חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המחשב האישי הופך לשרת טרמינל ומאפשר עד 21 חיבורים מרוחקים (RDP)

מאת: רועי טלמיחשוב ארגוני28/03/20097884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום זו כבר עובדה ידועה לכל, ששרתי טרמינל, תחנות רזות ומחשוב הענן יהפכו בקרוב מאוד לטכנולוגיות הרווחות בשוק ובקרב רוב החברות שמעוניינות התייעלות, חיסכון וקידמה טכנולוגית. עכשיו זה אפשרי גם עם המחשב האישי של ימינו ע"י תוכנת Winconnect Server המאפשרת חיבור מרחוק של 21 תחנות במקביל.

למי שאינו מכיר את הנושא, אתאר בקצרה במה מדובר:

יותר ויותר שירותים שהיינו רגילים לצרוך בדרך כלל ע"י התקנת תוכנות במחשב המקומי עוברים לרשת האינטרנט. שירותים כמו: מיילים, מעבדי תמלילים, עורכי תמונות ווידאו, נגני סרטים ומוזיקה וכיו"ב הפכו להיות זמינים וחינמיים לכל.  רשת האינטרנט הולכת ומאיצה את מהירותה ולכן מאפשרת גישה מהירה מכל מקום לכל סוג של שרות מבוקש.

באותו אופן עוברים לעבוד גם רוב העסקים הגדולים והבינוניים: שרתים חזקים שעליהם מותקנות כל התוכנות הייעודיות של החברה משמשים כשרתי טרמינל עבור מאות תחנות רזות או מחשבים שאבד עליהם הכלח, שבסה"כ צריכים לבצע חיבור RDP ( Remote Desktop ) לשרתים הללו ולעבוד באופן שוטף על בסיס כוח העיבוד של השרתים.

היתרונות באופן עבודה זה הם רבים:

-  חיסכון כספי: אין צורך ברכישת מחשבים חדשים מכיוון שנעשה שימוש רק בכוח העיבוד של השרת. אפשר להשתמש גם במחשבים ישנים ביותר להתחברות RDP.

-  ריכוזיות: כל החומר החשוב של החברה נשמר על גבי השרת ונדרש לגבות אך ורק אותו. כמו כן, מסדי הנתונים נמצאים במקום אחד ומאפשרים שליטה וסנכרון טובים יותר.

-  נגישות: כל עובד יכול לגשת לשולחן העבודה המותאם אישית לו מכל מקום שמחובר לרשת האינטרנט.

התייעלות: התקנת תוכנות והפצת תהליכי עבודה חדשים נעשית נוחה ויעילה יותר מכיוון שמתבצעות תחת קורת גג אחת.

עם כוח העיבוד ההולך ומתחזק של המחשבים האישיים, עולה השאלה: מדוע לא להשתמש במחשבים הללו כשרתי טרמינל וללא הצורך ברכישת רשיונות  Windows Server ?

כיום זה אפשרי לביצוע על כל מחשב שמותקנת עליו מערכת הפעלה Windows XP, Vista ע"י תוכנת WinConnect Server .

WinConnect זו תוכנה המאפשרת להפוך כל מחשב אישי רגיל לשרת טרמינל, שאליו יתחברו עד 21 משתמשים ע"י RDP מכל מקום ברשת האינטרנט. התוכנה נותנת את כל היתרונות הרשומים לעיל ובנוסף – חוסכת ברכישת רישיון Windows Server .

שימושים אפשריים לדוגמא:

  1. לצרכי הדרכה: אם אנחנו מעוניינים להעביר הדרכה על תוכנה מסוימת הדורשת התקנה ארוכה ומסורבלת, מתקינים את התוכנה על השרת הראשי וכל התלמידים מתחברים לשרת ועובדים עליו מרחוק ובמקביל.
  2. לצורכי נגישות: אם העובדים של החברה ניידים אך זקוקים לחיבור תמידי למסדי הנתונים של החברה ול"שולחן העבודה" המותאם להם, ניתן לאפשר להם חיבור מכל מקום לשרת ובכך לאפשר נגישות תמידית במינימום השקעה.
  3. לצורכי שיתופי פעולה: חברה בעלת מס' סניפים תעבוד באופן יעיל יותר עם מחשב שישמש כשרת מרכזי שבו נאגרים כל מסדי הנתונים של החברה. עובדי כל הסניפים יעבדו על השרת המרכזי כאילו היו עובדים עליו מקומית ובכך הניהול נעשה נוח ויעיל יותר.
  4. לצורכי חיסכון: חברה המעוניינת לשפר את מערך המחשוב שלה אך אין באפשרותה לרכוש מספר רב של מחשבים חדשים, תתקין את התוכנה על המחשב החזק ביותר שיש ברשותה ותאפשר לכל המחשבים מהדור הישן יותר לעבוד דרכו ולנצל את משאבי העיבוד שלו.

ניתן להוריד ולנסות תוכנה זו באופן עצמאי ע"י הורדתה מהאתר של חברת Greenware Technologies:  http://www.greenware.co.il. (שימו לב לגרסאות השונות עבור מערכות ההפעלה השונות).

הדרכה להתקנה חלקה:

1.      לאחר הורדת התוכנה מהאתר של חברת Greenware, הפעילו את קובץ ההפעלה ודלגו על כל שלבי ההתקנה (Next  בכל המסכים( . בסיום תתבקשו לבצע אתחול למחשב

2.      לאחר שהמחשב עלה, בדקו את הפרטים הבאים :

o        שהפיירוול שלכם אינו חוסם התחברות RDP:

התחל -> לוח בקרה -> חומת האש של Windows -> חריגים :

לסמן ב-V את האפשרות של "שולחן עבודה מרוחק".

o        שההתחברות מרחוק ע"י RDP מאופשרת אצלכם במחשב :

קליק ימני על "המחשב שלי" -> עבודה מרחוק -> לסמן ב-V את האפשרות:

אפשר למשתמשים להתחבר מרחוק למחשב זה.

3.      הגדירו משתמש חדש במחשב:

o        התחל -> לוח בקרה -> ניהול משתמשים -> צור משתמש חדש

4.      בדקו מהי כתובת ה-IP של המחשב שלכם :

o        התחל -> הפעלה -> Run -> CMD -> ipconfig

5.      אתם מוכנים להתחברות הראשונה. פתחו את Remote Desktop Connection במחשב ממנו אתם רוצים להתחבר לשרת טרמינל:

o        הפעל -> Run -> mstsc

רשמו שם את כתובת ה-IP של השרת ולחצו על "התחבר"

אם נתקלתם בבעיה או בכל שאלה, אתם מוזמנים ליצור קשר:

Greenware Technologies

04-6750696

info@greenware.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Greenware Technologies משווקת פתרונות תוכנה ייחודיים המאפשרים התייעלות וחיסכון בתחום תשתיות המחשבים.

BeTwin - פיצול מחשב אישי למספר תחנות עבודה עצמאיות לחלוטין. מאפשר חיסכון אדיר בעלויות מחשבים.

 WinConnect - הופך כל מחשב אישי לשרת טרמינל רב עוצמה המאפשר חיבור מרחוק  של 21 משתמשים ( RDP).

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי טל

מאת: רועי טלמחשבים וטכנולגיה - כללי21/07/131321 צפיות
- זו שיטת עבודה, לפיה המשתמש במחשב בארגון עובד על מכונה וירטואלית שמופעלת משרת מרכזי ולא מהמחשב לידו הוא יושב. למעשה בשיטה זו, מגדירים מכונות וירטואליות רבות על השרת, וכל משתמש שמדליק את העמדה שלו מקבל תחנת עבודה שנמצאת בפועל על השרת ולא במחשב הפיזי שנמצא לידו. שיטת עבודה זו נקראת וירטואליזציה של שולחן העבודה או וירטואליזציה של משתמשים.

מאת: רועי טלטכנולוגיות חדשות02/01/121525 צפיות
דוגמאות לשימושים במערכת להצגת מידע על מסכי תצוגה: בבתי חולים ומרפאות, קווי יצור במפעלים, בנמלי תעופה ועוד Monitors AnyWhere הינו הפתרון האידאלי למקומות אלו ומאפשר חיסכון והתייעלות בתחום זה.

מאת: רועי טלטכנולוגיות חדשות02/01/121249 צפיות
האם אתם מחפשים פתרון להצגת מידע על גבי מסכים בארגון ? עד היום הכרתם פתרונות מסורבלים ויקרים להקרנת מידע על גבי מסכים. חיבור מחשב רגיל או רזה (Thin Client) למסכים גדולים. חיבור כרטיס מסך נוסף למחשב שנמצא בקירבת מקום למסך עליו מעוניינים להציג מידע, והקמת תשתית של כבל VGA מהמחשב עד למסך. שימוש במכשירי VGA Extender והקמת תשתית כבלי רשת CAT-5 בין המשדר למסך. Monitors Anywhere מציגה פתרון חדשני ומהפכני להצגת מידע על מסכים

מאת: רועי טלתוכנה24/08/111775 צפיות
בזמן האחרון אנו עדים לתופעה מצד חברות המשווקות פתרונות תוכנה לשליטה על כיתה, אשר יוצרות מצג שווא לגבי יכולות המוצר שלהן ומורידים מערכן של התוכנות המתחרות. ברור לנו שמצדכם אין לכם את היכולת לבדוק מי צודק ומי טועה, למי המוצר האיכותי יותר ולמי היכולות העשירות יותר ובסופו של דבר, אתם מסתמכים על השורה התחתונה שהיא – המחיר. אנחנו, בחברת Greenware Technologies, מבינים את עמדתכם ומעוניינים לעזור לכם להבין מדוע תוכנות שליטה לכיתה זה לא כמו בקבוק מים, אלא יותר כמו רכישת רכב (רק הרבה יותר זול...).

מאת: רועי טלחינוך ולימודים - כללי22/01/112023 צפיות
מערכת החינוך עומדת בפני קושי רב עם הגעתנו לעשור השני של המאה ה21. מצד אחד ישנו רצון עז לשמור על המסגרת החינוכית של פעם, על עקרונות הלמידה הישנים והטובים. מצד שני, התפתחות הטכנולוגיה המואצת, הכלים החדשים הנכנסים לתוך חיינו מדי יום ביומו והשימוש היומיומי בהם מחייבים את סגלי ההוראה למצוא דרך לשלב אותם בתוכנית הלימוד, אם ככלים ואם כשיעורים בפני עצמם. בכל מוסד חינוכי קיימת היום לפחות כיתת מחשבים אחת, השאלה הנשאלת במאמר זה היא: האם אנו מפיקים את הפוטנציאל הגלום בשעות הלימוד בכיתות המחשבים ?

מאת: רועי טלמיחשוב ארגוני11/12/101642 צפיות
מנהלי מחלקות IT בישראל (מנמ"רים) מחפשים כיום את המערכת האיכותית ביותר, שתאפשר שליטה על נכסי המחשוב של הארגון בהיבט התמיכה (HelpDesk), וקבלת התמונה המלאה אודות נכסים אלו והשימוש השוטף בהם.

מאת: רועי טלתוכנה30/09/101839 צפיות
אם אתם מחפשים טרמינל סרבר לסביבת העבודה של מקינטוש, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה יוסבר בקצרה אודות הפתרון החדשני - AQUA CONNECT שמאפשר להפוך כל מחשב מקינטוש לטרמינל סרבר. חסכון אדיר ברכישת מחשבי מק יקרים !

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173387 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163491 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151811 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151748 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152264 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141974 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148104 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica