חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תעריכו איזו תוכנה לשליטה על כיתה היא הטובה ביותר בשוק

מאת: רועי טלתוכנה24/08/20111777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בזמן האחרון אנו עדים לתופעה מצד חברות המשווקות פתרונות תוכנה לשליטה על כיתה, אשר יוצרות מצג שווא לגבי יכולות המוצר שלהן ומורידים מערכן של התוכנות המתחרות.

ברור לנו שמצדכם אין לכם את היכולת לבדוק מי צודק ומי טועה, למי המוצר האיכותי יותר ולמי היכולות העשירות יותר ובסופו של דבר, אתם מסתמכים על השורה התחתונה שהיא - המחיר.

הרי ברור לכולנו, שאם נבקש לרכוש רכב חדש לא נסתפק לבדוק רק את מחירו, אלא נברר גם מאיזה דגם הרכב, מה הן היכולות והביצועים שלו, מי היצרן, האם יש לו ממליצים ועוד... המחיר גם הוא אומר הרבה על איכות הרכב ומעיד על איכות החלקים, טיב השירות, בטיחות ועוד.

עד היום תוכנות לשליטה על כיתה היו עבורכם כמו בקבוק מים: זה לא באמת משנה אם תקנו בקבוק מים של מי עדן, נביעות או עין גדי - זה הרי רק מים, לכולם יש את אותו הטעם, ריח, רק לבקבוק יש צורה קצת שונה.

אנחנו, בחברת Greenware Technologies, מבינים את עמדתכם ומעוניינים לעזור לכם להבין מדוע תוכנות שליטה לכיתה זה לא כמו בקבוק מים, אלא יותר כמו רכישת רכב (רק הרבה יותר זול...).

     

  1. ממשק המשתמש עם הפנים למורה

ממשק המשתמש צריך להיות פשוט וקליל לקהל היעד שלו - המורים. הם אלו שמשתמשים בתוכנה באופן יומיומי ונדרשים לבצע את הפעולות הבסיסיות ולכן חשוב שהיכולות הבאות יהיו פשוטות:

     

  • כפתור שמאפשר הצגת מסך המורה לכל התלמידים.
  •  

  • כפתור שמאפשר הצגת מסך אחד התלמידים לכל שאר הכיתה.
  •  

  • כפתור שמאפשר נעילת העמדות של כל התלמידים בכיתה או של מסכים נבחרים.
  •  

  • כפתור שמאפשר החשכת מסכים ונעילת העמדות.
  •  

  • כפתור להצגת סרטי וידאו לכל הכיתה.
  •  

  • ניטור אחר המסכים של התלמידים
  •  

  • כפתור שליחת קבצים למחשבי התלמידים בצורה נוחה.
  •  

  • כפתור לחסימת אתרי אינטרנט עפ"י רשימות שחורות/לבנות או חסימת מוחלטת של הגלישה.
  • בגדלים נוחים שניתן להבחין בפעולות התלמידים.

 

     

  1. כפתורים זה לא הכל, צריך גם יכולות

מאחורי הכפתורים צריכות לבוא גם יכולות והן חייבות להיות בעלות איכות גבוהה על מנת שהשליטה בכיתה תהיה אפקטיבית וזורמת:

     

  • כשהמורה מציג את המסך שלו ליתר הכיתה, התצוגה אצל התלמידים חייבת להיות שוטפת, ללא עצירות או עיכובים. הצגת אתרי אינטרנט, מצגות עם מולטימדיה ושימוש בתוכנות עם אובייקטים בתלת מימד חייבים להופיע אחד-לאחד במסכי התלמידים, אחרת השליטה של המורה מאבדת את האפקטיביות שלה.
  •  

  • כשתלמיד מבקש את עזרת המורה, ההשתלטות חייבת להתבצע במהירות וכך גם העבודה המרוחקת. למורה צריכים להיות כל הכלים האפשריים לעזרה: העברת קבצים ממחשב המורה לתלמיד בגרירה (Drag-n-Drop), ביצוע פעולות כאילו שנמצא על המחשב של התלמיד ממש, צילום מסך בלחיצת כפתור ועוד.
  •  

  • כל אותן יכולות חייבות לעבוד בכל סביבות הרשת הקיימות היום: רשת קווית ורשת אלחוטית ללא יוצא מן הכלל וללא שינוי של הגדרות מצד המשתמש. מבחינת נקודת מבטם של המורים, הם הגיעו ללמד ולא משנה להם היכולות הטכניות של התוכנה - הם רוצים שהיא תעבוד. נקודה.
  •  

  • באותו אופן, כל שאר היכולות חייבות לעבוד ללא דופי בכל סביבות העבודה: אם מדובר על חסימת אתרים בכל הדפדפנים הקיימים כיום בשוק ולא רק Internet Explorer, אפשרות לראות את מסכי כל התלמידים ולשנות את גדלי התצוגה לפי הצורך ועוד...

 

     

  1. יכולות טכניות
  2.  

  3. תאימות לכל מערכות ההפעלה זו איכות נדרשת וחשובה מאין כמוה. נדרש שלא יהיה הבדל בין גרסה לגרסה עבור מערכת הפעלה ב-32bit וכזו ב-64bit. תתארו לעצמכם מצב שהיום הקמתם מעבדת מחשבים חדשה עם מערכת הפעלה 32bit וכעבור חודש אתם מבינים שיש לשדרגה ל-64bit כדי שתתאים לדרישות הגוף שבו אתם עובדים. האם זה נשמע לכם הגיוני שיהיה עליכם לרכוש תוכנה לשליטה על כיתה חדשה ? גם לנו לא...
  4.  

  5. בבתי ספר שבבעלותם מספר כיתות מחשבים, יש צורך בשליטה מרכזית של מנהל המחשוב כדי שיוכל לבצע בקרה ושליטה מרכזית של כל העמדות שתחת אחריותו, יוכל לספק עזרה למורים שנתקלו בבעיה כלשהיא ולבצע פעולות תחזוקה כמו: התקנת תוכנות באופן מרוחק, כיבוי והדלקה של מחשבים, קבלת רשימת מלאי (Inventory) של התחנות ועוד...
  6.  

  7. עוד ועוד בתי ספר מאבזרים את כיתות הלימוד שלהם במחשבים ניידים ומטמיעים למידה באמצעות מחשב כדרך עיקרית. כיתות לימוד ניידות מהוות אתגר לתוכנות השליטה על כיתה, שעד כה המחשבים היו סטאטיים בכיתה וכעת הגדרת הכיתה הפכה להיות דינאמית לחלוטין: המורה שולט בכל פעם בסט אחר של מחשבים. תוכנת השליטה חייבת להכיר בתצורת הכיתה הדינאמית ולאפשר יכולות בחירת תלמידים עפ"י הצורך.

 

     

  1. יכולות נוספות הן פלוס גדול

בסופו של יום, רוב המורים ישתמשו באחוז קטן בלבד מהיכולות של התוכנות לשליטה על כיתה, אך אלו שישכילו להכיר את היכולות הנוספות יעשירו את מערך השיעורים שלהם ויוסיפו ערך רב לתלמידים. להלן חלק מהיכולות הנוספות שמעשירות תוכנת שליטה לכיתה:

 

עריכת סקרים מיידים

חלוקת הכיתה לקבוצות למידה עצמאיות

שליחת קבצים ואיסופם ממחשבי התלמידים

הקלטת מסך המורה בעת הקרנה

אישור ו/או מניעת עבודה בתוכנות

שרטוט על גבי לוח (White Board)

רישום תלמידים בכיתה

עריכת בחינות אמריקאיות

יכולות שליטה על הסאונד במחשבי התלמידים

 

לסיכום, ברור לנו שלרובכם לא קיימת האפשרות לבצע בחינת מוצרים מעמיקה, אך אנו מקווים שהצגנו לכם באמצעות ארבעת הנקודות שלעיל את היכולות החשובות שיהיו בתוכנת שליטה לכיתה ושבאמצעות מאמר זה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ותרכשו את ה"רכב" הטוב ביותר.

חברת Greenware Technologies מטמיעה ומיישמת פתרונות תוכנה ייחודיים המאפשרים חיסכון והתייעלות בתחום המחשבים וששומרים על איכות הסביבה. בין הפתרונות: מולטיפוינט סרבר - חיסכון בהקמת כיתות מחשבים, תוכנת שליטה על כיתה - התוכנה הטובה בשוק ובעלת היכולות המתקדמים ביותר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Greenware Technologies משווקת פתרונות תוכנה ייחודיים המאפשרים התייעלות וחיסכון בתחום תשתיות המחשבים.

BeTwin - פיצול מחשב אישי למספר תחנות עבודה עצמאיות לחלוטין. מאפשר חיסכון אדיר בעלויות מחשבים.

 WinConnect - הופך כל מחשב אישי לשרת טרמינל רב עוצמה המאפשר חיבור מרחוק  של 21 משתמשים ( RDP).

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי טל

מאת: רועי טלמחשבים וטכנולגיה - כללי21/07/131325 צפיות
- זו שיטת עבודה, לפיה המשתמש במחשב בארגון עובד על מכונה וירטואלית שמופעלת משרת מרכזי ולא מהמחשב לידו הוא יושב. למעשה בשיטה זו, מגדירים מכונות וירטואליות רבות על השרת, וכל משתמש שמדליק את העמדה שלו מקבל תחנת עבודה שנמצאת בפועל על השרת ולא במחשב הפיזי שנמצא לידו. שיטת עבודה זו נקראת וירטואליזציה של שולחן העבודה או וירטואליזציה של משתמשים.

מאת: רועי טלטכנולוגיות חדשות02/01/121528 צפיות
דוגמאות לשימושים במערכת להצגת מידע על מסכי תצוגה: בבתי חולים ומרפאות, קווי יצור במפעלים, בנמלי תעופה ועוד Monitors AnyWhere הינו הפתרון האידאלי למקומות אלו ומאפשר חיסכון והתייעלות בתחום זה.

מאת: רועי טלטכנולוגיות חדשות02/01/121251 צפיות
האם אתם מחפשים פתרון להצגת מידע על גבי מסכים בארגון ? עד היום הכרתם פתרונות מסורבלים ויקרים להקרנת מידע על גבי מסכים. חיבור מחשב רגיל או רזה (Thin Client) למסכים גדולים. חיבור כרטיס מסך נוסף למחשב שנמצא בקירבת מקום למסך עליו מעוניינים להציג מידע, והקמת תשתית של כבל VGA מהמחשב עד למסך. שימוש במכשירי VGA Extender והקמת תשתית כבלי רשת CAT-5 בין המשדר למסך. Monitors Anywhere מציגה פתרון חדשני ומהפכני להצגת מידע על מסכים

מאת: רועי טלחינוך ולימודים - כללי22/01/112029 צפיות
מערכת החינוך עומדת בפני קושי רב עם הגעתנו לעשור השני של המאה ה21. מצד אחד ישנו רצון עז לשמור על המסגרת החינוכית של פעם, על עקרונות הלמידה הישנים והטובים. מצד שני, התפתחות הטכנולוגיה המואצת, הכלים החדשים הנכנסים לתוך חיינו מדי יום ביומו והשימוש היומיומי בהם מחייבים את סגלי ההוראה למצוא דרך לשלב אותם בתוכנית הלימוד, אם ככלים ואם כשיעורים בפני עצמם. בכל מוסד חינוכי קיימת היום לפחות כיתת מחשבים אחת, השאלה הנשאלת במאמר זה היא: האם אנו מפיקים את הפוטנציאל הגלום בשעות הלימוד בכיתות המחשבים ?

מאת: רועי טלמיחשוב ארגוני11/12/101643 צפיות
מנהלי מחלקות IT בישראל (מנמ"רים) מחפשים כיום את המערכת האיכותית ביותר, שתאפשר שליטה על נכסי המחשוב של הארגון בהיבט התמיכה (HelpDesk), וקבלת התמונה המלאה אודות נכסים אלו והשימוש השוטף בהם.

מאת: רועי טלתוכנה30/09/101843 צפיות
אם אתם מחפשים טרמינל סרבר לסביבת העבודה של מקינטוש, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה יוסבר בקצרה אודות הפתרון החדשני - AQUA CONNECT שמאפשר להפוך כל מחשב מקינטוש לטרמינל סרבר. חסכון אדיר ברכישת מחשבי מק יקרים !

מאת: רועי טלמחשבים וטכנולגיה - כללי08/06/101865 צפיות
חברת Greenware נבחרה לספק ל-13 מרכזי להב"ה הפרושים ברחבי הארץ את תוכנת השליטה והניהול המובילה כיום בשוק - NetSupport School. תוכנת NetSupport היא התוכנה האיכותית ובעלת היכולות המתקדמות ביותר כיום, ועל כן נבחרה לסייע לצוות ההדרכה במרכזים השונים לנהל ולשלוט על כיתות המחשבים.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162650 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152276 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151861 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151798 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica