חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלטים ופרסום.

מאת: אורישיווק ואסטרטגיה25/07/20101029 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלטים.

אין צורך להסביר את חשיבותם של שלטים כאמצעי פרסום ושיווק, ועבור משיכת תשומת לבם של לקוחות לעסק. שלטים הם חיוניים עבור כל חנות ועסק – גם אם אינם משקיעים בשלטי פרסום יקרים ופרסום חוצות גדול, עדיין יהיו חייבים לשים שלט בחזית. שלטים אלו הם כרטיס הביקור של העסק. הם נושאים את שמו ולעתים גם פרטי התקשרות וכתובת, סלוגן קצר ולפעמים הסבר תמציתי בשתיים-ארבעה מילים על טיב העסק. שלטים אלו מסייעים ללקוח לאתר את המקום, ומשמשים גם למשיכת לקוחות פוטנציאלים. שלטים הם חיוניים ביותר לנראות העסק שבחזיתו הם מוצבים. לפיכך, אין חנות שתפעל ללא שלט חזיתי.

מתוקף חשיבותם של שלטים כאלו, אל לנו להקל ראש בנושא המכריע של עיצוב שלטים. כיצד ישרתו השלטים את מטרתנו בצורה הטובה ביותר? באיזה סוג שלט נבחר? באילו צבעים? באיזה גודל? איזה כיתוב יישאו השלטים? האפשרויות רבות הן, וננסה לערוך סדר ולהצביע על נקודות שיש לתת עליהן את הדעת.

שלטים אפקטיביים דרך עיצוב שלטים נכון

חברות רבות מתעסקות ביצירת ובעיצוב שלטים, ומומלץ לבחור חברה אמינה ומקצועית – לא רק כדי שהשלטים יהיו מותאמים לצרכי העסק ויהיו אפקטיביים במלחמה על הלקוח, אלא גם עבור שלטים מאיכות טובה, שיוכלו לשמש את העסק לאורך שנים ארוכות. בל נשכח, שלטים מוצבים פעמים רבות תחת כיפת השמיים, ועל כן נוטים להיות חשופים לגשמים, לרוחות, לאור שמש ישיר וללחות, העלולה לגרום לשלטי מתכת להחליד. מעבר לכך ששלטים איכותיים יחזיקו מעמד מול כל פגעי האקלים ולא יצריכו הוצאות נוספות עבור תיקונים והחלפה, הרי ששלטים מעידים על העסק, וכאשר השלט מוזנח, פגום ומקולקל הוא מהווה כרטיס ביקור רע ומרתיע.

בעת עיצוב שלטים יש לזכור: שילוט חזיתי צריך להיות בולט, במיוחד בסביבה כמו מרכז קניות, שבה יש שלטים רבים ושונים המתחרים על תשומת הלב. יש לתכנן אותו כך שהמסר יועבר במהירות ובתמציתיות, בלי יותר מדי רעש וצבעים. כיתוב על רקע עתיר גוונים, למשל, יכול לגרום לאותיות להיבלע, והמסר לא יהיה בולט מספיק. שלטים צריכים להיות בולטים וגם ברורים בעת ובעונה אחת.

עיצוב שלטים נכון לוקח בחשבון התאמה בין השלט לחנות אותה הוא מפרסם, ותוך חשיבה על הסביבה בה הוא מיועד להיתלות. למשל, פרופורציה בין גודל החנות לגודל השלט – אין טעם לתלות שלטים עצומים בגודל על חנות קטנה יחסית, היות והוא ייראה צעקני, ואף עלול ליצור ציפיות מוטעות ובעקבותיהן אכזבה מהעסק. כדאי גם לחשוב על התאמה בין צבע השילוט לגוונים השולטים בעיצוב החנות כדי שחזיתה תיראה אסתטית ומושכת.

התאימו בין אופי החנות לעיצוב השלטים. שלטים שיתאימו לבנק מהוגן לא יתאימו לחנות ילדים, המעוניינת לשדר יותר צבעוניות וכיף, ופחות סבר פנים רציני ושמרני.

בהתאם לצורך, בחרו שלטים מוארים, שיכולו להמשיך ולתפקד גם בשעות הלילה, כשהחשיכה יורדת על הסביבה ומקשה על קריאת השלטים המוצבים באוויר הפתוח. שלטים מוארים יכולים להופיע גם בצורת אותיות מוארות בפונט מעוצב, באופן הלוכד את העין מרחוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161777 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161785 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161368 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152501 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142849 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148486 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132610 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132484 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132078 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132093 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica