חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן כושר אישי לאחר הרזיה משמעותית

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/20181276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום, האוכל הרווי בשמן, ההרגל "להתפוצץ", שתייה מתוקה ועוד המון הרגלים לא טובים שגורמים לנו להשמין. נכון לשנת 2014, חיו בעולם כשני מליארד אנשים בעלי עודף משקל.

עקב המודעות של השנים האחרונות, אנשים רבים משנים את אורח חייהם ומנסים להשיל ממשקלם ולהיכנס לכושר. דבר זה כשלעצמו הוא חיובי כמובן, אך הרבה פעמים לא יודעים איך לעשות זאת נכון או איך לתפקד ברגע שאחרי.

חלק מהאנשים בעלי עודף המשקל המאסיבי, בוחרים לבצע ניתוח קיצור קיבה. בניתוח זה אנו בעצם לא משנים את ההרגלים שלנו, אלא "מכריחים" את הגוף שלנו להשתנות ובכך להרגיל אותנו לאכול פחות. לניתוח קיצור הקיבה יש יתרונות רבים והוא הוכיח את עצמו לא מעט, אולם כמו כל ניתוח וקיצור דרך, יש לו גם את החסרונות שלו.

כ-80% מאלו שעברו ניתוחי קיצור קיבה, יעלו מחדש את משקלם. מלבד ניתוחי קיצור הקיבה, קיימים גם כדורי הרזייה המביאים לאותה תוצאה: ירידה חדה במשקל בזמן קצר מאוד. לצידם קיימים האנשים שבחרו בדרך הקשה יותר ועובדים בשני מישורים: פעילות גופנית ותזונה נכונה. זה ייקח להם קצת יותר זמן, אבל בשיטה זו הם מרגילים את הגוף לתזונה טובה שתישאר איתם לאורך כל החיים וגם לפעילות גופנית ששומרת על הגוף בזמן שהוא יורד במשקל.

אלו שבחרו בניתוחים או בכדורי ההרזיה מוצאים את עצמם עם משקל מופחת מהר מאוד, ולא תמיד יודעים איך ממשיכים הלאה. איך משמרים זאת ואיך לעבוד עם הגוף החדש? בנוסף יש לציין כי לאחר שמגיעים לתוצאה הסופית, המשקל אולי ירד, אבל לא תמיד הגוף חזק ובריא. על פי מחקרים, ירידה חדה במשקל מביאה לירידה בכוח השריר והמסה שלו מזכירה במקצת מסת שריר של תינוק קטן! המשמעות היא שבשביל לחזק את הגוף אנו צריכים לעבוד ולא מספיק רק לרדת במשקל. בשביל לחזק את הגוף אנו חייבים לעבוד על אימוני כוח אינטנסיביים בשילוב של תזונה נכונה.

בנוסף, האתגר האמיתי הוא לא הירידה במשקל אלא השמירה עליו. את הירידה במשקל אנו עושים על ידי ניתוח או עבודה קשה, אבל זה זמני. את השמירה על המשקל אנו מתחזקים לאורך כל חיינו ופה נכנסת העבודה הקשה. בשביל שנוכל להתמיד ולהקפיד על אורח חיים בריא שיישמר ויעזור לנו לשמור על הנקודה אליה הגענו, מומלץ להיעזר במאמן כושר אישי שיכוון אותנו ויכיר את גופנו שהשתנה ללא היכר. מאמן כושר אישי יודע איך הגוף עובד אחרי הרזיה אינטנסיבית ויודע איך לשמר את ההרזיה ואיך לחזק את הגוף שזה לא פחות חשוב.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186674 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183661 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811156 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183351 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181802 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182838 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182453 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181692 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189658 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181562 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181264 צפיות
חשיבות הצריכה של תוספי תזונה במצבי בריאות שונים ולשיפור הביצועים הספורטיביים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica