהווה נדבך חשוב ומרכזי במאמצינו לשמור על בריאות גופינו ונפשנו. תזונה נכונה היא רק חלק אחד ממכלול רחב של מרכיבים שמטרתם לעמוד במשימה זו. בעולם המתועש רמות הלחץ עולות, שעות העבודה מתארכות, כמות המזון המעובד שאנו צורכים מהווה חלק משמעותי בדיאטה היומיומית של רבים מאיתנו, והנגישות למוצרי מזון טריים ובריאים נטולי שאריות של חומרי הדברה מזיקים ותוספי מזון מיותרים יורדת.

בשנים האחרונות עם העלייה במודעות למזון אותו אנו צורכים והתפתחות הרפואה האלטרנטיבית לצד המחקר המדעי הקונבנציונאלי עדיין ישנם כאלו הנוהגים להתייחס בזלזול ובביטול לרעיון של תזונה נכונה ולראות בו כלא יותר מטרנד חולף. הגישה הזו לא-נכונה מיסודה ואסור להסתכל על תזונה נכונה אך ורק כאופנה חולפת אלא כגישה חיונית ובריאה לחיים.

שילוב נכון של תזונה נכונה, התאמת דיאטה המתאימה לאורחות חיינו, ופעילות ספורטיבית, יכול לתרום לא רק לאיזון פיזיולוגי נכון אלא גם לשפר את מצב רוחנו.

תזונה נכונה היא אינה פריבילגיה לחלקנו, היא הכרח לכולנו.

תזונה נכונהעקרונות מנחים:

  • מזון בריא. זה כמו לומר את הברור מאליו אך יחד עם זאת זה עדיין חייב להיאמר. תזונה נכונה מתחילה במזון בריא. רבים נוטים לבחור את מה שהם מכניסים לגופם רק על-פי הערך הקלורי של אותו מוצר אך זהו רק אספק אחד שאינו עונה על הצורך במזון בריא.
  • פעילות ספורטיבית. תזונה נכונה לא באה על חשבון הצורך בפעילות גופנית. לא מספיק לאכול נכון, אלא צריך גם להפעיל את גופינו.
  • אכילה מסודרת. רבים מאיתנו עובדים שעות רבות, מבוקר עד ערב, ונותנים לעבודתם לבוא על חשבון תזונה נכונה. אוכל בריא נצרך באופן מסודר.
  • גיוון באוכל. לאכול בריא אומר גם לאכול מגוון רחב של אוכל בריא ולא להיצמד לאותו האוכל כל הזמן.
  • שתיית מים. חשוב להקפיד לשתות מים ולהמעיט בצריכת משקאות ממותקים.

איך נדע מהי תזונה נכונה?

רבים מאיתנו יודעים שתזונה נכונה הינה חיונית אך לא יודעים מה לאכול, מתי לאכול, ואיך להגיע למידע. ובכן, כיום כאשר כמעט בכל בית ישנו חיבור לרשת האינטרנט, תזונה נכונה מתחילה און-ליין. דרך חיפוש קצר ופשוט באינטרנט אפשר לאסוף מידע רב וחיוני בנוגע לתזונה נכונה. בנוסף לאתרים המקדישים את עצמם לנושא של תזונה נכונה ישנם אנשי מקצוע אשר כותבים על הנושא בבלוגים שלהם. באינטרנט תוכלו למצוא טיפים למתכונים, עצות מועילות, ורשימות של חנויות טבע.

היום לא צריך להיות עשיר בשביל להיפגש עם דיאטנית. קופות החולים מעסיקות אנשי מקצוע אשר יכולים לייעץ לכם בנושא של תזונה נכונה, ולהתאים לכם דיאטה אישית.

 



תגיות המאמר: תזונה נכונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת גלאסווד - היבואנית הרשמית של דלתות פנים AAW בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסק4 קידום אתרים

מאת: אסק4 קידום אתריםצילום אירועים09/08/101195 צפיות
חתונה היא אחד האירועים המרכזיים בחיי האדם וכשכזה, כמובן שחשוב לתעד אותו, בעזרתו של צלם חתונות מקצועי. אך בטרם נגיע לשלב צילום אירועים, כמובן שיש לבחור איזה מבין גני אירועים, מתאים לאירוע אותו אנו רוצים לערוך. במאמר זה נתמקד באירוע שהוא חתונה ולכן נתייחס לנושא צילום אירועים בכלל כשההתמקדות תהיה על נושא צלם חתונות, בפרט.

מאת: אסק4 קידום אתריםחתונות09/08/101132 צפיות
יום החתונה הוא היום הכי מרגש מבחינת הכלה כל היום עד הרגעים שלפני החתונה היא מבלה בין כותלי סלון כלות, אותו היא בחרה מבעוד מועד. לדעתינו עדיף למצוא סלון כלות, שיכלול את כל צרכי הכלות. הכלות ביום זה מבלות את זמנן כדי להראות במיטבן, לכן עדיף לבחור סלון כלות שידאג לכל צרכי הכלה באותו היום, החל מטיפול קוסמטי, איפור כלות, וכמובן הדבר המרכזי, אולי אחרי שמלת הכלה הוא עיצוב שיער לכלה.

מאת: אסק4 קידום אתריםחתונות09/08/101080 צפיות
אבא, אמא אנחנו מתחתנים, הודיע לנו סוף סוף הזוג הצעיר. התרגשות רבה, אותנו אחזה ועכשיו נתחיל בעבודה, צריך חתונה לתכנן. אחת כזאת שתהיה משמחת ותתאים לסגנון הזוג הצעיר, שהרי לא כל יום מתחתנים. רגע רגע, איפא להתחיל? כל כך הרבה דברים יש לארגן, חתונה היא "הפקת אירוע" ללא כל ספק. מיד לאחר קביעת התאריך והכנת רשימת המוזמנים, החלטנו שתחילה נבחר מקום מתאים.

מאת: אסק4 קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן09/08/101209 צפיות
החלטתם על מיסוד הקשר שלכם - חתונה עומדת לה באופק, אחד הדברים המרכזיים ליום זה, הוא בחירת שמלות כלה מהממות ובחירת חליפות חתן. בנות רבות חולמות על יום זה, עוד משחר ילדותן, הן רואות בעיני רוחן, שמלות כלה, את האולם בו הן תנשאנה ואת עצמן עם החתן מחוללים ברחבת הריקודים, הוא לבוש חליפה אלגנטית שאותה בחרו ביחד, בני הזוג ממבחר חליפות חתן ללא ספק חתונה היא אחד האירועים החשובים בחיי האדם.

מאת: אסק4 קידום אתריםהפקות אירועים09/08/101043 צפיות
לאחרונה ניתן לראות כי, צצים יותר ויותר גני אירועים בשרון, עד כי המחשבה על גני אירועים מביאה אותנו לחשוב ישירות על גני אירועים בשרון. התרחבות נכרת זו של גני אירועים בשרון מביאה לכדי תחרות גדולה בין אולם אירועים אחד למשנהו. רבים הם גני אירועים בשרון, המשלבים אירועים בטבע עם אולם אירועים, כך שבעלי השמחה יכולים להנות משני העולמות גם יחד.

מאת: אסק4 קידום אתריםחתונות21/07/101215 צפיות
כיום זיקוקי דינור מהווים חלק בלתי נפרד מאירועים חגיגיים מעבר לחגיגות יום העצמאות, זיקוקים לאירועים שונים כגון זיקוקים לחתונה, לבר מצווה למסיבות יום הולדת חותמים את רגעי השיא של האירוע בשלל צבעים בוהקים וצורות מופלאות המאירים את שמי הלילה.

מאת: אסק4 קידום אתריםאופניים21/07/101387 צפיות
במהלך השנים האחרונות חוזרים האופניים לאופנה, יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות שלהם בין אם זה ליציאה בקבוצה של טיולי אופניים , או לשם רכיבה בתוך הערים הסואנות. אופניים הם נוחים, מהירים ותורמים לבריאות. אז אם חשבתם לצאת לטיול, או הגעתם לעיר ועליכם לגמוע מרחקים, הפתרון הוא השכרת אופניים על בסיס יומי. אפשרות זו של השכרת אופניים, תאפשר לך לעבור ממקום למקום מבלי להיות תלוי בכלי התחבורה הציבוריים.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201564 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192002 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181702 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189757 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181506 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181576 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica