חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך: מחשב אחד הופך למספר עמדות עבודה עצמאיות ומאפשר חיסכון אדיר בעלויות המחשבים

מאת: רועי טלטכנולוגיות חדשות28/03/20091689 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעזרת תוכנת BeTwin, אציג בפניכם את הרעיון המהפכני הבא: מחשב אישי יחיד שהופך במהירות ובקלות לחמש תחנות עבודה עצמאיות. הרעיון הזה הוא גם גאוני וגם חסכוני:

-          חוסכים ברכישת מחשבים חדשים

-          חוסכים בתחזוקת מס' רב של מחשבים

-          חוסכים ברכישת רשיונות תוכנה לכל מחשב

-          חוסכים בהקמת רשתות יקרות

-          והחשוב מכל – שמירה על איכות הסביבה ע"י חיסכון בחשמל ומניעת זריקת חומרה אלקטרונית לזבל.

יש שיגידו שהרעיון לפצל מחשב למס' עמדות יגרום לעומס ולהאטת קצב העבודה של כל העובדים עליו. אמירה זו אולי הייתה נכונה לפני חמש שנים אבל כיום, כשידוע לכול שהמחשבים שנמכרים בחנויות מסוגלים לביצועים הרבה יותר גבוהים מאשר העומס שהמשתמש הממוצע מעמיס עליהם בפועל, אין בכך מן אמת. משתמש ממוצע מפעיל לפחות שני חלונות של Internet Explorer בהם הוא כותב אימיילים וצופה בסרטונים ביוטיוב, מאזין למוזיקה ע"י תוכנת VLC, מצ'וטט עם החברים ב-ICQ וכותב עבודות ב-Word. שימוש ממוצע זה דורש לכל היותר 20% ממשאבי המערכת של המחשבים הנפוצים כיום בשוק.

אז איך עושים את זה? הרעיון די פשוט וקל למימוש. במדריך זה אסביר איך לפצל את המחשב הקיים לשתי עמדות עצמאיות. כל שנדרש הוא מחשב מספיק טוב (מייד אפרט), סט מקלדת ועכבר נוספים בחיבור USB או בחיבור PS/2 עם מתאם ל-USB וכרטיס מסך בעל שתי יציאות וידאו (VGA ו-DVI)

דרישות מחשב: מחשב עם מעבד Pentium Dual Core ומעלה עם 1Gb זיכרון לפחות .

ויצאנו לדרך...

1.      חיבור כל ההתקנים למחשב – את כרטיס המסך הנוסף נחבר למחשב, נתקין עבורו את הדרייברים החדשים ביותר ונוודא שהוא עובד באופן תקין. (ניתן למצוא באתר זה מדריכים מפורטים להתקנת כרטיסי מסך). נחבר את שני המסכים ליציאות כרטיס המסך.

נחבר את המקלדת והעכבר הנוספים למחשב. בסיום כל החיבורים נדליק את המחשב ונוודא שכל ההתקנים פועלים כראוי: שתי המקלדות ושני העכברים צריכים לשלוט על המחשב יחדיו. יש לבדוק שבשני המסכים רואים תצוגה ע"י הרחבת תצוגת המסך לזה הנוסף.

לביצוע הרחבת תצוגה:

קליק ימני עם העכבר על שולחן העבודה -> מאפיינים -> הגדרות

מופיע ציור של שני מסכים כאשר אחד מהם "מוחשך" . יש לבחור את המסך ה"מוחשך" ולאחר מכן לסמן ב-V את האפשרות "הרחב את שולחן העבודה של Windows  שלי לצג זה"

עבור לשלב הבא רק בתנאי ששתי המקלדות ושני העכברים עובדים וכן שני המסכים מציגים תמונה על המסך.

2.      התקנת תוכנת BeTwin – נגלוש לאתר של חברת Greenware Technologies  שכתובתה:

http://www.greenware.co.il ונוריד משם את התוכנה BeTwin. (יש גרסא עבוד XP/2000 ויש גרסא עבור VISTA – לא להתבלבל).

לאחר ההורדה יש להריץ את הקובץ ולסיים את ההתקנה (כל הזמן Next) כשבסופה נדרשים לאתחל את המחשב. לאחר אתחול המחשב, תעלה הודעה באנגלית שמוסרת כי עתה יחל תהליך שיוך ההתקנים לעמדות. לאחר לחיצה על 'אישור' תתבקשו לזהות מקלדת ועכבר בכל עמדה ועמדה.

בכל מסך בתורו יופיע חלון ויבקש מכם פעם אחת ללחוץ Enter עם המקלדת ופעם אחרת 'אישור' עם העכבר – יש לשים לב למה מבקשים ולפעול עפ"י ההוראות שמוצגות על המסך. לאחר סיום תהליך הזיהוי תתבקשו לאתחל פעם אחת נוספת את המחשב.

3.      עליית המחשב בפעם הראשונה – המחשב הראשי יעלה ולאחר כ-20 שניות תעלה גם העמדה הנוספת. מכיוון שזו הפעם הראשונה שהמחשב עולה לאחר הפעלת התוכנה, יש להוסיף משתמש חדש למערכת ההפעלה.

איך מוסיפים משתמש חדש: התחל -> לוח בקרה -> חשבונות משתמשים -> צור חשבון חדש. מספקים שם וגם מגדירים סיסמא למשתמש החדש.

לאחר סיום הגדרת המשתמש אפשר להיכנס עם הפרטים שהוגדרו הרגע בעמדה השנייה.

4.      זהו ! אפשר להתחיל לעבוד !

אתם מוזמנים לשאול שאלות ולהיעזר בצוות התמיכה שלנו בכל צעד בדרך

Greenware Technologies

http://www.greenware.co.il

Office: 04-6750696

Email: info@greenware.co.il

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Greenware Technologies משווקת פתרונות תוכנה ייחודיים המאפשרים התייעלות וחיסכון בתחום תשתיות המחשבים.

BeTwin - פיצול מחשב אישי למספר תחנות עבודה עצמאיות לחלוטין. מאפשר חיסכון אדיר בעלויות מחשבים.

 WinConnect - הופך כל מחשב אישי לשרת טרמינל רב עוצמה המאפשר חיבור מרחוק  של 21 משתמשים ( RDP).

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי טל

מאת: רועי טלמחשבים וטכנולגיה - כללי21/07/131327 צפיות
- זו שיטת עבודה, לפיה המשתמש במחשב בארגון עובד על מכונה וירטואלית שמופעלת משרת מרכזי ולא מהמחשב לידו הוא יושב. למעשה בשיטה זו, מגדירים מכונות וירטואליות רבות על השרת, וכל משתמש שמדליק את העמדה שלו מקבל תחנת עבודה שנמצאת בפועל על השרת ולא במחשב הפיזי שנמצא לידו. שיטת עבודה זו נקראת וירטואליזציה של שולחן העבודה או וירטואליזציה של משתמשים.

מאת: רועי טלטכנולוגיות חדשות02/01/121529 צפיות
דוגמאות לשימושים במערכת להצגת מידע על מסכי תצוגה: בבתי חולים ומרפאות, קווי יצור במפעלים, בנמלי תעופה ועוד Monitors AnyWhere הינו הפתרון האידאלי למקומות אלו ומאפשר חיסכון והתייעלות בתחום זה.

מאת: רועי טלטכנולוגיות חדשות02/01/121252 צפיות
האם אתם מחפשים פתרון להצגת מידע על גבי מסכים בארגון ? עד היום הכרתם פתרונות מסורבלים ויקרים להקרנת מידע על גבי מסכים. חיבור מחשב רגיל או רזה (Thin Client) למסכים גדולים. חיבור כרטיס מסך נוסף למחשב שנמצא בקירבת מקום למסך עליו מעוניינים להציג מידע, והקמת תשתית של כבל VGA מהמחשב עד למסך. שימוש במכשירי VGA Extender והקמת תשתית כבלי רשת CAT-5 בין המשדר למסך. Monitors Anywhere מציגה פתרון חדשני ומהפכני להצגת מידע על מסכים

מאת: רועי טלתוכנה24/08/111780 צפיות
בזמן האחרון אנו עדים לתופעה מצד חברות המשווקות פתרונות תוכנה לשליטה על כיתה, אשר יוצרות מצג שווא לגבי יכולות המוצר שלהן ומורידים מערכן של התוכנות המתחרות. ברור לנו שמצדכם אין לכם את היכולת לבדוק מי צודק ומי טועה, למי המוצר האיכותי יותר ולמי היכולות העשירות יותר ובסופו של דבר, אתם מסתמכים על השורה התחתונה שהיא – המחיר. אנחנו, בחברת Greenware Technologies, מבינים את עמדתכם ומעוניינים לעזור לכם להבין מדוע תוכנות שליטה לכיתה זה לא כמו בקבוק מים, אלא יותר כמו רכישת רכב (רק הרבה יותר זול...).

מאת: רועי טלחינוך ולימודים - כללי22/01/112031 צפיות
מערכת החינוך עומדת בפני קושי רב עם הגעתנו לעשור השני של המאה ה21. מצד אחד ישנו רצון עז לשמור על המסגרת החינוכית של פעם, על עקרונות הלמידה הישנים והטובים. מצד שני, התפתחות הטכנולוגיה המואצת, הכלים החדשים הנכנסים לתוך חיינו מדי יום ביומו והשימוש היומיומי בהם מחייבים את סגלי ההוראה למצוא דרך לשלב אותם בתוכנית הלימוד, אם ככלים ואם כשיעורים בפני עצמם. בכל מוסד חינוכי קיימת היום לפחות כיתת מחשבים אחת, השאלה הנשאלת במאמר זה היא: האם אנו מפיקים את הפוטנציאל הגלום בשעות הלימוד בכיתות המחשבים ?

מאת: רועי טלמיחשוב ארגוני11/12/101645 צפיות
מנהלי מחלקות IT בישראל (מנמ"רים) מחפשים כיום את המערכת האיכותית ביותר, שתאפשר שליטה על נכסי המחשוב של הארגון בהיבט התמיכה (HelpDesk), וקבלת התמונה המלאה אודות נכסים אלו והשימוש השוטף בהם.

מאת: רועי טלתוכנה30/09/101845 צפיות
אם אתם מחפשים טרמינל סרבר לסביבת העבודה של מקינטוש, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה יוסבר בקצרה אודות הפתרון החדשני - AQUA CONNECT שמאפשר להפוך כל מחשב מקינטוש לטרמינל סרבר. חסכון אדיר ברכישת מחשבי מק יקרים !

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162024 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161919 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161650 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143397 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142683 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144388 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138355 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica